Gopal ایتالیا که پرتاب کفش به وزیر AAP گجرات معاون رئیس جمهور

نوشته شده توسط Parimal یک Dabhi | گاندینگر | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 11:34:37 am ایتالیا بود ک

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
نوشته شده توسط Parimal یک Dabhi | گاندینگر | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 11:34:37 am
Gopal Italia, Gopal Italia joins aap, bjp critic Gopal Italia, Gopal Italia hurling shoe incident, gujarat aap ایتالیا بود که قبلا در ارتباط با Hardik پاتل یدلایمخیرات patidar Anamat Andolan برای samiti پیوست AAP هفته گذشته است.

Gopal ایتالیا 31 ساله زرق و برق دار جوانان از سورت و منتقدان حاکم Bharatiya Janata Party (BJP) که به تازگی به عضویت Aam Aadmi Party (AAP) منصوب شده است معاون رئیس جمهور از حزب گجرات واحد.

ایتالیا بود که قبلا در ارتباط با Hardik پاتل یدلایمخیرات patidar Anamat Andolan برای samiti (PAAS) پیوست AAP در مجازی حضور مقامات ارشد ملی و رهبر حزب و وزیر در دهلی دولت Gopal Rai.

"من پیوست AAP به دلیل آن است که یک حزب از تحصیل رهبران. تنها تحصیل را رهبری می تواند به یک مسیر جدید به سیستم سیاسی است. من می خواهم AAP چشم انداز حکومت است که به اجرا در دهلی نو به اجرا در گجرات. این چشم انداز که در آن کیفیت آموزش و پرورش و بهداشت و امکانات در دسترس هستند برای مردم رایگان از هزینه. من هم یک چشم انداز از فساد-رایگان سیستم. من می خواهم مردم به یک دولت منتخب بر اساس چنین مسائل اساسی. و برای رسیدن به آن اهداف من پیوست AAP" گفت: ایتالیا.

بومی Timbi ایجاد کرد از Umrala tehsil از باونگر منطقه, ایتالیا یک فارغ التحصیل علوم سیاسی. او آمد به محل موردتوجه وتماشای عموم در سال 2017 زمانی که به عنوان یک کارمند دولت او به نام تا معاون وزیر Nitin پاتل شکایت در مورد ناکارآمد منع قانون در دولت است. او سپس یک کارمند در درآمد بخش ارسال شده در جللپور از Saurashtra منطقه است.

تلفن تماس رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی زیر که ایتالیا نیز رو در یک پرونده جنایی از جعل هویت. طی تماس او تا به حال شناسایی خود را به عنوان یک LRD jawan 'اشتباه'. پیش از این ایتالیا نیز Lok Rakshak Dal (معادل police constable) در گجرات ،

Gopal Italia, Gopal Italia joins aap, bjp critic Gopal Italia, Gopal Italia hurling shoe incident محبوب در میان جوانان در گجرات ایتالیا زده وتر با مردم با ابتکار عمل خود را به نگه Kayda Katha در بخش های مختلف دولت است.

ایتالیا استقبال بیشتر مجادلات بعد از آن سال زمانی که او پرتاب کفش در, وزیر امور خارجه برای خانه Pradeepsinh Jadeja ادعا فساد در گجرات. حادثه اتفاق افتاده در خارج از گجرات مونتاژ که در آن Jadeja به آدرس رسانه ها افراد. پس از حادثه ایتالیا اخراج شد از خدمات برای نقض قوانین.

پس از آن حوادث ایتالیا شده است کاملا فعال در زندگی عمومی در حالی که بسیار آوازی در برابر حاکم BJP در رسانه های اجتماعی. او همچنین پیوست یدلایمخیرات patidar Anamat Andolan برای samiti (PAAS) و اجتماعی سازمان, رهبری Hardik پاتل و کار با آن را برای حدود دو سال است.

محبوب در میان جوانان در گجرات ایتالیا زده وتر با مردم با ابتکار عمل خود را به نگه Kayda Katha در بخش های مختلف دولت است. برگرفته از مفهوم مذهبی حوادث مانند Ram Katha, ایتالیا انجام شده است Kayda Katha به گسترش آگاهی در میان مردم در قانون اساسی و قوانین مختلف مربوط به مردم و "واقعی" مسائل خود را در روز به روز زندگی.

آوازی خود را در مورد انتقاد از هر دو بی جی پی و کنگره ایتالیا مواجه شده است و تعدادی از پرونده های جنایی علیه او در گجرات. او می گوید که همه این موارد از ماهیت سیاسی است.

در تصمیم خود برای پیوستن به AAP در گجرات که در آن تا کنون هیچ موثر سوم مقابل ایتالیا گفت: "من افتخار می کنم که انتخاب شده AAP. ما در ما ایجاد هویت منحصر به فرد خود را به جای رفتن برای آماده ساخته شده هویت (دو تاسیس احزاب سیاسی در گجرات). من را انتخاب کرده اند راه مبارزه است."

ایتالیا گفت که AAP شد برنامه ریزی برای آینده انتخابات به هشت کرسیهای مجلس و انتخابات محلی از بدن بعد از این سال. او اضافه می کند که AAP را به یک مدل که در آن جوانان تحصیلکرده را دریافت حداکثر شانس و پلت فرم برای حکومت داری خوب گرا سیاست است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن