شطرنج آنلاین ماراتن سازمان یافته توسط استاد بزرگ Iniyan P را افزایش می دهد بودجه برای COVID-19 امداد

"من کمی برای کشور است. این آسان نیست اما ارزشمند می گوید:" افتخار Iniyan P. استاد بزرگ به تازگی انجام یک مارات

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

"من کمی برای کشور است. این آسان نیست اما ارزشمند می گوید:" افتخار Iniyan P. استاد بزرگ به تازگی انجام یک ماراتن شطرنج برای جمع آوری کمک برای COVID-19 امداد. او با بازی آنلاین شطرنج در برابر 271 بازیکنان و مطرح ₹1.21 لاخ که اهدا شده به PM مراقبت صندوق و وزیر ارشد صندوق امداد. این تلاش حتی او را برنده ستایش از قهرمان سابق جهان ولادیمیر کرامنیک. "این واقعا مهم نیست چقدر پول شما را مدیریت برای جمع آوری. من فکر می کنم آن است که یک ابتکار بسیار خوبی است و به عنوان مثال برای همه" گفت: ولادیمیر در این ویدئو او فرستاده شده به Iniyan.

این رویداد به مدت سه روز (ممکن است 15-18) و Iniyan بازی های برگزار شده به مدت 72 ساعت. "شرکت کنندگان پیوست و با پرداخت ₹150. من نیز ارائه شده به تجزیه و تحلیل هر یک از بازی های خود را به عنوان بخشی از این رویداد می گوید:" 17 ساله از ساییده شدن.

آن Iniyan پدر که آمد تا با ایده در ماه آوریل است. "من پس از آن brainstormed با مربی K Viswesaran و دیگر دوستان در مورد نحوه اجرای آن است. آن زمان من حدود دو هفته برای برنامه ریزی رویداد." او دعوت مردم به بخشی از این طرح در رسانه های اجتماعی و دریافت پاسخ قریب به اتفاق قربانیان از هر دو مبتدیان و حرفه ای ها. "وجود دارد بازیکنان از بریتانیا به ایالات متحده و استرالیا علاوه بر هند است. بسیاری از افرادی که با بازی شطرنج نیز جلو آمد به اهدای پول," او می گوید.

Iniyan بازی 271 مسابقات از دست داد 12 و درو نه. خود را سخت ترین بازی بود که در برابر استاد بین المللی سیوا Mahadevan از چنای. "هر دوی ما بازی خوب و از دست دادم" او به یاد می آورد. همچنین به یاد ماندنی بودند بازی در برابر استاد بزرگ-منتخب G Akash و استاد بین المللی S Arjun Kalyan هر دو آنها از چنای. Iniyan بازی از 9 صبح تا نیمه شب. "من فقط در زمان استراحت به خوردن. صرف ساعت در مقابل یک کامپیوتر می تواند یک بدن-درد و خواب-اخلال در امر. آخرین روز بود و بیشتر گیج کننده که در آن من برای 14 ساعت."

Iniyan در حال حاضر مشغول تجزیه و تحلیل بازی از شرکت کنندگان است. "این است که مقدار زیادی از کار. من تماشای هر حرکت و به بازیکنان نکاتی برای بهبود بازی خود را. من باید حداقل یک هفته برای آن, اما من مطمئن هستم که من می خواهد از آن لذت ببرید." Iniyan امیدوار است این طرح الهام گرفته از برخی از بازیکنان به شطرنج رو به جلو است. او همچنین امیدوار است که آنها لذت می برد این فرصت را به بازی در برابر استاد بزرگ.

استاد بین المللی Arjun که شرکت در این بازی می گوید که این رویداد به خوبی سازمان یافته است. "من ثبت شده و بلافاصله بعد از من می دانستم که در مورد این طرح از طریق رسانه های اجتماعی. من بسیاری از بازی ها با Iniyan اما این احساس خاص به عنوان من می دانم که من نیز برای یک علت نجیب," او می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن