ناهار خوری در امشب ؟ رستوران باز داخل سالن صندلی

با COVID-19 محدودیت کاسته طی آخرین مرحله از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz بازگشت به حالت عادی چهار شن

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

با COVID-19 محدودیت کاسته طی آخرین مرحله از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz بازگشت به حالت عادی چهار شنبه مشخص شده در روز اول داخل سالن ناهار خوری و نوشیدن در 50 درصد ظرفیت اجازه داده شد.

"ما مطمئن نیستیم که چه راحت مردم خواهد بود رفتن داخل رستوران" گفت: Stotts که شرکت متعلق به برتر خیابان اصلی با همسرش, Kaila از 2015. "ما تا به حال برخی از مردم اینجا حق دور در 11 (صبح) که فوق العاده بود-پمپ و ما تا به حال دیگران که با ما صحبت کرده اند که گفت:" به عنوان طولانی به عنوان آن را به خوبی ما در حال رفتن به نشستن در پاسیو.'

"خواهیم دید چه مردم سطح راحتی رو به جلو است."

همانطور که با بسیاری از Northland رستوران آقا بندیکت را با توسل به منظقه خدمات و تحویل در طی این بیماری همه گیر. الکل, اما, بود از ممنوع بودن فروش می رسد.

"این خیلی بهتر از ما برای اولین بار آن را پیش بینی خواهد بود" Stotts گفت: از فروش در طول زمستان. "این هنوز هم در حدود 45% از آنجا که ما نمی تواند فروش الکل. چهل و پنج درصد از فروش ما فقط رفته است. این مواد غذایی فروش خوب بودند اما ما خوشحال هستیم که قادر به فروش محصولات است که کمی بیشتر سود آور و قادر به مشتریان در داخل ساختمان است."

رستوران باز آن پاسیو در فضای باز در هفته گذشته هنگامی که برای اولین بار مجاز است. آقا بندیکت را به طور معمول می تواند صندلی 119 کاربران خارج شد اما قطع به نصف با توجه به اجتماعی فاصله سیاست. کسی که شام میخورد این است که صندلی حداکثر 33 در داخل.

"این takeout و تحویل شد گزینه های بزرگ و حمایت ما از جامعه دریافت عالی بود" Stotts گفت: "اما به قادر خواهید بود برای دیدن ما به طور منظم و مردم ما دیده نمی شود برای مدت زمان طولانی است که فوق العاده است."

Stotts می گوید: رستوران قرار گرفتند دقیق بهداشت فرآیند با استفاده از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل و کارگران عرضه شد همه مورد نیاز تجهیزات حفاظت شخصی.

هنوز هم او مطمئن نیستید در مورد آینده است.

"من نمی دانم اگر چیزهایی که تا به حال خواهد شد به حالت عادی بازگشت دوباره, اگر مردم در حال رفتن به می خواهید برای رفتن به یک بسته بندی جای خود ایستاده و شانه به شانه" او گفت:. "این چیزی است که ما بحث در مورد هر روز چه اتفاق می افتد در یک سال؟"

این هیچ تفاوتی در محلی دیگر جمع آوری لکه های.

عمو Loui کافه شده است محبوب صبحانه و ناهار مقصد در Duluth, برای چند دهه. Debby و مایک Strop که متعلق به کسب و کار برای نزدیک به نه سال باز برای داخل سالن در ساعت 6 صبح روز شنبه.

"مردم در آینده و بسیار راحت و عصبی نیست در مورد هر چیزی" Debby Strop گفت: حدود ظهر. "آنها شده اند بسیار مودب (در مورد اجتماعی فاصله) توقف در راهرو اگر کسی در حال آمدن است از طریق. آنها بوده ام عالی شده بود."

Debby Strop کار کرده است در عمو Loui برای 27 سال و شوهرش شده است وجود دارد 15. آنها بسته به رستوران برای ناهار خوری که Walz را در سطح ایالت اجرایی به منظور رفت و به جای مارس 17 و پس از آن شروع به رفتن سفارشات روز بعد.

"دو هفته آن را در کمی ترسناک جانبی — نمی دانم اگر آن را به رفتن به محل کار — اما سپس آن را برداشت و آتش" Debby گفت. "این فقط مایک و من برای سه ماه انجام آن با هم. آن پرداخت تمام قبوض را پرداخت اجاره و نگهداری ما سر بالاتر از آب است."

مادر بزرگ سالن & Grill باز آن دو دلوت مکان و یکی در ویرجینیا در داخل صندلی را کمی انجی مغازه خواربار یا مشروب فروشی و کوره یکی دیگر از مادر بزرگ متعلق به اموال. Bellisio و ماجراجویی در منطقه باز خواهد شد و روز شنبه در حالی که مادر بزرگ ورزشی باغ باقی می ماند بسته به نامعین طول زمان.

مادر بزرگ رئیس جمهور برایان Daugherty شده است که با این شرکت پس از اولین رستوران باز در سال 1976 گفت: 350 کارکنان گذاشته شد خاموش مارس 16. حدود 40 درصد از کارگران بازگشته اند تا کنون او گفت:.

"من امیدوار هستم که 60 درصد تا آخر هفته" Daugherty گفت. "ما در حال اتفاق می افتند این که ما بروید. اگر (چهارشنبه) هر نشانه بود مردم هیجان زده به عقب بر گردیم."

در 310 میخانه در دلوت به کانال پارک فضای باز ناهار خوری بود و نه یک گزینه پس از بازگشایی روز شنبه برای اولین بار بود با کل کارکنان بازگشت و از روز اول به فروش الکل.

"این بسیار خوب احساس" مدیر کل لورن هیل گفت. "این خوب خواهد بود برای ریختن آبجو دوباره."

میخانه بسته شد برای یک ماه قبل از بازگشایی برای بایگانی اطلاعات و تحویل از طریق مواد غذایی و DoorDash.

نه هر رستوران افتتاح شد دوشنبه ،

در 7 West Taphouse مرکز شهر مدیر Jacky Scholer گفت: کارفرمایان با استفاده از این هفته برای آموزش 20-عضو ستاد در سیاست های جدید و روش های مانند پوشیدن ماسک و مطابق با سطوح قبل از باز کردن در نیمی از ظرفیت شنبه.

Scholer گفت: رستوران باز بود برای بایگانی اطلاعات و تحویل پس از خاموش شدن شروع به جز در طول یک هفته در ماه آوریل زمانی که ساخت و ساز جاده شروع برتر در خیابان. در راه که دو whammy نمی تواند دو آسیب برساند.

"ما در نوع خوش شانس است که این همه اتفاق می افتد در یک بار و ما مجبور به عقب تابستان از یک شیب در فروش" Scholer گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن