محلی مشاهده: آنها می خواهند ما را سالمندان به رها کردن به طوری که آنها می توانید فروشگاه

مادربزرگم در یک موسسه روانی هنگامی که آلمان نازی حمله مادری من لتونی در سال 1941. در طول زمان او وجود مادرم ب

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

مادربزرگم در یک موسسه روانی هنگامی که آلمان نازی حمله مادری من لتونی در سال 1941. در طول زمان او وجود مادرم بازدید روزانه خود آورده و مواد غذایی خود را. سپس یک روز او آمد و دیدم او مادر بود دیگر وجود دارد. کارکنان به او گفت که او "abgerἃmt" که به معنای جاروب دور. آن را نیز یک اصطلاح عامیانه در آلمان به قتل رسید. اگر چه هیتلر و نازی ها بودند بهتر شناخته شده برای هولوکاست کشتار 6 میلیون یهودی آنها همچنین قرار دادن یک فرمان به خلاص شدن از شر این جمعیت بی خانمان مردم فقیر و کسانی که در بیمارستان ها و یا خانه های سالمندان و کسانی که غیر فعال شد. نازی چشم این افراد ارائه شده هیچ سود اقتصادی به این کشور — پس چرا نگه داشتن آنها را در اطراف ؟

Bloomberg BusinessWeek مجله به تازگی نوشت: "(رئیس جمهور) دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آمریکا باید در بازگشت به زندگی معمول خود را حتی اگر آن منجر به بیماری و مرگ است که او در حال حاضر تخمین می زند می تواند بیش از 100,000."

من متاسفم اما این برای من خواندن یک کمی بیش از حد مانند نازی مانیفست از 80 سال پیش.

بدبینانه از دوستانم که دوره آموزد در Gettysburg با یک درجه در علم پیری شناسی (در این مطالعه علمی از سن) گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن شعار باید "رها بنابراین ما می توانید فروشگاه." زمانی که اقتصاد باز می شود و مرگ و میر ناشی از کروناویروس در حال عادی مردم را به بیرون رفتن و شام استیک; دریافت کوتاهی مو; و خرید یخچال و لباس های جدید و شاید یک ماشین جدید. آنها می گویند که آنها در حال کمک به اقتصاد دوباره رفتن, او گفت:.

و اگر ما در سالمندان (من 76) رها کردن در طول راه با ابتلا به کروناویروس, خوب, پس از آن می شود. ما خواهد بود با "رزمندگان و میهن پرستان" به قرض گرفتن یک واژه از مغلوب ساختن پیشی جستن و نه در راه گرفتن از یخچال و فریزر-خرید.

در اینجا یک معمای جالب: در حالی که معاون رئیس جمهور مایک پنس صحبت شد به رئیس جمهور در مورد نگه داشتن سالمندان بیش از 70 به دور از, کالج, رویدادهای ورزشی, همان کسانی که رؤسای مدارس ارسال درخواست به ما geezers برای کمک!

AARP اشاره می کند که افراد 50 ساله و مسن تر کمک $745 میلیارد دلار ارزش پرداخت نشده فعالیت ها در سال 2018 در راه است که به طور گسترده بهره مند جامعه است. ما ارائه مراقبت برای عزیزان و کمک به بالا بردن نوه و داوطلب زمان و پشتیبانی از سازمان های خیریه.

که آیا ما آن را دوست دارم یا نه, رئیس جمهور تهمت به نظر می رسد با تمرکز بر انتخابات ماه نوامبر. به منظور برنده شدن او را به نشان می دهد که اقتصاد در حال بهبود است.

این به ارمغان می آورد به ذهن چه رژیم صهیونیستی است. ماریو کومو از نیویورک نوشت: در گاردین: "سوال اساسی که ما در حال تبیین است که چقدر یک انسان زندگی ارزش دارد ؟ سریع تر باز ما بالاتر هزینه انسانی."

محافظه کار-وب سایت خبری به سنگر خلاصه تا این موضوع بدین ترتیب: "مرکزی واقع به درک این است که بازگشایی اقتصاد تا حد زیادی تا زمانی که یک واکسن. زیرا تنها در آن مردم را تغییر رفتارهای خود را به چیزی نزدیک از قبل موجود ، یک دیدگاه واقع بینانه از کارشناسان است که آن را دو سال برای یک واکسن به توسعه یافته و توزیع شده و یک J. P. Morgan تحلیلگر می گوید: از آن خواهد شد از 10 سال قبل از اقتصاد می شود که در آن بود."

من ترک آخرین کلمات به نخست وزیر سابق بریتانیا وینستون چرچیل که خلاصه تا جایی که ما ایستاده ایم با این کلمات پس از یک شمال آفریقا پیروزی بر نازی ها: "در حال حاضر پایان کار نیست. آن است که حتی این آغاز پایان است. اما شاید این پایان آغاز است."

جان Freivalds از Wayzata, Minn., نویسنده شش کتاب است و کنسول افتخاری لتونی در مینه سوتا است. وب سایت خود را است jfapress.com. او نوشت: این برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب