MP منطقه برهانپور: بیشتر تخت آماده نیاز پزشکان

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | برهانپور (madhya Pradesh) | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 2:45:54 am

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | برهانپور (madhya Pradesh) | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 2:45:54 am
Madhya Pradesh coronavirus, coronavirus cases Madhya Pradesh, Madhya Pradesh coronavirus cases, Madhya Pradesh coronavirus death toll, India news, Indian Express داخل انزوا تسهیلات در ANM مرکز در نزدیکی بیمارستان منطقه در برهانپور MP. Milind Ghatwai

در آوریل 22, زمانی که برای اولین بار Covid مورد گزارش شده از برهانپور نزدیکی, Madhya Pradesh مرز با ماهاراشترا از بیمارستان های منطقه به حال یک یک یک کمبود شدید پزشکان و دو دستگاه آمبولانس با اورژانس سیستم های پشتیبانی و دو استخدام وسایل نقلیه با تجهیزات اساسی.

یک ماه 293 موارد و 13 Covid مرگ و میر بعد اصلی دولت مرکز بهداشت و درمان بیشتر تخت است اما هنوز هم از تجهیزات کلیدی و پزشکان.

The Indian Express بازدید برهانپور در آن به سراسر کشور سفر برای پیگیری بیمارستان موجودی در Covid-امکانات مراقبت های دور از مناطق شهری — و یک منطقه است که در تقلا برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

شده اند وجود دارد ارتقاء پس از اولین مورد گزارش شده است, مقامات می گویند.

این ANM مرکز آموزش نزدیکی ساختمان اصلی از 200 تخت بیمارستان منطقه شده است تبدیل به 60 تخت Level-2 تسهیلات برای موارد متوسط. سه BiPap ماشین آلات برای غیر تهاجمی تهویه منتقل شده از بیمارستان است.

یک ساختمان جدید بلوک پشت این مرکز استفاده می شود به قرنطینه بدون علامت بیماران در سطح اول-1 Covid مرکز مراقبت (CCC) در این منطقه است.

و بخشی از دولت آیورودا کالج و بیمارستان واقع در چند کیلومتری بود "به دست آورد" در هفته اول آوریل به عنوان دومین CCC که می تواند نزدیک به 100 مورد.

اما هنوز هم وجود دارد برخی از خودنمایی شکاف.

در ANM تسهیلات که در آن 60 بيمار تحت درمان نه تمام نه سیلندر اکسیژن اختصاص داده شده برای Covid موارد در دسترس هستند. "ما یک کمبود جدی از پزشکان ، تنها چهار MBBS پزشکان و دو MDs که در 12 ساعت شیفت حضور به Covid بیماران. شما می توانید تصور کنید که عواقب. ما درمان بیماران به بهترین از درک ما است. و یا دیگری ما مراجعه آنها به M Y بیمارستان در ایندور است که در حدود 175 متر دور," گفت,,,, Dr Prateek Navlakhe یکی از پزشکان در انجام وظیفه.

تنها با یک هیئت مدیره است که می خواند 'عفونت بیماری کنترل آن دشوار است برای شناسایی جداسازی منطقه در همان ترکیب. "این غیر معمول نیست برای غیر Covid بیماران و بستگان خود را وارد کنید اشتباه است. بخش پسران و روب نیست, گزارش کار از, ترس," گفت: دکتر دیگری که نمی خواهید به توان شناسایی.

در آیورودا تسهیلات که در آن 61 نفر هستند که نظارت وجود دارد تنها سه خصوصی Ayush (Unani) پزشکان, استخدام در صورت موقت در حقوق و دستمزد 25.000 تومان هر سه از کارکنان پشتیبانی. "ما مدیریت نشان می دهد در اینجا. هیچ MBBS, دکتر, آمده است در اینجا به بررسی در بیماران است. ما باید به انجام همه چیز را در خود ما است. ما نیاز به متخصصین. کارکنان پشتیبانی را فراهم می کند تنها غذا و چای" گفت: دکتر عرفان شیخ یکی از Unani پزشکان.

علاوه بر آن طول می کشد و حداقل سه روز برای دریافت نتایج آزمون از ایندور.

و در عین حال با 100 بیماران مرخص شده است تا کنون مقامات می گویند برهانپور — منطقه ایجاد شده فقط 17 سال پیش — در مسیر به صورت بحران است.

دولت با دادن نکات نهایی برای یک جداگانه 60-تخت جداسازی امکانات در طبقه اول بیمارستان منطقه با اکسیژن امکانات -13 بیماران از موجود انزوای منطقه شده اند منتقل شده است.

"دولت آماده است برای هر احتمالی ما هستند و نه نگران مورد اعداد بالا رفتن. منطقه موسسه برای آموزش و پرورش و آموزش در خارج از شهر آماده شده است به خانه 150 بيمار. قبیله ای بخش ساختمان در Nepanagar یک شهر در این نزدیکی استفاده می شود به خانه 500 مورد در صورت نیاز. ما می توانید شروع به این امکانات فقط با 12 ساعت متوجه" گفت: منطقه جمع آوری Pravin سینگ که در زمان شارژ در مارس 2.

"دولت نیز خریداری پنج کنکنترترس اکسیژن (که حاوی هوا). ما منتظر نیست برای بیماران به ما در مرحله پیشرفته ای از عفونت است. بنابراین ما در حال پیگیری تمام بخشها و mohallas," او گفت:.

"دولت را نیز درگیر دولت معلمان و کارکنان جوامع مختلف به ساخت اعتماد به نفس و اطمینان مردم گزارش بیماری و انجام آزمایشات. در 2500 نمونه برای یک جمعیت از 2.5 لاخ در شهر متوسط است بیش از دولت به طور متوسط از 1,144 آزمون به ازای هر 10 لاخ," سینگ گفت.

مقامات می گویند که با نگه داشتن یک برگه در گورستان و کوره های جسد سوزی, دولت نیز تلاش برای اطمینان حاصل شود که هیچ مرگ می رود گزارش نشده. "صرف نظر از اینکه آیا مرگ است با توجه به Covid یا نه ما نظارت بر اعضای خانواده و به منظور تست و بخواهید آن نشان دادن علائم برای رفتن به قرنطینه" یک مقام ارشد گفت.

اما بله برترین منطقه بهداشت و درمان اعتراف مقامات, هنوز هم وجود دارد برخی از راه برای رفتن است.

"این مشکل را به مدیریت بیمارستان منطقه با کمتر از 20 پزشکان. ما نیاز به حداقل 60. اما ما کار خود ادامه خواهد داد که آیا ما پزشکان یا نه" گفت مدنی جراح دکتر شکیل خان.

رئیس پزشکی و سلامت, افسر,,,, Dr O P Garg صریح تر است. "وجود دارد کمتر از 10 پزشکان. و با داشتن تنها یک دستگاه تنفس مصنوعی ساخته شده است آن را واقعا دشوار است. ما باید به دنبال 10 کنکنترترس اکسیژن بیشتر BiPap ماشین آلات و قابل حمل x-ray machine," او گفت:. "وجود دارد PPE کیت و ماسک در مقدار کافی است."

دولت نیز پیش نویس همه به خوبی 350 تخت بیمارستان است که در میان بزرگترین امکانات خصوصی در دولت به عنوان یک سطح-3 تسهیلات برای موارد شدید — تنفسی ICU ایجاد شده است و 15-20 اتاق اختصاص داده شده برای موارد مشکوک. مقامات گفت: 13 Covid بیماران در حال حاضر تحت درمان در اینجا.

"هنگامی که Covid آمار شهر های خصوصی پزشکان ترسیده بودند. افراد مبتلا به سایر بیماری های تنفسی ترسیده بودند و نمی خواهم برای رفتن به بیمارستان دولتی. سیستم تلاش" گفت: پزشکی, سرپرست,,,, Dr Subodh Borle. "اما همه چیز در محل در حال حاضر".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن