آکواریوم ارسال کمپ تابستانی در یک جعبه

اگر چه آنها فرستاده اردوگاه تابستانی برای کودکان و نوجوانان? این ایده در پشت اردوگاه تابستانی در جعبه ترکیبی م

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

اگر چه آنها فرستاده اردوگاه تابستانی برای کودکان و نوجوانان?

این ایده در پشت اردوگاه تابستانی در جعبه ترکیبی مجازی و واقعی روز تابستان تجربه اردوگاه برای کودکان و نوجوانان به عنوان نمرات K-5 و اسپانسر شده از طرف آکواریوم را توسعه آموزش و پرورش بخش.

"ما معمول اردوگاه تابستانی برنامه نویسی لغو شده است برای تابستان, اما ما هنوز هم می خواستم به آمده تا با چیزی است که به پیشنهاد بچه ها در حالی که پس از اجتماعی جدایی دستورالعمل" به منظور جلوگیری از گسترش COVID-19 گفت: امیلی Wartman دستیار مدیر آموزش و پرورش در آکواریوم.

آلیسون Iacone و ارتباطات و مدیر برای آکواریوم اشاره کرد که تسهیلات طبقه بندی شده است تحت سرگرمی چتر دولت را مرحله به مرحله COVID-19 بازگشایی طرح است. این بدان معناست که ساختمان خود را باز خواهد شد هیچ زودتر از فاز چهارم که به احتمال زیاد به معنی جولای و یا بعد.

حتی پس از آن را هنوز روشن نیست که چگونه زمانی که و که در آن گروه از کودکان را مجاز به جمع آوری و یا چگونه بسیاری از خانواده ها را به شرکت به عنوان همه گیر می پوشد ، این یک مشکل جوانان اردوگاه در حال مبارزه با بسیاری از کشورهای که در آن محدودیت باقی می ماند: چگونه به کودکان و نوجوانان سنتی تابستان تجربه در فضای باز در طول یک بیماری همه گیر.

که باعث می شود اردوگاه تابستانی در یک جعبه تلاش "همه مهم تر به تیم ما تلاش برای تحقق غیر انتفاعی ماموریت" Iacone اشاره کرد.

هفته گذشته آکواریوم کارکنان وارد جعبه با همه بچه ها نیاز به یک اردوگاه تابستانی را تجربه یادگیری در خانه و در محله خود. وجود دارد دستورالعمل های ویدئویی هر روز در مورد چگونه به انجام آن روز را به فعالیت در فضای باز. وجود خواهد داشت یک ویدیو مجازی در جلسه بعد از ظهر که در آن دانش آموزان حاضر در زوم به گوش زندگی می کنند سمینارها از کارشناسان در طبیعت و علم است.

تا کنون حدود 70 "کمپ" را امضا کرده اند تا از 16 متحده است. اما هنوز هم وجود دارد اتاق و زمان برای بسیاری از اعضای کمپ به ثبت نام.

"بسیاری از آنها از دلوت منطقه است. اما ما تا به حال علاقه از سراسر کشور" Wartman گفت.

اردوگاه جعبه خواهد بود کاهش یافته است به محلی کمپ و از طریق پست به کسانی که دورتر.

برای اعضای کمپ در نمرات K-2 هفته جلسات شروع 22 ژوئن, جولای 6, جولای 20, جولای 27, Aug. 10 و اوت. 24. برای اعضای کمپ به عنوان نمرات 3-5 هفته-جلسات طولانی شروع ژوئن 15 و 29 و همچنین جولای 13, Aug. 3 و اوت. 17.

جوان کمپ شروع خواهد شد با اردوگاه جلسات تحت عنوان "داستان از برتر" همه چیز از زمین شناسی و محیط زیست به انسان چگونه باید تعامل با جهان و بزرگترین دریاچه آب شیرین. تابستان را در جلسات بعد به نام "ما همسایه ها" و کشف آنچه وحشی مخلوقات زنده در زیستگاه در نزدیکی خانه از جمله برخی از نزدیک تصویری جلسات با حیوانات از آکواریوم.

کمپ در نمرات 3-5 خواهد شد که جلسات "حیوانات ابرقهرمانان" بررسی آنچه "قدرت فوق العاده" است که برخی از حیوانات باید برای زنده ماندن و رشد است. بعد از آن جلسه در تابستان تحت عنوان "دانشمندان در خانه" نمایش کودکان و نوجوانان چگونه شما نمی نیاز به یک فانتزی آزمایشگاه برای انجام باحال آزمایش در خانه

هزینه این برنامه 99 دلار ($89 برای آکواریوم های اعضا) برای اولین فرزند در خانه و 40 دلار برای یک ثانیه. نیز وجود دارد که 20 دلار هزینه حمل و نقل جعبه است که باید از طریق پست. کمک هزینه تحصیلی ممکن است در دسترس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای ثبت نام کمپ تابستانی در یک جعبه به glaquarium.org/aquarium-at-home/summer-camp-in-a-box/ و یا تماس بگیرید (218) 740-3474.

Supplies for Monday bags wait to be packed on Wednesday at Great Lakes Aquarium. Campers will create a paper airplane that must fly a measured distance between two paper landmarks. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

لوازم برای دوشنبه کیسه صبر کنید برای بسته بندی روز چهارشنبه در دریاچه های بزرگ آکواریوم. گردشگران ایجاد خواهد شد موشک های کاغذی است که باید پرواز یک اندازه گیری فاصله بین دو کاغذ نشانه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

4-ثانیه ارائه می دهد رایگان مجازی, هوای آزاد, تابستان, تجربه,

مینه سوتا خانواده ها و جوانان در تمام سنین دعوت میشود تا با عضویت رایگان 4-H تجربه یادگیری در طول تابستان سال 2020 است.

عمومی, پروژه های معرفی خواهد شد در روزهای دوشنبه در 7 p. m. در زندگی زوم آموزشی هیجان انگیز با سخنرانان مهمان و جوانان-چراغ راهنما. خانواده ها خواهد شد و سپس فعالیت دریافت راهنماهای برای استفاده در طول هفته به شیرجه رفتن عمیق تر به موضوعات. آموزشی ثبت خواهد شد برای خانواده ها برای مشاهده بعد.

مباحث عبارتند از پیاده روی, چگونه برای تبدیل شدن به یک بهتر است ماهی گیر, هوای آزاد, مهارت ها و بیابان بقا, پرنده نگری, ATV, ایمنی, رقابتی, تیراندازی, حیوانات, ردیابی, هوای آزاد, مشاغل, و بیشتر. شما می توانید انتخاب کنید برای حضور به عنوان بسیاری از جلسات به عنوان شما می خواهم.

شما می توانید با ثبت نام در umn.زوم.ما/وبینار/ثبت نام/WN_kaSkakPtREaCitiAUB1nUw و یا برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید نیکول Kudrle, 4-ثانیه فرمت مربی در Vande422@umn.edu یا (218) 404-6596.

YMCA روز کمپ Kitchigami شنبه شروع می شود

این دلوت YMCA منتقل شده محل و محدود کردن تعدادی از اعضای کمپ در هر سایت است اما حرکت های آینده با اردوگاه Kitchigami دوباره این تابستان شروع ژوئن 8 برای بچه ها در سن 6-12.

اردوگاه برگزار خواهد شد در Y در وودلند مرکز جامعه در دولوت و در Y در Essentia مرکز سلامتی در هرمانتاوون. هر دو محل ارائه در سایت, هوای آزاد, فضاهای بازی و همچنین در نزدیکی مسیرهای پیاده روی پیاده روی پر از بی پایان اکتشاف امکانات.

هفته اردوگاه جلسه شروع خواهد شد هر دوشنبه برای بعد از 12 هفته.

رفتن به duluthymca.org ایمیل daycamp@duluthymca.org تماس بگیرید و یا 218-722 - 4745 ext 133 برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام کنید.

متاسفانه YMCA اردوگاه میلر در ماهیان خاویاری دریاچه باز خواهد شد به صورت عادی یک شبه جوانی, اردو در تابستان امسال با توجه به COVID-19 محدودیت. اردوگاه روز کمپ و اردوگاه خانوادگی گزینه هنوز در دسترس است.

شجاعت کنی تطبیقی, در بیرون می رود برنامه مجازی

هر تابستان شجاعت کنی Northland تطبیقی برنامه های ورزشی را بی شمار فعالیت برای افراد با محدودیت های عملکردی — همه چیز از قایقرانی و قایقرانی به دوچرخه سواری و اسکی روی آب, یوگا و سنگ نوردی.

اما نه این که COVID-19 مانع از مشتریان و مدرسان از با هم آمدن.

اریک لارسون استاد راهنما از ورزش و تفریح و سرگرمی برای شجاعت-Kenny, Northland گفت: این سازمان در تلاش است تا جلسات مجازی در زوم به همراه برنامه به شرکت کنندگان در خانه.

"ما در حال تلاش برای حفظ دو چیز است: روابط ما با افرادی که آمده بستگی دارد خدمات ما اما همچنین نگه داشتن آنها را درگیر و فعال و در یک گروه" لارسون گفت.

در پنج شنبه ها برای مثال در برنامه نقل مکان کرد و آن معمول, هوای آزاد, دوچرخه سواری در شب در داخل خانه روی دوچرخه ثابت شد که اهدا شده و کاهش یافته است به مشتریان در خانه های خود. آن را به نام روشن کردن پدال در حال حاضر و شرکت کنندگان می توانند سوار و تماشای مدرسان از طریق زوم کنفرانس با تلفن های همراه متصل به میله های دسته دار.

تقریبا به عنوان به خوبی به عنوان با هم بودن.

"ما شده ایم گرفتن آنها (دوچرخه ثابت) را به مردم ... آنها می توانید آن را در اتاق نشیمن خود را و در و سوار با ما" لارسون گفت. "اما واقعا آن را در مورد پیوستن به این گروه و انجام چیزی. شما باید برای انجام کاری هر روز برای سلامت جسمی و بهداشت روانی. این یک راه برای نگه داشتن مردم از لحاظ فیزیکی دور اما نه اجتماعی دور. برای برخی از مردم این است که همه آنها باید قادر به انجام این کار است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در شجاعت کنی تطبیقی برنامه های ورزشی از جمله به داوطلب و یا به شرکت — رفتن به www.allinahealth.org/adaptivesports و یا ایمیل Elizabeth.albrecht2@allina.com و یا رفتن به facebook.com/Couragekennynorthland.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن