پنجاب 'برنج دانه کلاهبرداری" بذر صاحب فروشگاه برگزار شد پس از نمونه موفق تست کیفیت; مجوز لغو

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ludhiana | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 2:45:23 am پلیس گفت که این فروش

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ludhiana | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 2:45:23 am
ludhiana police, ludhiana police arrest, ludhiana peed paddy scamludhiana Brar Seed Store, Brar Seed Store owner arrested, fake seeds, Punjab Agricultural University, Punjab State Seed Laboratory, indian express news پلیس گفت که این فروشگاه مهر و موم شده بود و خود فروش بذر مجوز لغو شده است. (بازنمودی عکس)

در Ludhiana پلیس روز شنبه بازداشت صاحب Brar بذر فروشگاه واقع در مقابل دروازه شماره 1 از پنجاب دانشگاه کشاورزی (PAU) پس از 10 از 11 برنج دانه نمونه های مصادره شده از فروشگاه در یک حمله توسط بخش کشاورزی در مارس 11, شکست خورده خلوص و آزمون جوانه زنی طبق این گزارش از دولت پنجاب دانه آزمایشگاه.

فروشگاه مورد حمله قرار گرفت در مارس 11 پس از شکایت از یک Moga-بر اساس کشاورز بود که ادعا شده که بذر جدید برنج ارقام روابط عمومی 128 و روابط عمومی 129 فروخته شد در اینجا در نرخ تورم از 200-250 تومان در هر کیلوگرم است. هر دو گونه های جدید شده اند به طور رسمی توسعه یافته توسط پو و تیم اول دانشگاه یا دانشکده را رد کرده است ارائه 'منبع بذر برای هر شرکت خصوصی هنوز به صورت ضرب دو رقم هنوز به مطلع کمیته مرکزی تجاری برای فروش. پو تا به حال به فروش می رسد مقادیر کمی از روی صدق و صفا با برچسب (TL) دانه از هر دو گونه برای اولین بار در این فصل به کشاورزان در نرخ 70 تومان/کیلوگرم.

روز یکشنبه پلیس دستگیر Harwinder سینگ نام مستعار کاکا Brar (56) صاحب فروشگاه. پلیس گفت که این فروشگاه مهر و موم شده بود و خود فروش بذر مجوز لغو شده است. در ابتدا پلیس در حال ثبت یک شاه در بخش تعداد 5 ایستگاه پلیس در برابر Hardyal سینگ پدر Harwinder سینگ.

پلیس گفت که هر دو پدر و پسر بودند در حال اجرا کسب و کار جمعی اما برای برخی از زمان Hardyal شده بود نگه داشتن ناخوشی و Harwinder شده بود دست زدن به کل کسب و کار.

Ludhiana DCP (نظم و قانون) Ashwani کاپور که ریاست این تحقیقات ویژه تیم (نشستن) تشکیل شده در این مورد گفت: "Harwinder سینگ دنبال شد و پس از ذخیره و کل کسب و کار در حال حاضر. او دستگیر شده و پس از دانه نمونه های مصادره شده از فروشگاه شکست خورده تست کیفیت و آنها یافت شد الکی."

در مورد اقدام علیه Gurdaspur مبتنی بر کرنال کشاورزی دانه که با توجه به شاه عرضه, روابط عمومی 128 و روابط عمومی 129 دانه به فروشگاه DCP گفت: "اطلاعات بیشتر در مورد تامین کننده در حال جستوجو کرد. ما را ساخته اند اول بازداشت بر اساس دانه نمونه عدم کیفیت تست."

Ludhiana ارشد کشاورزی افسر Narinder سینگ Benipal گفت که دانه خرید و فروش مجوز از صاحبان لغو شده است. "ما باید لغو دانه فروش و خرید مجوز که صادر شد به Brar بذر فروشگاه."

پلیس گفت که تحقیقات اولیه نشان می دهد که Brar بود با استفاده از نام (روابط عمومی 128 و روابط عمومی 129) جدید برنج انواع طراحی و توسعه توسط پنجاب کشاورزی دانشگاه (PAU) به تقلب کشاورزان با فروش الکی دانه به عنوان آنهایی که مارک. اتفاقا پو است که هنوز به صورت تجاری تولید دانه شده که عرضه شده به هر شرکت خصوصی است.

هر شاه که به ثبت رسیده توسط Ludhiana پلیس در بخش تعداد 5 ایستگاه پلیس در مارس 11, Hardyal سینگ رزرو شده بود در بخش 2,3,7 از کالاهای اساسی, قانون بخش 3 دانه (کنترل) سفارش 1983 و بخش 420 IPC در شکایت از Ludhiana ارشد کشاورزی افسر.

به شاه می گوید که در این حمله پس از یک کشاورز از Maheshri روستای Moga شکایت کرده است که دانه های پو انواع فروخته شد وجود دارد در نرخ تورم. در طول بررسی 185 کیسه 30 کیلوگرم بسته بندی 27 کیسه های 5 کیلوگرم بسته بندی و 67 کیسه 10 کیلوگرم بسته بندی از روابط عمومی 128 بدست آمده از فروشگاه.

به طور مشابه, 30 کیسه های 5 کیلوگرم بسته بندی و 39 کیسه 10 کیلوگرم بسته بندی از روابط عمومی 129 نیز بهبود از فروشگاه.

شاه در ادامه می گوید که فروشگاه پریما نظر رو تامین این دانه ها از M/S کرنال کشاورزی دانه Varoke روستای دره بابا Nanak Gurdaspur منطقه به عنوان نسخه از صورتحساب های صادر شده توسط این شرکت بدست آمده از فروشگاه. صورتحساب مورخ 3 مارس این سال ها بدست آمد که گفت که 100 quintal دانه از روابط عمومی 128 و روابط عمومی 129 هر عرضه شد به فروشگاه در نرخ تومان 8,000 هر quintal. "این است که یک ماده از پروب که از جایی که کرنال کشاورزی دانه تهیه منبع دانه از پو انواع و چگونه آنها چند برابر آن را" شاه درخت می افزاید.

در ضمن طبق شاه در طول چک کردن godown Brar بذر فروشگاه 128 کیسه های 8-کیلوگرم بسته بندی از روابط عمومی 129 نیز بازیافت.

منابع در Ludhiana کشاورزی گفت: یکی دیگر از خصوصی بذر فروشگاه در جگرن یافت شده است فروش الکی دانه از پو انواع روابط عمومی 128 و روابط عمومی 129 و صنوبر است به احتمال زیاد ثبت نام به زودی.

این Shiromani Akali Dal ادعا کرده است که این "چند کرور دانه کلاهبرداری" و صاحب کرنال کشاورزی دانه مربوط به کنگره وزیر Sukhjinder سینگ Randhawa. وزیر اتهامات را رد کرده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن