گجرات: Cong حرکت 65 MLAs به استراحتگاه جلوتر از RS سنجی

نوشته شده توسط Aditi رجا , Gopal B Kateshiya | وادودارا/rajkot | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 8:29:58 pm

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
نوشته شده توسط Aditi رجا , Gopal B Kateshiya | وادودارا/rajkot | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 8:29:58 pm
Gujarat Congress, Gujarat Congress MLAs resign, Gujarat Congress MLAs resignation, India news, Indian Express ارشد کنگره رهبران ادعا کرد که این تصمیم به حرکت MLAs به "مکان امن" بود به نگه داشتن آنها را دور از فشارهای از BJP

پس از استعفای سه تن از آن MLAs در دولت پیش از Rajya سبها انتخابات در ژوئن 19, کنگره شنبه تغییر آن باقی مانده 65 MLAs به سه حالت مختلف تفریحی در دولت در تلاش برای خنثی کردن هر گونه مطلب استعفای که بیشتر می تواند خطر انداختن حزب چوب خط حساب کردن در اینجا.

با در نظر گرفتن محدودیت های مربوط به تجمعات در زمان Covid-19 شیوع حزب تقسیم آن قانونگذاران در سه گروه محدود آنها به صورت محلی در استراحتگاه در Ambaji, راجکوت و وادودارا. در حالی که MLAs از شمال گجرات منتقل شده به وحشی بادها رفت و آمد مکرر در نزدیکی Ambaji در حزب و حکومت ایالت راجستان MLAs از Saurashtra منتقل شده به حزب سابق MLA Indranil Rajyaguru را نیل در شهر رفت و آمد مکرر در نزدیکی راجکوت و کسانی که از جنوب و مرکزی گجرات قرار داده شده اند تا در برج حمل ریورساید خانه رعیتی در Umeta نزدیکی وادودارا.

بخوانید | Gujarat کنگره MLAs استعفا مسابقه باز برای چهارم Rajya سبها صندلی

ارشد کنگره رهبران ادعا کرد که این تصمیم به حرکت MLAs به "مکان امن" بود به نگه داشتن آنها را دور از فشارهای از بی جی پی که به گفته این حزب تلاش کرده است به "تجاوز کردن MLAs". به عنوان بسیاری به عنوان دو MLAs گفته می شود در راه خود را از رهبران حزب گفت. در حالی که یکی از آنها این است که گفته می شود یک MLA از مرکزی گجرات یکی دیگر از Saurashtra.

ارشد GPCC عضو گفته این روزنامه "ما تا به حال بحث و گفتگو با این جوان MLA مرکزی از گجرات و اگر چه او ابلاغ خود را displeasures به حزب در نوبت قبلی این حزب میگوید که او از یک قطعنامه در این زمان. ما در حال تلاش برای حفظ ما گله. به همین دلیل MLAs به خود گرفته اند و سه مکان های مختلف است زیرا ما اعتماد ندارند BJP-اجرای دولت است. آنها ممکن است با استفاده از اپیدمی عمل در برابر حزب به سرکوب ما و تحت فشار ما MLAs اگر همه ما جمع آوری در یک مکان. همچنین این ترتیب ما کمک می کند تا نگه داشتن یک ساعت مچی نزدیک و محلی بحث با MLAs به درک مسائل از کسانی که ناراضی هستند."

بخوانید | مبارزه خواهد کرد سنجی در خود من: مبلمان پایدار

از ماه مارس این سال هنگامی که, RS, نظر سنجی, شد و برای اولین بار برگزار می شود به عنوان بسیاری از هشت کنگره MLAs استعفا کرده اند. Karjan (کندر) MLA Akshay پاتل و Kaprada (ولسد) MLA Jitu Chaudhary استعفا داد و این هفته در روز پنج شنبه و موروی MLA Brijesh Merja در روز جمعه در نتیجه بی باک همه امیدوارم که از این حزب ادعا می کنند به دو کرسی در مجلس.

روز شنبه, کنگره رهبر Hardik پاتل در واکنش به استعفای Merja خود را یک بار محرم در طول یدلایمخیرات patidar Anamat Andolan در سال 2017. با استفاده از کلمات قوی در برابر همه turncoats, Hardik گفت: "مردم باید به ضرب و شتم کسانی که (MLAs) با chappals برای فریب رای دهندگان... من باور دارم که مردم را به این turncoat MLAs اتصالات پاسخ در bypolls مانند آنها در گذشته انجام داده اند را باید, Radhanpur قبلا یا در حال حاضر موروی در آینده است."

بخوانید | Rajya سبها سنجی گرما در گجرات: دو Cong MLAs استعفا

Hardik گفت که BJP در تلاش بود همه تاکتیک های آن برای به دست آوردن اکثریت در Rajya سبها در نتیجه حرکت به تجاوز کردن کنگره MLAs توسط pressurising آنها را قبل از هر برنامه ریزی نظرسنجی به بالا ،

Hardik گفت: "(BJP) حزب ممکن است یک اکثریت در Lok سبها اما آنها در حال تلاش برای اعداد در بالا خانه است. بنابراین هرگاه Rajya سبها انتخابات آنها سعی کنید به عنوان بسیاری از رهبران خود را انتخاب می شوند که ممکن است به افزایش تعداد."

Hardik گفت که تعهد در کمیسیون انتخابات (EC) برای روشن شدن موضع خود در مسئله defections و مجموعه ای به عنوان مثال با شروع اقدام تنبیهی علیه turncoats برای بازگرداندن ایمان از کشور در دموکراسی است. او گفت: "...حتی دادگاه بالا به نوبه خود به EC در چنین زمان را به تصمیم گیری. باید وجود داشته باشد اقدام در برابر چنین MLAs که شکستن اعتماد رای دهندگان خود را و تغییر احزاب..."

بخوانید | یکی دیگر از گجرات کنگره MLA استعفا جلوتر از Rajya سبها سنجی

بیست کنگره MLAs از مرکزی و جنوب گجرات منتقل شده به برج حمل ریورساید خانه رعیتی در Umeta نزدیکی وادودارا. این شامل Rajendrasinh Parmar (برسد), كانتى Sodhaparmar (آناند), Niranjan پاتل (پتلد), Punam Parmar (Sojitra), Indrajitsinh Parmar (Mahuda), Kantibhai Parmar (Thasra), Kala Dabhi (کپدونج), Ajit Chauhan (Balasinor), Bhavesh Katara (Jhalod), Vijesinh پاندا (Dahod), Chandrika Bariya (Garbada), Jaspalsinh Thakor (پادرا), Premsinh Vasava (Nandod) سانجی Solanki (دکر), آناند, Chaudary (ماندوی), Puna Gamit (Vyara), Anant پاتل (Vansda) و سونیل Gamit (نزار). GPCC جمهور Amit Chavda که یک MLA از Anklav نیز در این محل است که به سختی به 10 کیلومتر از زادگاه خود.

وادودارا کنگره سخنگوی Nilesh Brahmabhatt گفت که MLAs Mohansinh Rathwa و Sukhram Rathwa از تلجا و جتپور ترتيب شده اند جمع به رفت و آمد مکرر. "این دو MLAs که حزب کاملا مطمئن شوید. آنها سالمندان به طوری که آنها خواسته شده است برای در تماس ماندن از خانه های خود" Brahmabhatt گفت. همه MLAs منتقل شد به رفت و آمد مکرر در ساعات اندکی از روز شنبه.

پس از Merja استعفا داد و روز جمعه کنگره جمع 16 از آن MLAs از Saurashtra و Kutch منطقه به Neels شهر رفت و آمد مکرر خصوصی رفت و آمد مکرر در Rajkot در حالی که سه نفر بیشتر شد و بنا به گزارش ها در راه خود را به راجکوت در روز شنبه.

بخوانید | Gujarat: "هیچ اقدام تروریستی علیه نماینده سابق کار می کرد که در برابر من' می گوید MLA Jitubhai Chaudhary

رهبر مخالفان Paresh Dhanani و چند همکار کنگره MLAs رسیده, رفت و آمد مکرر متعلق به سابق کنگره MLA Indranil Rajyaguru در شب جمعه در حالی که دیگران وارد در روز شنبه. Dhanani گفت که از 22 کنگره MLAs در Saurashtra 19 انتظار می رود برای جمع آوری در راجکوت باقی می ماند و پناه تا روز رای گیری برای چهار کرسی از Rajya سبها.

Buikha جوشی, حزب MLA از جوناگاد نمی تواند تاریخ را به عنوان او را تحت عمل آب مروارید. چند MLAs از سورندرنگر منطقه است که همچنین بخشی از Saurashtra بودند برای پیوستن به این گروه از قانونگذاران کنگره در احمدآباد Dhanani گفت.

رهبر مخالفان و گفت: تا به حال به نگه داشتن آن گله با هم برای "نجات دموکراسی است." Dhanani گفت: "در حالی که کنگره MLAs ایستاده بودند در میان مردم برای دو ماه و مبارزه با کروناویروس حاکم BJP مشغول انجام todona (شکستن) عملیات... یک فعال مخالف است بخشی جدایی ناپذیر از یک سیستم دموکراتیک. BJP است خم در شکستن مخالفان..."

بخوانید | Gujarat: 494 موارد در یک روز از دولت, چوب خط حساب کردن در 18,631

این Neels شهر رفت و آمد مکرر است که متعلق به سابق کنگره MLA Indranil Rajyaguru. در این رفت و آمد مکرر است که راهول گاندی برگزار شده بود جلسه این حزب در اجرا تا 2014 Lok سبها انتخابات. آن را در همان رفت و آمد مکرر است که کنگره تا به حال جمع آن 44 MLAs در اجرا تا سال 2017 Rajya سبها انتخابات قبل از پرواز آنها را به بنگلور.

Rajyaguru ترک کرده بود کنگره سال پس از شکست خود را به وزیر Vijay Rupani از راجکوت (غرب) مونتاژ حوزه در سال 2017 مجمع انتخابات است. او گفت: Dhanani و ارشد کنگره رهبر Arjun Modhwadia با او تماس و درخواست به جای MLAs. "درست است که من یک عضو حزب ما هستند اما دشمنان نمی یا. آنها به من داده مسئولیت میزبانی MLAs و من آن را پذیرفته" گفت: Rajyaguru بود که کنگره MLA از راجکوت (شرق) بین سالهای 2012 و 2017 شد و ثروتمندترین قانونگذار گجرات با اعلام دارایی های Rs123 کرور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن