بای توصیه Srikanth برای خیل Ratna

بدمینتون انجمن هند (بای) در روز جمعه توصیه شده K. Srikanth برای خیل Ratna جایزه پس از او عذر خواهی کرد برای بی

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

بدمینتون انجمن هند (بای) در روز جمعه توصیه شده K. Srikanth برای خیل Ratna جایزه پس از او عذر خواهی کرد برای بیرون کشیدن از مسابقات میدوی. بای با این حال نشان می دهد-باعث H. S. Prannoy برای فوران علیه فدراسیون پس از نه نامزد Arjuna.

Srikanth و Prannoy را برای هند در نیمه نهایی از قهرمانی تیم در مانیل در ماه فوریه انتخاب برای پرواز به بارسلونا برای یکی دیگر از رویداد. پس از سابق پذیرش اشتباه خود و وعده داده است که آن را هرگز دوباره اتفاق می افتد نام او فرستاده شده بود به وزارت ورزش.

در رشته, زمینه, بای نه نامزد جهان شماره 14 Srikanth و 28-رتبه Prannoy برای خیل Ratna و آرجونا جایزه بود.

Srikanth این نرم افزار شده است فرستاده ورزشی وزارت Prannoy نادیده گرفته شده است و به جای آن خواسته شده است تا پاسخ خود را برای انفجار در برابر بای در عرض 15 روز است.

"ما دریافت یک ایمیل از Srikanth که در آن او را قبول اشتباه و او نیز وعده داده شده به افراط در این فعالیت ها در آینده" به آن اضافه شده است.

"با توجه به Srikanth دستاوردهای ما تصمیم گرفته اند به توصیه او برای خیل Ratna," بای دبیر آجی Singhania گفت.

Prannoy حال راه اندازی یک حمله کوبنده در بای پس از نادیده گرفته شدن برای Arjuna نامزدی برای دومین سال پی در پی.

"همان داستان قدیمی. کسی که دارای مدال در Cwg و مسابقات قهرمانی آسیا نیست و حتی توصیه شده توسط انجمن. و کسی که وجود ندارد در هر یک از این رویدادهای مهم توصیه می شود #waah #thiscountryisajoke," Prannoy تا به حال نوشته شده در توییتر.

در Prannoy او گفت: "وجود دارد که چند نمونه از مسائل انضباطی با Prannoy. فدراسیون بوده و بسیار مقاوم با او همه این ها اما در حالی که در گذشته نگرش خود را مجبور بای به اقدام و همچنین نگاهی به سیاست های انضباطی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن