هند و اتحادیه اروپا نهایی مدنی قربانیان زلزله نپال; به پرده نقشه راه برای broadbasing روابط

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 8:46:43 pm از مقامات اتحادیه اروپا گفت: یک اط

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 8:46:43 pm
از مقامات اتحادیه اروپا گفت: یک اطلاعیه در سفت کردن از عمران هسته ای همکاری خواهد بود ساخته شده در طول این اجلاس در روز چهارشنبه. این پیمان را فراهم می کند برای همکاری گسترده در عمران, انرژی هسته ای بخش. (بازنمودی تصویر)

دربندی 13 سال مذاکرات هند و اتحادیه اروپا را نهایی یک چارچوب موافقتنامه همکاری در عمران هسته ای بخش جلوتر از خود را آنلاین نشست روز چهارشنبه مقامات 27 کشور بلوک گفت.
در این نشست دو طرف انتظار می رود به پرده پنج سال نقشه راه برای پیشبرد broadbase روابط, راه اندازی جداگانه گفت و گو بر امنیت دریایی و برای تقویت تجارت و سرمایه گذاری علاوه بر لگد زدن به یک فرایند برای همکاری موثر بین بانک مرکزی و Europol گفتند.

هند هیئتی در این اجلاس خواهد بود به رهبری نارندرا نخست وزیر در حالی که طرف اروپایی خواهد بود به ریاست رئیس شورای اروپا چارلز میشل و رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen.

27 کشور اتحادیه اروپا است که مهم استراتژیک منطقه برای هند است. اتحادیه اروپا به عنوان یک کل شد هند بزرگترین شریک تجاری در سال 2018 است. هند تجارت دو جانبه با اتحادیه اروپا در 2018-19 بود در USD 115.6 میلیارد دلار با صادرات به ارزش دلار 57.17 میلیارد دلار و واردات به ارزش دلار 58.42 میلیارد دلار است.

از مقامات اتحادیه اروپا گفت: یک اطلاعیه در سفت کردن از عمران هسته ای همکاری خواهد بود ساخته شده در طول این اجلاس در روز چهارشنبه. این پیمان را فراهم می کند برای همکاری گسترده در عمران, انرژی هسته ای بخش.

آنها گفتند: هر دو طرف در حال انتظار برای نهایی یک توافق بین Europol و مرکزی دفتر تحقیقات (CBI) در داشتن یک کار تنظیم برای مقابله با جرایم سازمان یافته و تروریسم است. Europol است که اتحادیه اروپا و آژانس برای اجرای قانون همکاری است.

به گفته مقامات هر دو طرف نیز انتظار می رود برای راه اندازی یک امنیت دریایی گفت و گو به عنوان بخشی از تلاش ها برای گسترش دفاع و امنیت همکاری است.

در طولانی-انتظار هند-اتحادیه اروپا توافقنامه تجارت آزاد به عنوان شناخته شده اتحادیه اروپا-هند گسترده مبتنی بر تجارت و سرمایه گذاری توافق (BTIA) این مقامات گفت: در حال حاضر روابط تجاری بین دو طرف بود که در زیر بالقوه آن و به مراتب کمتر از آنچه که بلوک انتظار دارد.

در زمینه متوقف مذاکرات در FTA مقامات صحبت در مورد "هند حمایت از رویکرد" در تعرفه ها و رزرو در باز کردن آن در بخش خدمات و اضافه کرد دهلی نو نیز نشان دادن علاقه به تجارت با توسعه پایدار.

پرسید که آیا اتحادیه اروپا به دنبال محدود پیمان تجارت با هند گفت: مقامات بلوک نشده بود به دنبال چنین گزینه ای و که آن را به صورت جامع توافقنامه تجارت.

راه اندازی در ماه ژوئن سال 2007 مذاکرات برای توافقنامه پیشنهادی را شاهد بسیاری از موانع به عنوان هر دو طرف باید تفاوت های عمده ای در مسائل حیاتی.

علاوه بر این خواستار مهم وظیفه کاهش خودرو در اتحادیه اروپا می خواهد کاهش مالیات بر شراب و ارواح و محصولات لبنی و قوی مالکیت معنوی نظام است.

از سوی دیگر هند خواسته است که آن را اعطا می شود داده های امن کشور وضعیت توسط اتحادیه اروپا. این کشور در میان ملت ها در نظر گرفته نمی شود به عنوان امن اطلاعات توسط اتحادیه اروپا.

صحبت کردن در مورد پست-COVID-19 وضعیت گفته مقامات هند و همچنین کشورهای دیگر را مجبور به مقاومت در برابر وسوسه از آغاز اقدامات حمایتی برای اطمینان از بهبود اقتصادی پس از همه گیر.

خواسته در مورد روند صلح افغانستان که به گفته مقامات اتحادیه اروپا در ارتباط با هند و دیگر شرکای درگیر در افغانستان و امیدوار است که ابتکار صلح دستاوردهای حرکت.

آنها گفتند: پاکستان بیش از حد خواهد شد که برای کمک به سمت روند صلح افغانستان.

در مرزی تروریسم از پاکستان و اینکه آیا این موضوع کشف خواهد شد در روز چهارشنبه مذاکرات آنها گفت: هر دو کشور هند و اروپا شده اند قربانیان تهدید و رهبران در حال انتظار برای تاکید مجدد بر موضع خود در برخورد با این چالش است.

مقامات گفت: این نشست فرصتی خواهد بود برای تقویت اتحادیه اروپا و هند همکاری استراتژیک تاکید مشترک اصول و ارزش های دموکراسی و آزادی و حکومت قانون و احترام به حقوق بشر توسط هر دو طرف.

آنها گفت: این اجلاس با هدف ارائه منافع واقعی برای مردم در اتحادیه اروپا و هند است.

این نشست فرصتی خواهد بود برای تقویت اتحادیه اروپا و هند همکاری استراتژیک. رهبران را مورد بحث چگونه به توسعه بیشتر تجارت و سرمایه گذاری روابط و حمایت از رشد پایدار و اشتغال در هر دو طرف مقامات گفت.

به عنوان جهان در حال مبارزه با COVID-19 گیر رهبران را مورد بحث همکاری و همبستگی جهانی برای حفاظت از زندگی برای کاهش پیامدهای اجتماعی و اقتصادی و تقویت آمادگی و پاسخ ظرفیت آنها اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن