گجرات: TN بانک افسر رفت از دست رفته پنج روز پیش و در عین حال به توان

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 5:02:28 am کریشنان آمد به گجرات

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 5:02:28 am
gujarat bank officer, gujarat bank officer missing, gujarat bank officer no trace, gujarat police, indian express news کریشنان آمد به گجرات در 2 اوت سال 2019 به عنوان ارسال داده شد در Navsari قبل از آن او کار می کرد در غرب بنگال Odisha و پنجاب در بخش بانکی است. (بازنمودی عکس)

29 ساله بانک وابسته به التزام افسر که بومی کریشنگیری در تامیل نادو رفت از دست رفته خود را از اجاره محل اقامت در Navsari گجرات در مارس 31 و پلیس هنوز برای پیدا کردن هر آگهی.

با توجه به آپارمتانی در Madhav اقامت در Navsari شهر کریشنان C مشروط و افسر با Bank of Baroda در Navsari گذشته دیده می شود حدود ساعت 11.30 در مارس 30 کریشنان پخته شده شام برای دو آمپول اتاق. بعد از شام سه تن از آنها به خواب رفت.

"در مه 30, ما به خواب رفت در اتاق مربوطه حدود 11.30 ظهر و صبح روز بعد ما در بر داشت اتاق خالی. او ID کارت های بانکی و اعتباری/کارت های اعتباری و وسایل از جمله لباس پشت در اتاق خود اما 1,000 تومان پول نقد از دست رفته بود از کیف پول خود را... او به من اطلاع داد که او انصراف مقدار در مه 30 شب. گارد امنیتی در جامعه ما تو را دیدم او را ترک در مرده شب با یک کیسه در دست خود را. از آن شده است پنج روز اما ما از او شنیده" گفت: Subhash R Ramaswami خود flatmate و همچنین یک افسر وابسته به التزام در Bank of Baroda. او گفت: کریشنان بود به ازدواج می شود در کریشنگیری تامیل نادو در ژوئن 24.

یک فرد از دست رفته گزارش شده بود تسلیم در Navsari شهر ایستگاه پلیس در ژوئن 1, اما با هیچ آگهی در کریشنان هنوز اتاق خود آمپول و خانواده در تامیل نادو باید به دنبال کمک در رسانه های اجتماعی برای ردیابی او.

کریشنان آمد به گجرات در 2 اوت سال 2019 به عنوان ارسال داده شد در Navsari قبل از آن او کار می کرد در غرب بنگال Odisha و پنجاب در بخش بانکی است.

زبان به بیان Girish Pandya, سرپرست پلیس در Navsari گفت: "تیم ما شده اند به دنبال فرد از دست رفته, اما, او تلفن شده است خاموش از ماه مه 31. ما نمی دانیم که او در شرایط روحی..."

اما او آپارمتانی می گویند که کریشنان شده بود احساس کم برای چند ماه گذشته ، "پس از او آمد به گجرات او کم تمام وقت... او ملاقات با یک تصادف کوچک یک دو هفته پیش. همچنین او دانگ و معده عفونت در گذشته 6-8 ماه. او بود که کسانى که در چند روز گذشته گفت: Subhash.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب