پلیس اصلاحات می یابد واضح تر مسیر پیوند لایحه هنوز چهره اپوزیسیون به عنوان قانونگذاران بازگشت به سنت پل

پیش از آخرین دور از بحث در مینه سوتا قوه مقننه رهبران جمهوری خواه گفت که انتظار می رود به تصویب یک تخته سنگ از

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

پیش از آخرین دور از بحث در مینه سوتا قوه مقننه رهبران جمهوری خواه گفت که انتظار می رود به تصویب یک تخته سنگ از پلیس پاسخگویی اقدامات دوشنبه اما به گفته یک شغل های محلی و پروژه های لایحه معمولا به نام پیوند بیل نمی خواهد منتقل می کند.

نظرات آمده پس از مجلس بازگشت و برای دومین جلسه ویژه در این تابستان. هر دو جلسه به نمایندگان مجلس یک فرصت برای وتو پسوند از دولت در زمان صلح و اضطراری برای مقابله با COVID-19 بیماری همه گیر. و قانونگذاران در ماه ژوئن جلسه ویژه و یک هفته جولای ویژه جلسه گفت: آنها همچنین امیدوار به تایید رسیده و مطابق با لایحه متمم بودجه و لایحه مالیات.

اما COVID-19 همه گیر و حزبی gridlock در کنگره دوباره تهدید به از خط خارج گفتگو در مورد مصالحه به عنوان جمهوری خواهان در مجلس گفت: آنها را مسدود پیوند پیشنهاد به پیشنهاد مالیات وجود دارد. آنها گفت: آنها می خواستند برای اولین بار تصویب یک پیشنهاد محدود کردن فرماندار اقتدار را به دستور اجرایی برای مبارزه با COVID-19 قرار داده و بیشتر از قدرت قانونگذاری در قانون' دست.

"من فکر می کنم ما به عقب رفته از جایی که ما دو-سه هفته پیش بود. از آنجا که من فکر می کنم که به ما می دهد شانس بسیار کمی برای به دست آوردن چیزهایی گذشت" خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج به خبرنگاران گفت: صبح روز دوشنبه. "چیزهایی وجود دارد که در لایحه ای که ما را در نظر سم قرص."

Minnesota House Minority Leader Kurt Daudt, R-Crown, on Monday, July 20, 2020, told reporters that Republicans would not support a bonding bill, likely blocking its path forward in the Capitol. Dana Ferguson / Forum News Service

مینه سوتا خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج در دوشنبه 20 ژوئیه سال 2020 به خبرنگاران گفت که اوباما نمی خواهد حمایت از پیوند لایحه به احتمال زیاد مسدود کردن راه خود را به جلو در کنگره. دانا فرگوسن / فروم سرویس خبری


Daudt گفت: توافق قانونگذاران نیست به اندازه کافی مشورت در مورد مذاکره لایحه بود و نگرانی در مورد آن تقویت دولت پیش بینی کسری بودجه. او گفت: جمهوری خواهان نیز امیدوار به کراوات مطابق لایحه ای را برای محدود کردن فرماندار گسترده قدرت اجرایی تحت مینه سوتا در زمان صلح و اضطراری است.

اقلیت قفقاز در هر اتاق نگه دارید و یک موقعیت منحصر به فرد در گفتگو در مورد پیوند لایحه به رای آنها نیاز به اجازه دولت قرض به صندوق پروژه های عمومی. و Daudt گفت: خانه پیوند پیشنهاد کرده بود پروژه هزینه های است که نمی شود آنها مایل به حمایت از.

اما یکی دیگر از اولویت برای قانونگذاران دوباره نوشتن policing قوانین زیر Geroge فلوید مرگ در دست مینیاپولیس پلیس به نظر می رسید به احتمال زیاد به تصویب دوشنبه. قانونی رهبران صرف تعطیلات آخر هفته در بسته-درب مذاکرات در روز دوشنبه گفت که آنها تا به حال درباره توافق آزمایشی.

لوایح نیاز به حمایت اکثریت در هر مجلسی به تصویب. و رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت Minnesotans می تواند انتظار می رود که قانونگذاران رسیدن به توافق برای پیشبرد آن اقدامات است. و رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-Golden Valley گفت: پیشنهاد شد "بسیار نزدیک" به نهایی.

"شماره 1 چیزی که آنها می خواهند ما را به انجام در حال حاضر چیزی است که با اصلاحات به سمت پلیس پاسخگویی بنابراین من معتقدم که اتفاق می افتد امروز" Gazelka گفت. "که من فکر می کنم خواهد بود که داستان امروز."

Senate Majority Leader Paul Gazelka, R-East Gull Lake, on Monday, July 20, 2020, said legislative leaders had reached a tentative agreement on police reform measures. Dana Ferguson / Forum News Service

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake, on جمعه, جولای 20, 2020 گفت: قانونی رهبران توافقنامهای در پلیس اقدامات اصلاحات. دانا فرگوسن / فروم سرویس خبری


اکثریت حزبی رهبران توافق کردند به ممنوعیت پلیس استفاده از chokeholds و جنگجو های آموزشی برای افسران پلیس و برنامه ریزی برای آنها به ارمغان بیاورد قوانین راه اندازی یک پانل مشاوره از سهامداران به توصیه مینه سوتا هیئت صلح افسر استانداردها و آموزش. وجود دارد همچنین می تواند تغییرات مطرح برای تغییر روند داوری اما جزئیات بیشتر در مورد تغییرات نیست بلافاصله روشن صبح روز دوشنبه.

فشار برای قرار دادن دانش آموزان به مدرسه

Gazelka گفت مینه سوتا در مجلس سنا در روز دوشنبه نیز پیشبرد قطعنامه و لایحه تخصیص بودجه است که می تواند کمک به بازگشت دانش آموزان به مدارس این سقوط پس از چند ماه آموزش از راه دور.

دولت آموزش و پرورش مقامات وزن چگونه دانش آموزان باید تا کلاس در سال تحصیلی بعدی و گذاشته اند گزینه به صورت تمام وقت در کلاس درس یادگیری آموزش از راه دور و ترکیبی از این دو.

"ما کاملا فکر می کنم که مدارس باید باز وجود دارد که نباید بچه ها را در کلاس های درس به طوری که خواهد بود ما قطعنامه" Gazelka گفت. "ما فکر می کنم مدرسه کاملا ضروری است برای بچه های ما و ما رو به شکل یک راه برای به دست آوردن آنها را در کلاس درس و ارائه منابع برای معلمان ما به مطمئن شوید که آنها امن است."

آموزش و پرورش مینه سوتا دولت بزرگترین معلمان اتحادیه نامیده می شود برای یک برنامه است که حساب برای سلامت و ایمنی دانش آموزان و معلمان. و به آنها گفت: سرمایه گذاری های قابل توجهی مورد نیاز خواهد بود برای ارائه اقدامات ایمنی برای همه کسانی است که می تواند رفتن به مدرسه.

سنا تنظیم شده است به ازای یک ظهر طبقه در جلسه دوشنبه مجلس نمایندگان روز دوشنبه رفت و به جلسه به بحث در مورد انواع اسکناس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن