Hima داس در حال اجرا 400 متر نامشخص باقی مانده

او جهان junior 400m قهرمان و بازی های آسیایی به مدال نقره اما هیچ کس مطمئن است که آیا Hima Das خواهد بود قادر

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

او جهان junior 400m قهرمان و بازی های آسیایی به مدال نقره اما هیچ کس مطمئن است که آیا Hima Das خواهد بود قادر به اجرای یک چهارم مایل در عمده بین المللی دیدار دوباره.

دو سال پیش زمانی که Hima را شکست 400m ملی با رکورد خیره کننده 50.79 s در جاکارتا Asiad بسیاری از تعجب که چه مدت آن را برای جوان آسام برای رفتن زیر 50s. فقط یک ماه زودتر Hima برنده شده بود زیر 20 ساله های جهان طلا در فنلاند اولین زن هندی به انجام این کار.

اما چیزی جامعی سال گذشته است. Hima کشیده میدوی از طریق 400m با یک مصدومیت در دوحه در ماه آوریل و اگر او زد دو 400 متر مسابقات در جمهوری چک او تنها با سنجش زمان 53.07 s در آخرین مسابقه در ماه اوت و از دست رفته در ماه سپتامبر دوحه جهان است.

عجیب به عقب صدمه به نظر نمی رسد به مشکل Hima در 200m او برنده پنج مسابقه در سال گذشته در لهستان و جمهوری چک.

تقریبا یک سال رفته پس خواهد Hima در حال حاضر 20, مناسب برای چهارم مایل در این سال ؟

کار و بار

"ما نمی دانیم که او شروع سه هفته پیش ما را به ببینید که چگونه او در پاسخ به آموزش. او تا به حال بسیاری از مسائل را با او بازگشت.

"اگر او درمان شده است ما را به دیدن هنگامی که او در واقع طول می کشد بار که آیا او می تواند اجرا 400m. اگر او نمی تواند ما را تغییر دهید او را به 200m" گفت: دو و میدانی فدراسیون هند رئیس جمهور Adille Sumariwalla به هندو.

"او به سرعت به حتی اجرای 100m آیا ما خواهد شد قرار دادن او وجود دارد زمان خواهد شد بگویید. فدراسیون در حال انجام چیزی است که در بهترین منافع ورزشکار. و بار وجود دارد که من را به عقب نگه دارید در برخی از چیزهایی."

"تا من می دانم که نتایج کامل من قصد ندارم به هیچ گونه توضیحی به کسی. من مدیون نیست توضیحی به کسی من را به آن مدیون ورزشکار. نیز وجود دارد چیزی به نام 'ورزشکار حریم خصوصی'," گفت: Sumariwalla.

"من محافظت خواهد کرد من ورزشکار حفظ حریم خصوصی در مورد آسیب و یا هر آنچه در آن است. هیچ کس حق می دانم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب