مرد آويزان از درخت در Panchmahals, probe, راه اندازی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 9:16:14 pm پلیس گفت: مرحوم Ash

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 9:16:14 pm
پلیس گفت: مرحوم Ashok Raiji Parmar ساکن Nishal Faliya در Bamroli حال ترک خانه اش در اواخر جمعه شب پس از دریافت یک تماس تلفنی. (بازنمودی تصویر)

این Panchmahals پلیس راه اندازی کرده است یک کاوشگر به مرگ مرموز 18 ساله ساکن Bamroli روستا در Sehra Taluka که shirtless بدن داشت حلق آویز از یک درخت در یک مزرعه متعلق به پدرش در صبح روز شنبه. خانواده مرحوم ادعا کرد که او کشته شده به دست خود بسته بود و پاهای خود را لمس زمین.

پلیس گفت: مرحوم Ashok Raiji Parmar ساکن Nishal Faliya در Bamroli حال ترک خانه اش در اواخر جمعه شب پس از دریافت یک تماس تلفنی. او به خانه بازگشت نیست که شب. هنگامی که اعضای خانواده اش شروع به نگاه برای او در صبح زود یکی از آنها خال خال بدن خود را حلق آویز از یک درخت اما پای خود را لمس زمین و پیراهن او دروغ گفتن در کاهش و شاخه ای از درخت.

خانواده هشدار Sehra ایستگاه پلیس که کاوش در این مورد.

N M Prajapati پلیس بازرس Sehra گفت: "ما به نام در آزمایشگاه پزشکی قانونی و دو تیم از گروه ما. پروب جریان است و آن را دشوار است به می گویند که چگونه او درگذشت. یک پانل از پزشکان انجام کالبد شکافی بر روی بدن و ما منتظر گزارش. او آويزان اما دست خود را بسته بود در مقابل. وجود دارد هیچ خارجی آسیب علائم را در بدن خود را به طوری که آن را بسیار گیج کننده در حال حاضر. ما نیز ردیابی تماس خود را ثبت."

Prajapati اضافه شده که پلیس هنوز به دستگیری کسانی که او در گذشته دیده می شد اما حاضر به فاش کردن جزئیات تماس متوفی دریافت قبل از خروج از خانه خود را در شب جمعه است. پلیس تایید کرد که Ashok بدن شده و تحویل به خانواده پس از کالبد شکافی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن