پنجاب: Cong سر و صدا برای اخراج CS رشد می کند و حتی به عنوان سروان طرف با FM مشاوره در مشروب سیاست

نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 7:47:10 am شورش ع

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 7:47:10 am
Chandigarh lockdown, Punjab lockdown, Chandigarh coronavirus lockdown, Punjab coronavirus lockdown, Punjab liqour shops, India news, Indian Express شورش علیه CS از کنگره صفوف آغاز شده و حتی به عنوان سانتی متر Amarinder سینگ امضا جهت اصلاح سیاست مالیات غیر مستقیم در حالی که ترک کردن ستیز بخشی از این سیاست است. (فایل)

یک روز پس از پنجاب دولت واگذار دبیر کل Karan Avtar سینگ از هزینه های اضافی از مالیات غیر مستقیم و مالیات بخش بیش از یک دوجین از رهبران حزب از جمله یک وزیر کابینه مشاوران به سانتی متر MLAs و حتی PPCC رئیس جمهور خواستار CS را حذف از پست خود. Karan Avtar سینگ است که با توجه به بازنشسته در ماه اوت است.

شورش علیه CS از کنگره صفوف آغاز شده و حتی به عنوان سانتی متر Amarinder سینگ امضا جهت اصلاح سیاست مالیات غیر مستقیم در حالی که ترک کردن ستیز بخشی از این سیاست است. منظور پاک سانتی متر اجازه نمی دهد که گسترش مشروب داد و ستد کردن قرارداد فراتر از 1 آوریل سال 2021 به حساب ضرر و زیان در طول 37 روز حکومت نظامی در سال مالی جاری.

امداد رسانی به پیمانکاران در قالب فرمت در مدت قرارداد در آینده مالی اصلی مشاجره است که تا به حال اجازه دهید به یک رویارویی بین وزرا و رئیس ،

CM تا به حال در سه شنبه حتی واگذار حسابهای خود را پرداخت هزینه اضافی از مالیات غیر مستقیم و مالیات بخش پس از چند partymen تا به حال وارد اتهامات تضاد منافع در برابر بالا بوروکرات با اشاره به پسرش را به اتهام لینک کلیک کنید برای مشروب کسب و کار.

در وسط این همه سیاسی, درام, مشروب پیمانکاران حاضر به باز vends.

سانتی متر تخلیه مالیات غیر مستقیم تغییر سیاست

در چهارشنبه Amarinder پذیرفته توصیه بخش غیر مستقیم تراز وسط قرار دارد به مشاوره از بخش امور مالی برای حفظ این دوره از قرارداد مشروب vends تا 31 مارس سال 2021.

دولت حتی اعلام کرد که به جای دادن فرمت های دولت در راستای سرمایه گذاری بخش توصیه را ارائه تنظیمات به licencees برای زیان های متحمل شده برای مستند دوره از مارس 23 مه 6.

با Amarinder اجازه می دهد توسعه, دولت خزانه داری خواهد بود قادر به ذخیره 400 تومان کرور. اما هر دو حرکت توسط سانتی متر — برای اصلاح مالیات غیر مستقیم سیاست منهای ستیز تمدید قرارداد بند و دور گرفتن کمیسر مالی (مالیات) شارژ از CS – شکست خورده اند برای سرکوب مبارزه با Karan آواتار سینگ.

توییتر در شورش علیه CS

سانتی مشاور سیاسی Amrinder Singh رجا متخاصم یکی از اولین توییت تقاضای خود را برای دبیر کل را حذف و در روز چهارشنبه علاوه بر این خواستار یک پرس و جو علیه او به اتهام از دست دادن درآمد از تومان 600 کرور مالیات غیر مستقیم مجموعه برای آخرین بار مالی. به زودی پس از وزیر کابینه Sukhjinder سینگ Randhawa نیز دوباره در توییتی این توییت و خواستار یکسان است.

PPCC رئیس Sunil Kumar Jakhar نیز تکرار تقاضا برای سینگ ایران و گفت: "دبیر کل باید پا به پایین خود را در حال حاضر. به عنوان او انجام داده است و نه پس از او باید برداشته شود. وزیر باید گونی را برای گستاخی برای بدرفتار با کابینه وزیران."

Jakhar گفت: آن نه فقط رئیس, منشی, اما کارگران از حزب بودند در مواجهه با بسیاری از مشکلات با توجه به مقامات "بودند که هنوز هم با داشتن این خماری از غم-BJP حکومت بودند و بخشی از اخاذی ماشین که دولت قبلی بود".

"آن را به حال شده است به کار گرفته شده در ابتدا همه چیز را به این منتقل می کند. چنین نوع از گستاخی مقامات اگر مجاز به ادامه مضر خواهد بود برای حزب. نگه داشتن این حزب در نظر گرفتن کنار هم کل قسمت را ترک نمی کند او را با هر گونه اقتدار اخلاقی برای ادامه. خود را ادامه خواهد ارسال یک پیام اشتباه," Jakhar گفت.

روشن است که این کشمکش بین سانتی متر و در دولت او توضیح داد: "این اشتباه است. با توجه به نگرش CS, CM, از بین بردن او می شود ارسال پیام به توده های مردم است که این دولت برای مردم توسط مردم است."

سابق PPCC رئیس Partap Singh Bajwa همچنین خواستار یک کاوشگر توسط یک مرکزی تحقیقات آژانس به اتهامات تضاد منافع در برابر رئیس ، در یک سری از توییت او گفت که تعطیل حسابهای مالیات غیر مستقیم و مالیات بخش امتیاز به یک مشکل بزرگتر در حال اجرا از بخش.

دیگران که توییتی شامل مشاور سانتی متر Sangat سینگ Gilzian انبارداری شرکت, رئیس Dr راج کومار Verka که همچنین دارای یک کابینه رتبه و MLAs از جمله Kulbir زیرا فاتح یونگ Singh Bajwa, Balwinder سینگ Laddi, Barindermeet سینگ Pahra, Joginder رفیق Bhoa و سابق پنجاب جوانان کنگره رئیس جمهور Amarpreet سینگ Lalli.

بسیاری از وزرای ماند به دور از جنجال در روز چهارشنبه. وزیر دارایی Manpreet سینگ Badal که یکی از اولین راه رفتن از کابینه پس از مرحله نهایی مسابقات با رئیس, منشی, شلوغ شده بود و با خود بیمار در بیمارستان است که در یک ونتیلاتور پشتیبانی می کند.

به عنوان توییتر سخنرانی دراز وشدیداللحن ادامه داد: در طول روز چند MLAs کردم تماس از یک "مقام ارشد کنگره رهبر" درخواست آنها را به اعمال محدودیت در مشاهده از چند هفته باقی مانده برای رئیس دبیر بازنشسته است.

مشروب پیمانکاران حفاری در

در ضمن مشروب پیمانکاران حاضر به باز vends. Varinder Sharma دفتر حامل مشروب پیمانکاران' association گفت: هند اکسپرس "ما نمی به عنوان خوانده شده سیاست نشده است. اما آنچه در مطبوعات منتشر شده حاکی از این است که ما نمی هر گونه کمک. آنها به ما وعده داده است که آنها به ما اجازه خواهد برای تمدید قرارداد با 37 روز شروع آوریل 1 2021. اما این اتفاق افتاده است."

وی افزود: "ما همچنین خواستار آن است که حداقل تضمین سهمیه ای (MCQ) و تضمین حداقل درآمد (MGR) نیز باید کاهش می یابد با توجه به این که کل سال است به احتمال زیاد برای دیدن محدودیت با توجه به Covid-19 نتیجه مؤثر بر فروش. اما مرحله نهایی مسابقات بین افسران و وزیران انجام داده است و ما در. این احتمال وجود دارد که حدود 10 درصد پیمانکاران ممکن است باز کردن مغازه ها اما بقیه نه."

Inderpal سینگ یکی دیگر از پیمانکار و گفت که وزیر مسکن Sukhbinder سینگ Sarkaria وزیر آموزش و پرورش Vijay Inder singla sv (sv) و مقامات بخش غیر مستقیم جلسه با پیمانکاران در جلندر در روز چهارشنبه. "در این جلسه باقی مانده مجمل. همانطور که در حال حاضر پیمانکاران در حال و نه شاداب," او گفت:.

CM را تشکیل 3 کمیته از افسران ارشد به ارزیابی واقعی از دست دادن ناشی از بسته شدن مشروب vends میان Covid-19. این کمیته شامل مدیر, منشی, امور مالی Anirudh Tiwari, اصلی, منشی, قدرت یک Venu پراساد و مالیات غیر مستقیم & مالیات کمیسر Vivek Pratap Singh. Inderpal سینگ گفت: "ما هیچ اعتماد به دولت است. یا آنها به ما امداد در حال حاضر و یا ما باز خواهد شد. چه کسی می داند چه گروه متخصص در حال رفتن به انجام این کار؟"

GoM برای Covid cess

رئیس جمهوری همچنین راه اندازی یک گروه وزیران (GOM) در نظر گرفتن موضوع از levying ویژه Covid فرایند فروش مشروب به عنوان انجام شده توسط برخی کشورهای دیگر در پی ضرر و زیان وارده به علت طولانی مستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن