Pessina معافیت آتالانتا قلب

Matteo Pessina برداشت گل برای کمک به هلاس ورونا خود را نگه دارید بالا-پرواز پدر و مادر باشگاه آتالانتا 1-1 آ د

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

Matteo Pessina برداشت گل برای کمک به هلاس ورونا خود را نگه دارید بالا-پرواز پدر و مادر باشگاه آتالانتا 1-1 آ در روز شنبه.

آتالانتا نقل مکان کرد و در سطح نقاط (71) با دوم قرار اینتر میلان است اما شش امتیاز در رده از سری A رهبر یوونتوس است.

Pessina در وام به ثمر رساند فقط قبل از علامت ساعت در ورونا دقیقه پس از کلمبیا مهاجم دوون زاپاتا قرار داده شده بود بازدید کنندگان جلوتر است. آتالانتا را امید اول Scudetto در این تیم 112 سال سابقه هستند اما بیش از چهار بازی در سمت چپ به بازی.

ترویج ورونا در نهم است مربی سابق کرواسی هافبک ایوان Juric که در حال حاضر تحت آتالانتا مدیر Gian Piero Gasperini در جنوا بود و دستیار او در اینتر میلان و سپس پالرمو.

آتالانتا تهدید اوایل با ماریو Pasalic که انجام یک هتریک در برابر برشا به تازگی مجبور نجات از مارکو Silvestri. زاپاتا نزدیک قبل از استراحت قبل از گرفتن شانس خود را پنج دقیقه به نیمه دوم. او ساخته شده بدون اشتباه این زمان در pouncing یک اشتباه توسط Koray گونتر و انفجار گذشته Silvestri.

آن زاپاتا را 18th هدف در تمام مسابقات این فصل و 80 در سری A که در آن او را برای آتالانتا سامپدوریا, اودینزه و ناپولی.

چهار دقیقه بعد Pessina ناودان خانه ارتجاعی خود را هفتم لیگ هدف از این فصل است.

ششمین پیروزی

آث میلان ادامه داد: آن فرم خوب پس از بازگشت از مستند گسترش آن شکست نخورده اجرا به هشت بازی از جمله شش برنده با یک 5-1 برنده بیش از بولونیا. آن را نقل مکان کرد به ششم و به لیگ اروپا ،

هشتم-قرار داده سسولو را در هفته بیستم لیگ برتر امید کاهش یافته است به عنوان آن را به یک برگزار شد 1-1 قرعه کشی در 10-مرد کالیاری.

نتایج:

سری A: هلاس ورونا 1 (Pessina 59) درو با آتالانتا 1 (زاپاتا 50); کالیاری 1 (Joao Pedro 63) درو با سسولو 1 (Caputo 12); آث میلان 5 (Saelemaekers 10, Calhanoglu 24, Bennacer 49, Rebic 57, Calabria 90+2) bt بولونیا 1 (Tomiyasu 44).

لیگ برتر انگلیس: نوریچ 0 دست به برنلی 2 (چوب 45+5 Godfrey 80-og).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن