تبانی در رسوایی | دادگاه عالی دهلی نو شد فلسطين به قید وثیقه اعطا شده به Sanjeev چاولا

دادگاه عالی دهلی نو روز چهارشنبه تایید کرد یک دادگاه تصمیم به اعطای وثیقه به Sanjeev چاولا, یک ادعا شده و کلی

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

دادگاه عالی دهلی نو روز چهارشنبه تایید کرد یک دادگاه تصمیم به اعطای وثیقه به Sanjeev چاولا, یک ادعا شده و کلید متهم در یکی از کریکت بزرگترین تبانی در رسوایی که درگیر سابق آفریقای جنوبی کاپیتان Hansie Cronje.

عدالت آشا منون که تلفظ سفارش از طریق ویدیو کنفرانس را رد کرده و پلیس دهلی درخواست به چالش کشیدن به قید وثیقه.

چاولا بود که مسترد از لندن در ماه فوریه بود به قید وثیقه توسط دادگاه در دهلی نو در تاریخ 30 آوریل در تجهیز شخصی پیوند ₹2 لاخ و دو وجوهی از مانند مقدار.

او به دنبال وثیقه و گفت که با توجه به کروناویروس (COVID-19) بیماری همه گیر وجود دارد که خطر آلوده شدن با این ویروس در زندان که در آن دشوار است برای حفظ اجتماعی-فاصله.

به چالش کشیدن دادگاه به قید وثیقه سفارش, پلیس به دنبال لغو خود را وثیقه بر روی زمین است که چاولا است ملی و از آن زمان 20 سال او را به بازگشت به هند وجود دارد و احتمال او در حال فرار از عدالت است.

پلیس, نمایندگی ASG سانجی جین و اضافی دادستان عمومی Kewal سینگ Ahuja گفت: این دستورالعمل با توجه به کروناویروس و انتشار تحت محاکمه زندانی هستند قابل اجرا نیست به چاولا در نور خود ادعا مجرا نقشی در تبانی.

ارشد, مدافع, Vikas Pahwa ظاهر می شود برای چاولا مخالفت پلیس درخواست گفته مشتری خود را هرگز برای اعمال قید وثیقه در 60 روز نشان داد که او از همکاری با تعقیب آژانس.

او گفت: محاکمه شد انتظار برای هفت سال این اتهامات را نمی قاب شده است و آن را به زمان قابل توجهی برای تکمیل محاکمه.

او گفت: درخواست برای لغو قرار وثیقه نبود نگهداری و در حالی که دادگاه عالی و دادگاه عالی هستند د-congesting زندان برای جلوگیری از شیوع کروناویروس پلیس نگه داشتن متهم در زندان است.

این دادگاه در حالی که اعطای وثیقه به چاولا گفت: متهم در بازداشت به گذشته 76 روز و کاوشگر در حال حاضر کامل در مورد.

آن, اما, به کارگردانی او به صدای او نمونه و نمونه دست خط به افسر تحقیق در این مورد است. به گفته پلیس چاولا گفته بود درگیر در تعمیر از پنج بازی.

Cronje, که, کشته در سقوط هواپیما در سال 2002 نیز درگیر پلیس گفته بود دادگاه.

Cronje — این لکهدار قهرمان که جوان مرده

چاولا گفته شد به نقش محوری را در توطئه با Cronje برای رفع آفریقای جنوبی تور به هند در ماه فوریه-مارس سال 2000.

انگلیسی اسناد دادگاه می گویند که چاولا است دهلی نو-تاجر به دنیا آمد که نقل مکان کرد و به بریتانیا در یک کسب و کار ویزا در سال 1996 و در ادامه به سفر به هند است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن