گجرات: بازنشسته airman و پسر در جسدن توسعه تلفن همراه بادام زمینی thresher

نوشته شده توسط Gopal Kateshiya | جسدن (راجکوت) | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 5:32:07 am Gordhanbhai

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

نوشته شده توسط Gopal Kateshiya | جسدن (راجکوت) | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 5:32:07 am

Retired airman, mobile groundnut thresher, rajkot news, Gujarat news, Indian express news Gordhanbhai پاتل و پسر آجی با تلفن همراه خود بادام زمینی thresher در کارگاه خود در جسدن. (عکس: Gopal Kateshiya)

در داخل یک کارگاه در جسدن شهر راجکوت منطقه یک تحمیل به دنبال ماشین و خارج از غرفه در میان زنگ زدن آهن تیرهای فولادی, ورق, فلزی, قاب و ردیف معمولی مکانیکی ماشین خرمن کوبی. به ظاهر اندازه نمونه اولیه طراحی و توسعه توسط یک بازنشسته airman از نیروی هوایی هند (IAF) و پسرش شبیه به یک ترکیب برداشت و همه را به رول از این کارگاه به صورت گسترده محاکمه-جوانان-ارتقاء درایو این Kharif فصل برداشت.

جسدن حدود 60 کیلومتری شرق راجکوت شهر شناخته شده برای خرمن کوبی ماشین آلات صنعت به حدود 70 واحد است که ساخت خرمن کوب و تجهیزات متفقین. بهارات مهندسی با این نسخهها کار, یک, proprietorship firm متعلق به Gordhanbhai پاتل و پسرش آجی یکی از آنها است. این پدر و پسر دو توسعه تلفن همراه بادام زمینی thresher (MGT) که توابع بسیار شبیه به یک ترکیب بادام زمینی برداشت.

معمولی بادام زمینی thresher است ثابت و واحد است. درام از آن برش باز به سمت بالا و در ارتفاع متوسط 10 فوت است. با توجه به ارتفاع آن, افراد, تغذیه, برداشت بادام زمینی به برش را به ایستادن بر روی یک پلت فرم در ارتفاع پنج متر است که دو برابر نیروی کار درگیر. حداقل شش کارگران مورد نیاز برای خرمن کوبی عملیات توسط چنین تراکتور-صفحه ضامن دار ،

MGT می تواند plied بین دو ردیف از مجموعه ای از بی خانمان بادام زمینی در یک زمینه است. پایین تر فیدر سطل معنی کارگران می تواند راه رفتن در امتداد دو طرف از ماشین و پرتاب خوشه به سطل که در آن از تسمه نقاله خواهد آنها را به برش درام. MGT فروشگاه threshed بادام زمینی در یک مخزن ذخیره سازی نصب شده در بالای برش درام. یک قفس مانند ساختار و بازداشت ها و فروشگاه های خشک شاخ و برگ حق بیمه علوفه دمیده توسط برش. یک جک هیدرولیک نوبت مخزن در سمت خود برای تخلیه threshed بادام زمینی به طور مستقیم در یک تراکتور چرخ یا وسیله نقلیه دیگر. شاخ و برگ می تواند تخلیه در قالب یک شمع بر روی زمین توسط باز کردن قفل قفس خود مانند تانک.

"بزرگترین مزیت MGT است که آن را اجازه می دهد تا سریع تر خرمن کوبی با حداقل نیروی کار. من می خواستم برای کمک به کشاورزان خود را نجات دهد بادام زمینی از unseasonal باران که اغلب می افتد زمانی که محصول برداشت شده است که در این زمینه برای خورشید-خشک کردن. بر خلاف متعارف thresher های MGT می thresh با محصول داشتن رطوبت بالا می گوید:" 72 ساله Gordhanbhai اضافه کردن تراکتور-صفحه MGT است ثمر از 10 سال تحقیق.

پسر یک کشاورز بود که مشغول به کار در املاک و خانواده سلطنتی سابق دولت شاهزاده از جسدن, Gordhanbhai پیوست و نیروی هوایی اسرائیل در سال 1968 به عنوان یک airman. او استخدام در ویژگی های تجارت و آموزش کامل معادل دیپلم در رشته مهندسی مکانیک. او همچنین یک بخش فعال در سال 1971 هند و پاکستان جنگ با ارائه خدمات از یک انبار اسلحه در, Madhya Pradesh.

آن بود که در طول airman روز که Gordhanbhai توسعه یافته علاقه ای به ماشین آلات کشاورزی. "در حالی که من در نوشته شده بود Anantpur در آندرا پرادش من اغلب تصویب منطقه جنوب مزرعه ماشين آلات آموزش و تست موسسه (FMTTI) وجود دارد. بودن پسر یک کشاورز تجهیزات و ماشین آلات وجود دارد اخراج کنجکاوی من و من تصمیم به انجام کاری برای کشاورزان," او می گوید.

او پس از مرگ پدر بزرگ, Gordhanbhai داوطلبانه در زمان بازنشستگی از نیروی هوایی اسرائیل در سال 1974 به دنبال پس از و مستغلات از خانواده سلطنتی. دو سال پس از بازگشت به جسدن او راه اندازی کارگاه خود را و شروع به کار بر روی توسعه مکانیزه خرمن کوب و در نتیجه تبدیل شدن میان اعضای مؤسس مدرن خرمن صنعت جسدن. او دارای یک ترکیب بادام زمینی برداشت و همچنین به عنوان یک مرطوب بادام زمینی thresher.

"گجرات بزرگترین پرورش دهنده و تولید کننده بادام زمینی در هند است که ما تمرکز بازار و... را در متعارف ضامن دار, کشاورزان از دست دادن مقداری از شاخ و برگ است که زمین ریز و نمی توان جمع آوری شده از این زمینه است. MGT آدرس این موضوع می گوید:" Gordhanbhai اضافه کردن مخزن ذخیره سازی با ظرفیت سه تن است.

او همچنین طراحی MGT ثبت نام با دفتر ثبت اختراع از دولت مرکزی در ماه اکتبر 2019 و آماده به رول نمونه از کارگاه خود را برای محاکمه این kharif فصل برداشت.

معمولی thresher هزینه های اطراف تومان 1 لاخ در حالی که MGT, Gordhanbhai می گوید: هزینه خواهد شد بین Rs 5 لاخ و Rs 7 لاخ. "بزرگ کشاورزان و تعاونی که هم در کسب و کار ارائه خدمات اجاره هستند و بازار هدف ما است."

"مزیت اضافه شده از MGT است که دیگر از برنج را می thresh هر محصول از جمله گندم و ارزن مرواریدی پالس و.... با تنظیمات جزئی است که می تواند انجام شود توسط کشاورزان خود را در آن برش و ارتعاشی seives می گوید:" 41 ساله آجی.

راه اندازی دستگاه در یک زمان می آید زمانی که کشاورزان از گجرات به کشت بادام زمینی در یک رکورد 19.70 لاخ هکتار این Kharif فصل تا کنون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب