Coronavirus مستند شده است یک جنگ روانی می گوید: لیورپول Dejan Lovren

متمرکز ماندن در لیگ برتر عنوان مسابقه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس مستند شده است یک جنگ روانی با وجود هم

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

متمرکز ماندن در لیگ برتر عنوان مسابقه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس مستند شده است یک جنگ روانی با وجود همه تلاش های فردی برای حفظ تناسب اندام, لیورپول مدافع Dejan Lovren گفته است.

"آن نشده است به آسانی به عنوان ما قفل شده است تا در خانه های ما برای 46 روز در حال حاضر" کرواسی بین المللی گفت: روز شنبه در نسخه آنلاین Sportske Novistiهای بالکان ملت پیشرو ورزش روزانه است.

"جنبه های روانی است که سخت ترین به overome. من کار کردن در خود من تا آنجا که من می من پا زدن توپ در اطراف کمی با من پسر ما چمن اما آموزش با تیم کاملا متفاوت است," او گفت:.

لیگ که متوقف شده است و پس از 9 مارس باقی مانده در برزخ و قادر به هر گام تا هر تصمیم دولت در هفته آینده ممکن است تغییرات به مستند محدودیت.

تمام 20 باشگاه برگزار شد یک کنفرانس تلفنی در روز جمعه که در آن آنها نگاه برنامه ای برای از سرگیری آموزش در مراحل بعدی ممکن است به دنبال امکان بازگشت به رقابتی عمل در ماه ژوئن.

در این جلسه به باشگاه اطلاع داده شد که یک احتمالی از سرگیری مسابقات را تنها دیدن بازی آنها را تنها در خنثی سالن های تایید شده از بهداشت و ایمنی از نقطه نظر.

لیورپول که در آستانه مهر و موم خود را برای اولین بار لیگ قهرمانان اروپا از سال 1990 بالای جدول در 82 امتیاز از 29 بازی, 25 پیش از دوم قرار قهرمانان منچستر سیتی که بازی در دست است.

Lovren اذعان کرد آن را دشوار است برای گرفتن هیجان زده روزمره تحت شرایطی.

"من سعی می کنید به ماندن با انگیزه به هیچ وجه من می توانم. من در صبح امروز و به خودم بگویم "من هستم رفتن به knackered در آموزش امروز و حداقل من موفق به از دست دادن برخی از وزن" او گفت:. "اما من هم از دست برخی از جرم در پاهای من به دلیل وجود دارد هیچ جایگزینی برای یک 90 دقیقه تیم جلسه آموزش. شما نمی توانید فراموش سرپوشیده ورزش پاهای خود را برای 90 دقیقه."

30 ساله بوسنیایی-متولد مرکز همچنین ابراز امیدواری کرد فصل خواهد سر در موقع بنابراین به عنوان به نه اخلال در تقویم بیش از coronavirus بیماری همه گیر در حال حاضر است.

"من امیدوارم که (رئیس یوفا) الکساندر Ceferin و همه افراد دیگر از یوفا و فیفا خواهد آمد تا با یک راه حل به طوری که ما نمی تواند به یک وضعیت نیاز به بازی 15 بازی در 30 روز" او گفت:.

"ما نیاز به زمان خاموش. این واقعا شده است زمان به این دلیل که بازیکنان نیاز به بازیابی ذهنی از این بیماری همه گیر و حاصل قرنطینه," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن