Humpy به بازی در زنان با سرعت شطرنج

K. Humpy خواهد بود قبل از صفحه شطرنج یک بار دیگر در نظر گرفتن یک استراحت از وظایف خانه داری. جهان شماره 2 پخش

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

K. Humpy خواهد بود قبل از صفحه شطرنج یک بار دیگر در نظر گرفتن یک استراحت از وظایف خانه داری. جهان شماره 2 پخش در فید آنلاین سرعت قهرمانی شطرنج شامل بازی نخبگان. Humpy به بسیاری از اندیشه — تعجب آور پس از او نه یک فن از فرمت — قبل از تصمیم گیری برای بازی در این مسابقات که باز می شود در ژوئن 24. آن را تعجب آور نیست اما از آنجا که او هیچ فن شطرنج بازی در سرعت رعد و برق.

که او هنوز هم حاکم جهان سریع قهرمان شطرنج نشان دهنده قدرت او به عنوان یک بازیکن بدون در نظر گرفتن فرمت.

تردید

آنچه او ساخته شده دریغ از یک بیت بود که یک بخش از قالب برای سرعت مسابقات شطرنج — بازی از یک مدت از یک دقیقه (به علاوه افزایش یک ثانیه به ازای هر حرکت).

"من به بازی کردن با کنترل زمان بود که قبل از اما من تصمیم به رقابت در این مسابقات به هر حال و به دنبال به جلو به آن در حال حاضر" Humpy گفت هندو بیش از تلفن از ویجیاوادا در روز پنج شنبه.

"از آن خواهد شد جالب مسابقات به عنوان بسیاری از بازیکنان برتر جهان در حال رقابت در آن است."

بسیار محبوب

اگر شطرنج آنلاین تبدیل شده است بسیار محبوب در طول مستند او نبوده است بسیار فعال در فضای دیجیتال است. او در بازی تنها یک مسابقات — جام ملت, که در آن او بخشی از قوی تیم هند به رهبری پنج بار قهرمان جهان Viswanathan نند.

او همچنین در برجسته همزمان نمایشگاه به جمع آوری کمک مالی برای این کشور مبارزه علیه COVID-19.

"من لذت می برد بازی این دو, حوادث, هر چند آن را به من در زمان برخی از زمان برای رسیدن به آن استفاده می شود," او گفت:.

"از جام ملت ها سرگرم کننده بود هر چند هند به عنوان یک تیم نمی تواند به عنوان به خوبی به عنوان آن را باید. آن را فوق العاده به تماشای آناند بازی برخی از بازی های بزرگ مانند یک برابر ایان Nepomniachtchi (که او برنده فقط در 17 حرکت می کند)."

او گفت: خوب بود که فیده شد برگزاری با کیفیت مسابقات آنلاین. "این خوب است که ستاره های بزرگ مانند مگنوس کارلسن در حال بازی در بسیاری از رویدادهای آنلاین. آنها احتمالا بیشتر بازی شطرنج در حال حاضر از آنها قبل از انجام," او گفت:.

زنان با سرعت رویداد شطرنج متشکل از چهار, پاهای, از جایزه بزرگ و زنانی که بالای دو مکان را بازی فوق العاده نهایی در جولای 20.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن