آمیت شاه در بیهار تجمع: NDA برای تشکیل دولت با 2/3rd اکثریت تحت رهبری Nitish کومار

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 5:24:07 pm Amit Shah پرداختن بیهار Jan Sa

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 5:24:07 pm
amit shah, amit shah Bihar rally, amit shah rally, bjp Bihar rally, bihar elections, bjp bihar elections, rjd, indian express news Amit Shah پرداختن بیهار Jan Samvad رالی. (توییتر/BJP)

راه اندازی بی جی پی در انتخابات مبارزات انتخاباتی در ایالت بیهار در اتحادیه خانه وزیر Amit Shah روز یکشنبه تراوش اعتماد به نفس است که NDA شکل می دولت با 2/3rd اکثریت تحت رهبری Nitish کومار. پرداختن به 'بیهار Jansamvad رالی" از طریق ویدئو کنفرانس شاه گفت: تحت وزیر Nitish کومار دولت نقل مکان کرد و از "lalten راج" به "چراغ راج".

"من باور دارم که تحت Nitish کومار جی رهبری NDA را تشکیل دولت با 2/3rd اکثریت اما آیا این زمان برای سیاست است. همه ما باید مبارزه Covid-19 تحت مودی جی رهبری است. بیهار رشد نرخ 3.9 درصد در هنگام RJD شد و حکم آن را به 11.3 درصد تحت Nitish کومار" آمیت شاه گفت.

در سخنان افتتاحیه شاه گفت: مجازی رالی بود و نه یک تظاهرات سیاسی اما یک رسانه را به مردم این کشور و هم در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. بیهار برنامه ریزی شده است برای رفتن به مجمع انتخابات در ماه اکتبر-نوامبر این سال است.

"این تجمع هیچ ربطی به انتخابات. BJP معتقد به دموکراسی است. من می خواهم به ادای احترام کرور تاج رزمندگان که در حال مبارزه با این ویروس را با خطر زندگی خود را. سلامت کارگران و پرسنل پلیس و دیگران, من می خواهم به سهم خود را," او گفت:.

شاه نیز در زمان حفاری در مخالفت RJD و کنگره که اعتراض در روز قبل از آن با ضرب و شتم ظروف. "برخی از مردم در استقبال امروز ما مجازی رالی توسط clanging, 'cyrus'. من خوشحالم که آنها در نهایت شنیده PM مودی درخواست تجدید نظر برای نشان دادن قدردانی نسبت به کسانی که مبارزه COVID-19," او اضافه شده است.

اعتراض علیه شاه تظاهرات RJD رهبری سابق بیهار وزیر Rabri Devi و حزب رئیس Tejashwi Yadav, مشاهده "Garib Adhikaar Diwas" ضرب و شتم توسط ظروف در حالی که کنگره در زمان به پوستر به نیاز شهروندان به علامت "Shraddhanjali Diwas". پوستر خواندن 'مجازی se واقعی muddon ka روبرو می شوند'.

بی جی پی به حال در شنبه اعلام کرد که اتحادیه خانه وزیر سابق BJP رئیس Amit Shah خواهد آدرس حزب کارگران در حدود 72,000 غرفه برای رسیدن به آن کادر و کارگران است. در Bihar, BJP را ساختار سازمانی شامل 45 سازمانی مناطق 1,100 mandals, 9,000 شاکتی kendras و 72,000 غرفه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب