اثبات اتهامات و یا عذر خواهی: TMC در آمیت شاه نامه به Mamata بیش از مهاجران قطار

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 1:17:31 pm شاه با اشاره به 'Shramik ویژ

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 1:17:31 pm
West Bengal migrants crisis, migrant labourers crisis, West Bengal coronavirus, West Bengal coronavirus cases, coronavirus cases West Bengal, India news, Indian Express شاه با اشاره به 'Shramik ویژه' قطار که توسط این مرکز به منظور تسهیل در حمل و نقل از کارگران مهاجر از نقاط مختلف کشور به مقاصد مختلف. (اکسپرس فایل عکس)

اتحادیه خانه وزیر Amit Shah شنبه متهم Mamata نوری-led, West Bengal دولت اجازه می دهد قطار با کارگران مهاجر برای رسیدن به دولت است که ممکن است بیشتر ایجاد مشکلات برای کارگران. به دنبال شیوع کروناویروس به روز رسانی های زنده

در نامه ای به وزیر Mamata بانرجی آمیت شاه گفت: "مهاجران از غرب بنگال مشتاق هستند تا به خانه برسد اما ما در حال گرفتن انتظار حمایت از دولت است." صفحه اصلی وزیر افزود که در بنگال غربی است که اجازه می دهد نه قطار. "این بی عدالتی با کارگران مهاجر. این را بیشتر ایجاد مشکلات برای آنها," او اضافه شده است.

بخوانید | West Bengal: دو مرده; مهاجران از راجستان برای رسیدن به فردا

با اشاره به 'Shramik ویژه' قطار که توسط این مرکز به منظور تسهیل در حمل و نقل از کارگران مهاجر از نقاط مختلف کشور به مقاصد مختلف شاه گفت: در نامه ای که مرکز تسهیل کرده است بیش از دو لاخ مهاجران و کارگران به خانه برسد. بخوانید در مالایایی | بنگالی

ضربه در به آمیت شاه Trinamool کنگره رهبر Abhishek بانرجی پرسید: صفحه اصلی وزیر یا اثبات ادعاهای خود و یا عذرخواهی می کنیم. "آمیت شاه صحبت می کند پس از هفته ها سکوت تنها برای گمراه کردن مردم با دروغ است. اثبات اتهامات و یا apologise" خبرگزاری PTI گفت: به نقل از بانرجی.

در همین حال اتحادیه خانه وزارت در چهار شنبه ناودان دولت برای اجرای Covid-19 مهار اقدامات به طور موثر اجازه می دهد "گروه های خاص در محلات خاص" در کلکته و هوره به نقض محدودیت و همچنین حمله پلیس و کارکنان بهداشت و درمان.

بخوانید | WB: بیش از 1100 مهاجران وارد از اجمیر: 'این احساس خوبی به خانه'

در نامه خود به, West Bengal, Union, صفحه اصلی, وزیر آجی Bhalla پرچم به پیمودن از rickshaws کودکان در حال بازی کریکت و مردم حمام کردن در رودخانه ها در میان موارد نقض.

نامه ای در روز دوشنبه توسط وزیر اضافی Apurva چاندرا که رهبری IMCT ارسال به کلکته و هوره ساخته شده بود هیچ اشاره ای هر "گروه خاص" نقض مستند دستورالعمل. در نامه ای به, West Bengal دبیر کل Rajiva سینها در پایان این سفر — در آنچه او به نام "آخرین مشاهدات" — چاندرا او پرچم بسیاری از کاستی ها در دولت بهداشت و درمان, دستگاه.

بخوانید | Bengal دولت برای انتقال, تومان 1000 به 1 لاخ مهاجران گیر در کشورهای دیگر

در نامه خود به سینها در چهارشنبه Bhalla گفت: "مستند نقض شده اند که در شهرهای کلکته و هوره توسط گروه های خاص در محلات خاص با گزارش های رسانه ها از" تاج رزمندگان از جمله حتی پلیس مورد حمله در این محلات. این مستلزم اجرای سختگیرانه تر از مستند با افزایش حضور پلیس. نمونه هایی از مشکلات به دلیل طرد از متخصصان مراقبت های بهداشتی و کمبود امکانات قرنطینه نیز نگران کننده است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب