مجمع انتخابات BJP Gujarat منصوب 16 در اتهامات عنوان شده برای هشت کرسی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 11:44:36 pm یک نسخه رسمی از ای

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 11:44:36 pm
Vijay Rupani, Gujarat by-elections, BJP, Ahmedabad news, Indian express news یک نسخه رسمی از این حزب گفت که نام 16 رهبران حزب شد و تصمیم گرفت که در اتهامات عنوان شده برای انتخابات.

BJP Gujarat, در روز جمعه قرار داده و آن حزب و ماشین آلات به طور رسمی در حرکت برای آماده سازی انتخابات به هشت مونتاژ صندلی که خالی افتاده پس از استعفا از کنگره MLAs. حزب اصلی کمیته از جمله رئیس جمهوری Vijay Rupani معاون وزیر Nitin پاتل و دولت رئیس جمهور Jitu Vaghani برگزار شد یک جلسه در این زمینه منصوب و در مجموع 16 نفر – دو نفر در هر مجمع حوزه – به عنوان در اتهامات عنوان شده برای انتخابات.

هشت مونتاژ حوزه Abdasa, Limdi, Karjan, Dangs, Kaprada, موروی, Gadhda و Dhari. در اجرا تا به Rajya سبها انتخابات به چهار کرسی کنگره MLAs استعفا کرده بود در زمینه های مختلف است. انتخابات به هشت کرسی انتظار می رود در اطراف ماه های سپتامبر و اکتبر.

یک نسخه رسمی از این حزب گفت که نام 16 رهبران حزب شد و تصمیم گرفت که در اتهامات عنوان شده برای انتخابات. هر حوزه خواهد شد که یک نفر از هر دولت و حزب به عنوان اتهام برای انتخابات به ویژه مونتاژ صندلی.

جدا از 16 تا رهبران سابق وزیر شانکار Chaudhary و ارشد رهبر حزب Bhargav Bhatt منصوب شده اند به عنوان دولت در سطح هماهنگ کننده برای آماده سازی از bypolls.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب