مجلس ایستاده جلسه کمیته امور معوق

نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده در: 1 ژوئن 2020 5:00:48 pm ارشد کنگره رهبر آناند شا

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده در: 1 ژوئن 2020 5:00:48 pm
parliament, lok sabha, coronavirus, covid-19, india lockdown, Parliament virtual meetings, work from home, democracy, indian express ارشد کنگره رهبر آناند شارما گفت: این جلسه تا به حال به تعویق افتاده به عنوان بسیاری از کاربران نوشته بود به او گفت که "آنها سفر محدودیت."

جلسه مجلس کمیته امور بود که به محل در ژوئن 3 معوق شد امروز بعد از چند از نمایندگان مجلس ابراز ناتوانی خود را به شرکت به دلیل های مختلف مستند پروتکل در متحده است. این Rajya سبها دبیرخانه نیز نه اجازه داده می شود برای اعضا برای پیوستن به جلسه از طریق ویدئو کنفرانس.

ارشد کنگره رهبر آناند شارما که سران مهم کمیته معوق نشست و در حال برنامه ریزی برای نوشتن به Rajya سبها رئیس M Venkaiah Naidu یک بار دیگر اجازه می دهد تا کاربران برای پیوستن به جلسه از طریق امن ویدئو کنفرانس پلت فرم.

این کمیته به بررسی اجرای مستند و جنبه های مرتبط با آن مانند جنبش مهاجران و دولت مرکزی در هماهنگی با ایالات متحده در ژوئن 3 جلسه. صفحه اصلی وزیر آجی Bhalla نیز انتظار می رود به مختصر این کمیته در جنبه های مختلف مستند و دست زدن به آن توسط وزارت.

شارما گفت: این جلسه تا به حال به تعویق افتاده به عنوان بسیاری از کاربران نوشته بود به او گفت که "آنها سفر محدودیت." حداقل دو نفر از آنها از جمله DMK را Dayanidhi ماران نوشت و به او گفت: آنها می خواهند برای آمدن به دهلی نو و شرکت در جلسه هستند اما در یک وضعیت تند و با مزه از آنجا که آنها را مجبور به ورود به قرنطینه برای مدت 14 روز پس از بازگشت آنها به کشورهای خود را به دلیل از دولت پروتکل های.

"آن دسته از کاربرانی که آمده بودند توسط جاده... دهلی مرزهای مهر و موم شد امروز به مدت یک هفته" شارما گفت. او گفت: بهترین گزینه بود اجازه و تسهیل کاربران برای پیوستن به جلسه ویدئو کنفرانس پلت فرم از NIC.

"برخی از اعضا خواسته بود برای معافیت از SOP در قرنطینه پس از بازگشت خود پس از حضور در این نشست است. من آن را گرفته بود تا با Rajya سبها دبیرخانه اما چنین معافیت آمده است از طریق. در این وضعیت به حداکثر مشارکت آن شده اند که بهتر است اگر اعضای تسهیل شد برای پیوستن به طریق ویدئو کنفرانس," او گفت:.

"که نیز شده است ملحق به. در این وضعیت من مجبور به تسلیم جلسه" شارما گفت: هند اکسپرس.

"من بارها و بارها نوشته شده و ذکر نمونه هایی از پارلمان های کشورهای دیگر که در آن کمیته را ملاقات کرد در این مستند مانند کمیته سنای آمریکا و مجلس کمیته. سه بار آنها را ملاقات کرده اید و تصویب بسته محرک. به طور مشابه, پارلمان بریتانیا...آن است که تا حدی در جلسه...43 مجالس جهان و خود کمیته ها جلسه عملا" او گفت:.

شارما گفت: جالب است که دولت قادر به ارائه امن پلت فرم های ویدئویی برای مجلس ایستاده کمیته برای دیدار با. "خواهد بود که بازتابی در NIC. اگر NIC ارائه می کنند امن پلت فرم های ویدئویی برای نخست وزیر به جلسات منظم با رئیس وزرای کابینه وزیر و دبیر خانه به ملاقات با رئیس وزرای امور کشورهای...چرا که نه جایگاه کمیته های," او گفت:.

"ما بزرگترین دموکراسی و ما باید همچنان به عنوان یک. مذاکرات مجلس کمیته دائمی همیشه دو حزبی سازنده و مفید است. دولت می توانست سود از دیدگاه ها و پیشنهادات اعضای کمیته دائمی," او اضافه شده است.

"ما باید ببینیم که مجلس به عنوان یک نهاد باقی مانده کاربردی در این زمان فوق العاده ای. اگر هر موسسه دیگر که تسهیل به عملکرد و تشویق به انجام این کار با استفاده از تکنولوژی ...انکار همان به بالاترین نهاد در دموکراسی ما...در واقع مایه تاسف است و باید اصلاح شود. آن را باید اصلاح شود در بزرگتر علاقه به طوری که مجلس به عنوان یک نهاد قادر به تخلیه آنچه که انتظار می رود از آن قانون اساسی به عنوان وظیفه خود," او اضافه شده است.

شارما گفت: این حکم بی جی پی "مطمئنا بزرگتر نقش مهمی در حمایت از عملکرد مجلس و کمیته و در غیر این صورت نه." او گفت: کاربرانی که درخواست اجازه داده می شود برای پیوستن به طریق ویدئو کنفرانس باید اجازه داده شده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن