نه چندان دور از لاک های ماهواره ای میدارد چینی زره توپخانه

نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina , Arun Sharma Sushant Singh | Jammu, New Delhi/chandigarh | منتشر شده در ت

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina , Arun Sharma Sushant Singh | Jammu, New Delhi/chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 4:46:14 am
India China ties, India China unrest, LAC unrest, India China border dispute, India China dispute, India news, Indian Express تصاویر ماهواره ای نشان می دهد حضور حداقل 16 مخازن با ترکیبی از پیاده نظام مبارزه با وسایل نقلیه هر چند پنهان است.

به دهلی نو و پکن به نوبه خود به ساز و کار در سطح دیپلمات برای کاهش تنش نظامی در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) در شرق لاداخ وجود مدارک و شواهد از چین داشتن مستقر یدک توپخانه و مکانیزه عناصر در سمت خود را از لاک مقابل Galwan دره.

منابع بسیار قرار داده شده گفت: هند اکسپرس که یک تجزیه و تحلیل دقیق از تصاویر ماهواره ای نشان داده کارگیری گسترده از یدک توپخانه و مکانیزه عناصر بر طرف چینی آوردن هند استقرار در فاصله قابل توجه.

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد حضور حداقل 16 مخازن با ترکیبی از پیاده نظام مبارزه با وسایل نقلیه هر چند پنهان است. مسطح و کامیون و بیل مکانیکی ماشین آلات, کامیون دامپر بیش از حد مشخص شده در تصاویر, منابع, گفت:, و اضافه کرد که این پیشنهاد دائمی دفاع در حال آماده توسط چینی ها در این منطقه است.

"پناهگاه سربازان بر روی زمین و مسلسل مواضع نیز می تواند دیده می شود که ممکن است همچنین نشان می دهد که چینی ها پیش بینی شده است توهین آمیز و مواضع دفاعی بیش از حد" شهادت" ،

"مناسب" ضد استقرار, منابع گفته اند نیز انجام شده است در سمتی از لاک برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده که ممکن است تعلق به دلیل استقرار آنها انجام داده اند در عمق.

در Pangong Tso که در آن چینی و هندی سربازان به ضربات در مارس 5-6 هند طرف منابع گفته شده است در مورد چینی اشغال یک مکان به نام سنگر نقطه به جنوبی ترین نقطه در شمال بانک ها از دریاچه. این است که واقع بین انگشت 3 و 4 به چینی ها یک مزیت در منطقه ،

به عنوان نمودار و تقویم اقتصادی-هند اکسپرس, چینی, نیروهای منتقل شده به سرزمین های هندی با عبور از لاک در بعضی از نقاط در شرق لاداخ: در Pangong Tso منطقه و در سه مکان جداگانه در چشمه های آب گرم بخش.

درک دو طرف در مورد لاک شده مختلف در Pangong Tso منجر به تنش ها و اختلافات در دریاچه و در شمال بانک ها. اما مکان های که دیدم تاخت و تاز چینی ها در چشمه های آب گرم – Gogra گشت زنی نقطه-14 PP-15 – شده اند مورد مناقشه تا کنون و آنها آمده اند در 2-3 متر جلوتر از لاک.

سمت هند نیز نگران تهدید به استراتژیک Darbuk-Shyok-Daulat التماس Oldie (DSDBO) جاده توسط چینی استقرار در مقابل Galwan رودخانه در کنار آن از لاک. از 255 کیلومتر راه انداخته بود باز در سال گذشته توسط وزیر دفاع Rajnath Singh که افتتاح 1400-سر پل در Shyok رودخانه به شمال این منطقه است.

Ladakh خودمختار هیل توسعه شورای اجرایی عضو شورا (آموزش و پرورش) Konchok Stanzin گفت: "در حالی که آن را دشوار است به می گویند که چگونه بسیاری از سربازان چینی را جاسازی شده در داخل سرزمین های هندی در Pangong Tso منطقه آنها کمپینگ در چهار انگشت و سبز مناطق بالا نیز جدا از گشت نقطه 14-15."

Stanzin نشان دهنده Chushul حوزه در له منطقه. "مردم در تعدادی از روستاها مانند Merak, Lukung, Urung مرد Spangmik و Kakstel در طول Pangong دریاچه نگران هستند بیش از چین رسوخ. من برای اطمینان بخشیدن به مردم در روستاها," او گفت:.

ارتش هند است نه اظهار نظر در چینی تاخت و تاز اما برای یک بیانیه انکار گزارش می دهد که یک گشت بازداشت شده بود توسط سربازان چینی در هفته گذشته. آن, است, اما اذعان کرد که سربازان از هر دو طرف درگیر در شب مه 5/6 در Pangong Tso و در 9 مه در Naku لا در هند.

روز چهارشنبه وزارت خارجه چین زده لحن آشتی جویانه گفت: "منطقه مرزی وضعیت کلی پایدار و قابل کنترل". Sun Weidong پکن را فرستاده به دهلی نو هم گفت: "ما هرگز نباید اجازه ما تفاوت به سایه کلی توسعه روابط ما... ما باید به تدریج به دنبال درک از طریق ارتباطات و به طور مداوم در حل و فصل اختلافات."

هند تاسیس است که هنوز هم در انتظار نشانه ای از هر ده-تشدید توسط چینی ها در شرق لاداخ.

"بعد از 72 ساعت و بسیار مهم است که در آن ما باید به سازمان دیده بان برای هر گونه کاهش در سربازان و تجهیزات از طرف چینی. تا کنون (به عنوان روز پنج شنبه بعد از ظهر) شده است وجود دارد تغییر در استقرار خود را. طرف ما همچنان در آماده باش ما تغییر نکرده هر چیزی یا" یک مقام رسمی گفت: هند اکسپرس.

"پیشرفت تا کنون به دست آمده است در سطح دیپلماتیک در پکن است. هر دو طرف در حال صحبت کردن اما ما در حال برگزاری نظامی ما موقعیت. که تغییر نکرده است" این مقام گفت.

در وضعیت زمین در Galwan منطقه دره یکی دیگر گفت: "وضعیت در حال حاضر در متوقف و هر دو طرف در حال حفر در انتظار حرکت بعدی از طرف مقابل است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن