Arpinder, Manjit, Dutee و Chitra برای Arjuna

دو و میدانی فدراسیون هند (AFI) به نامزد پرتاب نیزه Neeraj چوپرا برای خیل Ratna جایزه. این سومین سال متوالی است

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

دو و میدانی فدراسیون هند (AFI) به نامزد پرتاب نیزه Neeraj چوپرا برای خیل Ratna جایزه. این سومین سال متوالی است که بازی های کشورهای مشترک المنافع و در بازی های آسیایی قهرمان و 2016 زیر 20 ساله های جهان مدال طلای نامزد شده است.

در ضمن سه گانه-بلوز Arpinder سینگ و متوسط-فاصله دونده Manjit Singh — هر دو طلا medallists در سال 2018 جاکارتا در بازی های آسیایی — همراه با دانشگاه های جهان, بازی 100m قهرمان Dutee Chand و دو بار مسابقات قهرمانی آسیا 1500m مدال طلای U. P. Chitra شده اند توصیه می شود برای Arjuna توسط این کمیته به ریاست انجو بابی جورج.

امیدوار برای Neeraj

"ما مطمئن هستیم Neeraj را دریافت nod این زمان پس از او از دست رفته زمانی که وزنه بردار Mirabai Chanu لبه او را در سال 2018 و کشتی گیر, Bajrang Punia انتخاب شد پیش از او در سال گذشته" Adille Sumariwalla این AFI رئیس جمهور گفت:. معاون مربی Radhakrishnan Nair نامزد دریافت جایزه شده است برای Dronacharya جایزه.

برای Dhyan Chand جایزه

Kuldip سینگ Bhullar این 1982 Asiad بحث پرتاب مدال نقره و المپیک Jincy فیلیپ یک عضو از طلا برنده 4x400m رله تیم در سال 2002 بوسان بازی های آسیایی شده اند توصیه می شود برای Dhyan Chand جایزه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن