ساعت مودی در سخنرانی امروز زندگی می کنند به روز رسانی: میان لاداخ Covid بحران بعد از ظهر به آدرس ملت در 4 ساعت

نخست وزیر نارندرا مودی آدرس ملت در 4 ساعت امروز. ساعت نارندرا آدرس به ملت زندگی می کنند به روز رسانی: دلیل ا

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
pm modi, pm modi address to nation, pm modi address to nation today, pm modi live, india-china, india-china live news, pm modi speech live, pm modi speech today, pm narendra modi live, modi, modi live, modi live speech, modi today speech live, pm modi live news, covid 19, coronavirus, coronavirus in india, coronavirus india, coronavirus pm modi, pm narendra modi live, coronavirus latest update نخست وزیر نارندرا مودی آدرس ملت در 4 ساعت امروز.

ساعت نارندرا آدرس به ملت زندگی می کنند به روز رسانی: دلیل افزایش Covid-19 موارد و ادامه تنش با چین در شرق لاداخ مرز نارندرا نخست وزیر را از آدرس ملت در 4 بعد از ظهر روز سه شنبه.

آدرس خود را می آید به عنوان دولت آماده برای باز کردن فاز دومشروع از 1 ژوئیه با تسهیلات در شب حکومت نظامی ارائه بیشتر پروازهای داخلی و قطار و ترخیص کالا از گمرک برای بیش از پنج نفر در یک فروشگاه.

همچنین فرماندهان سپاه از هندی و چینی ارتش دیدار امروز در Chushul نقطه مرزی به عنوان بخشی از تلاش ها برای د-تشدید وضعیت در خط کنترل واقعی در Ladakh. این شد سومین نشست بین چهاردهم فرمانده سپاه Lt General Harinder سینگ و جنوب سین کیانگ نظامی منطقه فرمانده کلی عمده لیو لین.

در Mann ki Baat برنامه روز یکشنبهPM مودی به حال تصریح کرد این کشور تعهد به حفاظت از حاکمیت و تمامیت ارضی و تا به حال از شهروندان خواست که نمی توان غفلت به عنوان اقتصاد بازگشایی شد.

mann ki baat, mann ki baat today, mann ki baat live, narendra modi, narendra modi mann ki baat, mann ki baat today live, mann ki baat time, mann ki baat today time, mann ki baat date, modi, modi live, modi live mann ki baat, narendra modi live mann ki baat, mann ki baat live today

نخست وزیر نارندرا مودی خطاب به ملت از طریق 'Mann ki Baat' برنامه در روز یکشنبه. (PTI)

در Mann ki Baat برنامه در ژوئن 28, نخست وزیر نارندرا مودی پرداخت کرده بود تجلیل و قدردانی به 20 سربازان هندی که مرده بود در درگیری های خشونت بار با نیروهای نظامی در 15 ژوئن در Galwan دره و اظهار داشت که هند داده بود یک در خور پاسخ به کسانی که بازیگران یک چشم بد در قلمرو آن است.

"کسانی که بازیگران یک چشم بد در خاک هند در Ladakh کردم خور پاسخ. هند افتخارات روح دوستی... او نیز قادر به دادن پاسخ مناسب به هر دشمن بدون shying دور. سربازان شجاع ما ثابت کرده اند که آنها نمی خواهد اجازه دهید هر کسی بازیگران بد چشم بر شکوه و افتخار مادر هند," او گفت:.

نخست وزیر همچنین گفت که "کل کشور می آید با هم در پرداخت ادای احترامات به شجاعت سربازان ما که زهری در لاداخ" و افزود که "کل کشور, کمان آنها را در احترام با قدردانی".

توضیح داد: چرا موفق هندی مقاومت به چین را توسعه طلبی را دوباره تعریف آسیا جغرافیای سیاسی

در شدید فشار برای استفاده به صورت محلی ساخته شده محصولات مودی گفت که ساخت کشور متکی به خود خواهد بود یک ادای احترام به سربازان. "ما حرفه و تلاش باید در همان جهت," او گفت:, و اضافه کرد که "ما باید تلاش در جهت افزایش این کشور قابلیت و ظرفیت در حفاظت از مرزهای ما.

"یک متکی به هند خواهد بود ادای احترام به شهدای ما در حقیقی ترین, عمیق ترین حس" تاکید کرد.

او همچنین گفت که "هند جدی حل و فصل است که برای حفاظت از او را افتخار و حاکمیت" و متکی به خود. "هند سنت است -اعتماد و دوستی است. هند روح برادری."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب