دلوت هیئت مدیره مدرسه می گذرد قطعنامه حمایت از منابع مدرسه افسران

این Duluth, مدرسه, مدیره به اتفاق آرا با تصویب قطعنامه حمایت از منابع مدرسه افسران برای 2020-21 سال تحصیلی در

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

این Duluth, مدرسه, مدیره به اتفاق آرا با تصویب قطعنامه حمایت از منابع مدرسه افسران برای 2020-21 سال تحصیلی در اواخر شنبه شب.

این قطعنامه به منطقه مدیران اجازه مذاکره یک قرارداد جدید برای دانشکده منابع افسران با شهر دولوت اما این قرارداد و قرارداد زبان نیاز به تایید شده توسط هیئت مدیره مدرسه در تاریخ بعد.

این قطعنامه همچنین آمده است که دولت های منطقه خواهد شد "راه اندازی جلسات گفت و گو با دانش آموز دبیرستانی گروه به بحث در مورد مسائل مربوط به حقوق صاحبان سهام و نژاد و قدرت" و همچنین صحبت با "نهفته در جوامع تجربه و دیدگاه در مدرسه منبع افسر برنامه و به طور جدی در نظر بگیرید که ورودی به صورت ساختاری ممکن است یا قراردادی تغییرات اگر قراردادهای آینده دنبال شود."

هیئت مدیره مدرسه صرف 45 دقیقه گوش دادن به پیام های ضبط شده به صورت نظر عمومی و سپس به عنوان خوانده شده بیش از 35 ایمیل به هیئت مدیره به ثبت. تمام پیام ها و ایمیل های که برای اظهار نظر عمومی شد و در مورد قرارداد جدید با دلوت اداره منابع مدرسه افسران.

بسیاری از کسانی که نظرات ارائه شده در حمایت از منابع مدرسه افسران در مدارس صحبت از یک حادثه در شرق دبیرستان در 5 آوریل 2019 که در آن 35 ساله تراویس آنتونی جان وارنر Busch دستگیر شد در بازگشت از مدرسه کافه تریا پس از اتهام ساخت یک سری از تهدیدات در پیام های با اعضای خانواده با توصیف چگونه او می تواند شلیک کردن یک مدرسه و یا تئاتر و ابراز قصد دارد برای کشتن افسران پلیس.

آیا شما به حمایت از داشتن مدرسه منابع افسران در دولوت مدارس دولتی?

با تشکر از شما برای رای دادن!

  • بله

    100%

  • هیچ

    0%

  • من نیاز به اطلاعات بیشتر

    0%

بسیاری از کسانی که نظرات ارائه شده و درخواست برای حذف منابع مدرسه افسران اشاره به "مدرسه-به-زندان خط لوله" و منطقه را نامتناسب و انضباط دانش آموزان از رنگ.

سرپرست جان ماگاس آورده قطعنامه به جلو بنابراین این منطقه می تواند شروع فرایند برنامه ریزی از هر دو حرکت رو به جلو با مدرسه افسر منابع برنامه و یا برنامه ریزی برای یک جایگزین گزینه است.

این است که در حال توسعه داستان; بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب