شیو سنا خواستار یکی دیگر از فولاد اعتصاب برای گرفتن انتقام Handwara برخورد

توسط: PTI | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 12:23:24 pm پرسنل امنیتی ایستاده در نزدیکی یک

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 12:23:24 pm
پرسنل امنیتی ایستاده در نزدیکی یک اردوگاه ارتش در Handwara

شیو سنا روز سهشنبه تن به تن برای فولاد اعتصاب بدون تام tomming در مورد آن را به انتقام کشته شدن پنج پرسنل امنیتی در برخورد با تروریست ها در Kashmirs Handwara منطقه دو روز پیش.

آن است که نشانه خوبی نیست که مردان شجاع کشته شدند در یک بروید در هند خود از زمین سرمقاله خود در سنا سخنگوی 'Saamana گفت:, و اضافه کرد که این اتفاق افتاد وقتی که قوی و کاملا میهنی دولت در قدرت در مرکز است.

این کشور را فراموش کرده است "کشمیر جنگ" با توجه به جنگ وضعیت باعث COVID-19 اما پاکستان است و نه سابق NDA تشکیل دهنده گفت.

و اشاره کرد که نیروهای مسلح به تازگی ادای احترام کردند تلاش های کارگران در خط مقدم نبرد علیه COVID-19 انجام پرواز-pasts و دوش گرفتن, گل, گلبرگ در بیمارستان شیو سنا گفت: مبارزه با کروناویروس و قدردانی از پلیس و پزشکان و پرستاران را ادامه خواهد داد اما کشمیر نمی توان نادیده گرفت".

"اجازه دهید وجود داشته باشد فولاد اعتصاب بدون تام tomming در مورد آن را به گرفتن انتقام شهادت پنج jawans. آن است که نشانه خوبی نیست که پنج نفر از ما jawans کشته در یک بروید Uddhav Thackeray رهبری حزب گفت.

هند تا به حال انجام شده تلافی جویانه فولاد اعتصاب در هفت ترور راه اندازی پد در سراسر LoC با ارتش هدف قرار دادن تروریست آماده نفوذ از PoK پس از Uri حمله تروریستی در سپتامبر 2016.

احزاب مخالف مانند کنگره بود و بعد متهم به بی جی پی با استفاده از فولاد اعتصاب برای منافع سیاسی.

"ما jawans کشته شدن در زمین خود ما را. آن است که اتفاق می افتد در زمانی که قوی و کاملا میهنی دولت در محل در دهلی نو (مرکز)" شیو سنا گفت.

حملات تروریست های سوریه رفته اند تا در امتداد مرز کشمیر در حالی که هند در حال مبارزه با کروناویروس بحران آن گفت و اتهام "هند را فراموش کرده کشمیر جنگ با توجه به وضعیت باعث COVID-19 اما پاکستان است."

بدون نام بردن از هیچ حزب یا دولت سنا گفت: کسی نیز باید دوش گلبرگ در قوم و خویش از پنج پرسنل امنیتی کشته در Handwara روبرو می شوند.

آن گفت که پرسنل امنیتی که عالی فداکاری برای کشور شامل یک مسلمان و در خواست از کسانی که به سیاست هندو و مسلمان را فراموش نکنید این.

‘He promised he would come soon. He is coming, but wrapped in Tricolour’ عمده Sood و سرهنگ شارما در میان پنج پرسنل امنیتی کشته در برخورد

سرهنگ و یک سرگرد در میان پنج پرسنل امنیتی کشته در برخورد با تروریست ها در یک روستا در شمال کشمیر را Handwara منطقه دو روز به عقب.

مرحوم گنجانده شده است سرهنگ Ashutosh Sharma –افسر فرمانده از 21 Rashtriya تفنگ عمده Anuj Sood, Naik راجش و لنس Naik دینش و JKP sub-بازرس شکیل Qazi.

به سنا گفت: سرهنگ Sharmas دختر با علامت تولد او در تاریخ 1 مه و او درگذشت حفاظت از این کشور در مارس 3.

رعایت که این حادثه اتفاق افتاده در اطراف همان زمان که نیروهای مسلح ادای احترام کردند با تلاش پلیس و پزشکان و پرستاران مبارزه با COVID-19 آن گفت: "کسی باید دوش گلبرگ در بستگان این شهدا نیز می باشد. بازی باندهای نور لامپ و شمع و ادای احترام به آنها را بیش از حد."

وجود مستند در کشمیر همیشه از ماده 370 بود اوراق (در سال گذشته) و نفوذی انجام حملات در طول مستند مراتی روزانه گفت.

آن را باید اعتراف کرد که این مقاله را می گیریم به دلیل قوی نیت نارندرا نخست وزیر و اتحادیه خانه وزیر Amit Shah. اما قتل سربازان هندی هنوز هم ادامه دارد و شیو سنا گفت.

آنچه که استفاده از تنها پرداخت مراسم تجلیل از سربازان که رسیدن به شهادت در کشمیر? آن را خواسته است.

اجساد پنج پرسنل نگهداری می شدند پیچیده در tricolour در Handwara اردوگاه نظامی و تصویر از آن به درد مردم کشور شیو سنا گفت.

"تصویر خفه شعار Jai Hind در گلو خود را. سرزمین کشمیر است آغشته به خون سرهنگ شارما و دیگر سربازان شجاع در زمانی که ارتش هند باران گل در COVID-19 رزمندگان. این است که یک تصویر خوب است آنچه که ما می گویند آن اضافه شده

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب