هیماچال پرادش: گاو مجروح پس از خوردن مواد منفجره پر آرد توپ, یک برگزار شد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 9:15:27 pm مالک داخلی گاو تا به حال او

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 9:15:27 pm
kerala elephant death, elephant firecrackers death, animals death crackers, cow death himachal pradesh مالک داخلی گاو تا به حال او را ترک پذیری برای چرای در مزارع زمانی که این حادثه اتفاق افتاد (بازنمودی تصویر)

این هیماچال پرادش پلیس روز شنبه بازداشت یک فرد در ارتباط با آسیب به یک گاو که خوردند آرد گندم مخلوط با مواد منفجره در نزدیکی یک میدان مزرعه در بیلسپور منطقه در اواخر ماه گذشته. این حادثه باعث خشم را در رسانه های اجتماعی شنبه پس از یک ویدیو ارسال شده توسط صاحب گاو که نشان داد مجروح حیوانات ویروسی رفت.

یک حادثه مشابه در کرالا است که به تازگی منجر به مرگ یک فیل شده است به طور گسترده ای محکوم سراسر کشور.

به گفته پلیس این حادثه رخ داده است در Dahad روستا در Jhandutta tehsil در حدود 8ساعت در شب 25 ماه مه هنگامی که Gurdial سینگ صاحب داخلی گاو او را ترک پذیری برای چرا در این زمینه است.

"گاو اعتقاد بر این است که منحرف شده به سمت همسایه و زمینه ها در منطقه تحت پوشش با بوته ها و درختچه ها که در آن کسی را قرار داده بود برخی از آرد گندم مخلوط با مواد منفجره مواد" گفت:. گاو مصرف مخلوط منجر به یک انفجار که ناشی از صدمات شدید به فک و سایر نقاط ،

سینگ کردم او را درمان پزشکی و همچنین اطلاع پلیس زیر که یک مورد ثبت شده در ایستگاه پلیس در Jhandutta. او سپس با آپلود ویدیویی در اینترنت تاکید بر "بی رحم و بی رحم" عمل می کنند. در این ویدئو او گفته است که همسایه خود را تا به حال به عمد تغذیه گاو با یک توپ از مواد منفجره به معنای کشتن حیوانات وحشی نامیده می شود و به صورت دقیق اقدام علیه مجرم است. این ویدئو ویروسی رفت با شهروندان ابراز شوک پس از دیدن خون چکیدن از زخمی دهان حیوان. مقامات گفت که گاو در حال حاضر در یک وضعیت با ثبات و تحویل یک گوساله سالم و چند روز پیش.

همچنین به عنوان خوانده شده | کرالا شانه جنگل به پروب فیل مرگ رهبران اپوزیسیون اسلم Maneka وزیر

پلیس گفت که آنها را جمع آوری نمایشگاه و نمونه ها از نقطه و ارسال مواد منفجره ماده برای یک معاینه پزشکی قانونی. "قضاوت با آسیب های ما معتقدیم که این انفجار رخ داده در خارج از دهان او اما تحقیقات مربوط به این حادثه است" گفت: رسمی. او گفت که یک شاه ثبت شده است در بخش 286 (هسوی با توجه به ماده منفجره) و 429 (فساد با نقص عضو گاو) از قانون مجازات اسلامی و در بخش 11 (درمان حیوانات ظالمانه) از پیشگیری از ظلم به حیوانات عمل می کنند.

DSP Sharma, Sanjay که بازرسی نقطه ای از جرم و جنایت همراه با اعضای panchayat گفت: رسانه ای که پلیس در حال بررسی این حادثه را بر اساس اولویت و سخت قانونی عمل خواهد شد در مورد بازی ناپاک است. بیلسپور SP Devakar شارما گفت که یک نفر بازداشت شده است در ارتباط با این مورد. او گفت که پلیس در انتظار گزارش پزشکی قانونی برای تعیین ماهیت مواد منفجره.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن