سام کوک ستون: پدر و پسر ببینید باز ضربه دنباله

او هیجان زده بود در مورد آب. "بهار آب!" او گفت:. "این مثل این است که طلا!" من او را پرسید که چگونه او می دانست

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

او هیجان زده بود در مورد آب.

"بهار آب!" او گفت:. "این مثل این است که طلا!"

من او را پرسید که چگونه او می دانست که آب از یک بهار.

"این بسیار روشن است," او گفت:. "و سرد است. نگاهی به تراکم در خارج از کیف."

یک مرد جوان ایستاده بود چند پا جلوتر از او.

"ما پدر و پسر" قدیمی تر کوهنورد گفت.

او به نظر می رسد در اواسط 40 سالگی شایع است. او پسر من خواهد آموخت که یک دانشگاه دولوت مینه سوتا ، آنها پیاده روی برتر دنباله پیاده روی با هم.

آنها به من گفتند که آنها آغاز شده بود در دنباله شمالی پایانه فراتر از Grand Marais در نزدیکی مرز کانادا. که 17 یا 18 روز قبل گفتند و تقریبا 270 مایل از جایی که آنها در حال حاضر جرعه جرعه بهار تازه آب.

برای آنها خوب من فکر می کردم. مانند بسیاری دیگر در طول این COVID-19 شیوع آنها تبدیل شده بود به خارج از منزل. دوچرخه فروش از طریق سقف. پارک ها خزنده با مردم است. مسیرهای پیاده روی در حال وز وز. هر کس به دنبال یک منطقی راه امن برای سالم ماندن در این بیماری همه گیر.

مرد و پسرش بودند از راگون رپیدز, Minn., آنها گفتند. من نمی بخواهید نام خود را. زمانی که ویروس بسته UMD پسر به خانه رفته بودند با خانواده اش. شاید این زمانی بود که برنامه ای برای پیاده روی به مدت.

"ما باید پیاده روی در جزیره رویال" پدر گفت.

آنها امیدوار به افزایش است که, جزیره, پارک ملی, در دریاچه سوپریور اما این ویروس بسته پارک. به طوری که آنها تصمیم به نیش کردن بسیاری از 310 مایل برتر دنباله پیاده روی. آنها برنامه ریزی شده به پایان خود را به پیاده روی بعد از آن بعد از ظهر در دانشگاه مریلند گفتند.

آنها هر دو به نظر می رسد مناسب است. خود را بسته بودند نه غیرمنتظره. آنها به نظر می رسید به دانستن آنچه که آنها انجام می دهند.

"برخی از بخش هایی از این دنباله واقعا ناهموار" پدر گفت. "وجود دارد یک محل به نام ناودان پلاستیکی ..."

من می دانستم که به جای غرب از غسل تعمید رودخانه که در آن دنباله منجر کوهنورد از طریق یک شکاف در صخره بر روی پله ها.

شاید سنجش پذیرای مخاطبان از یک پدر و نگه داشته و داستان های به اشتراک گذاری.

"ما را شگفت زده کرد یک خرس در یک نقطه," او گفت:.

این bruin ساخته شده قابل توجه داش تا یک تپه شیب دار به مرد گفت.

بین داستان آنها sipped بهار آب.

من یک سوال خیلی بیشتر اما روز بود و آنها تا به حال چند مایل بیشتر به دست کشیدن قبل از رسیدن به UMD پردیس. من نمی خواهم به آنها را نگه دارید تا.

من به آنها اجازه حرکت جلوتر از من و باز کردن برخی از راه دور قبل از من شروع به پیاده روی دوباره. من کمی دقیق فکر چگونه خوش شانس بودند به توان ساخت که پیاده روی با هم. هر چه اتفاق می افتد در بقیه زندگی خود را این پدر و پسر همیشه حافظه مشترک از این زمان در دنباله با هم.

شاید این پیاده روی می تواند سکوی پرشی برای ماجراهای دیگر با هم. یا شاید نه. شاید ستاره ها فقط در تراز وسط قرار دارد برای یک پیاده روی طولانی در امتداد ساحل دریاچه سوپریور در آن زمان از ویروس.

سام کوک یک نویسنده مستقل برای اخبار تریبون. او را در رسیدن به cooksam48@gmail.com و یا پیدا کردن خود را در Facebook صفحه در facebook.com/sam.cook.5249.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب