Gajendra سینگ Shekhawat: 'فکر نمی کنم Gehlot خلبان را دفن تبر...این نشان می دهد اسکریپت توسط Gehlot'

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 1:41:36 am Gajendra سینگ She

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 1:41:36 am
Gajendra سینگ Shekhawat. (فایل)

اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Shekhawat که متهم شده است توسط کنگره در نظر گرفتن نقش فعال در اخلال در Ashok Gehlot دولت ایران به لیز Mathew در مورد بحران سیاسی در راجستان. گزیده ای:

چگونه شما نگاه کنید به تحولات سیاسی در راجستان?

دولت در اقلیت به دلیل داخلی مبارزه در کنگره بین Ashok Gehlot و Sachin خلبان – مبارزه است که شده است وجود دارد از این دولت انتخاب شد. اگر شما نگاهی به حوادث -- از پیروزی در انتخابات (در سال 2018) برای انتخاب رئیس جمهوری به (بحران) امروز — شما می دانید که شده است وجود دارد و عمودی تقسیم بندی در حزب و در دولت است. ما شده اند گفت: (در تمام طول که) آن است که به صورت عمودی تقسیم می شوند...اما آنها همیشه تکذیب کرد.

امروز Gehlot است گفت که او و (سابق) معاون وزیر صحبت نکرده یکدیگر برای 18 ماه; او گفت که معاون سابق سانتی متر (خلبان) خوب بود برای هیچ چیز. در همان زمان او سرزنش ما برای این. چگونه ما مسئول آنها صحبت کردن به یکدیگر; که خود PCC رئیس خوب برای هیچ چیز ؟

به همین دلیل است که کنگره حمله به شما است ؟

کنگره می داند که بهتر است. آنچه من درک می کنم این است که در ابتدا من فکر کردم که او با استفاده از شانه های من برای آموزش اسلحه خود را PCC رئیس (خلبان) اما در حال حاضر من می دانم او تلاش برای کشتن دو پرنده با یک سنگ: پایان Sachin خلبان و بدنام کردن من. همه من باید انجام شود این است که من خود را شکست داد (Gehlot را) پسر Vaibhav در انتخابات [از جوداپور Lojk سبها صندلی].

چرا BJP رهبران sympathising با خلبان ؟

ما در زمینه های سیاسی; تا این حد مجاز است.

باید این تحولات در جیپور رفته راه BJP رود ؟ پس از خلبان شورش همه چیز به اشتباه برای BJP?

که در آن است BJP در تصویر ؟ ما هیچ انتظار نیست. وجود دارد یک عمودی تقسیم در (کنگره) و ما انتظار داشتند که وجود دارد خواهد بود یک تقسیم می شود. ما مطمئن هستیم که این دولت نمی خواهد کامل پنج سال.

چه خواهد شد BJP را در جریان وضعیت ؟

چه کاری می تواند ما در حال حاضر ؟ اجازه دادگاه تصمیم می گیرید. ما آنچه که ما می توانید انجام دهید. بیایید ببینید که چه ایستاده خلبان-ساب گرفتن است. پس از آن اجازه دهید را ببینید. همچنین اجازه دهید همه چیز را به کف خانه.

آیا به نظر شما امکان Gehlot و خلبان دفن تبر?

من فکر نمی کنم. این یک اسکریپت داستان و Gehlot است تهیه کننده و کارگردان (از آن); او تصمیم گرفته است از اوج بیش از حد. اگر انحراف از اوج او تصمیم گرفته است یک می توانید ببینید او بی قراری. اگر شما برگردید به چند روز گذشته شما می توانید ببینید که هر زمان که گزارش وجود دارد از کنگره رهبری با خلبان Gehlot نشان داد نا امیدی.

آنچه که در آینده نزدیک از راجستان سیاست ؟

آینده مردم از دولت است در تاریکی. زیادی وجود دارد عدم قطعیت.... CM بوده و مشغول به خلاص شدن از شر "خوب برای هیچ چیز معاون سانتی متر است." در حال حاضر اولویت این است که برای صرفه جویی در صندلی خود را. در زمانی که دولت این است که رفتن را از طریق یک بیماری همه گیر ما دیده می شود حزب حاکم MLAs بازی 'antakshari' در رفت و آمد مکرر و تماشای Sholay. در زمانی که دولت باید در تغذیه فقرا Gehlot دولت شد یادگیری به طبخ ایتالیایی!

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن