اجازه می دهد مهاجران در راه رفتن به خانه در زمینه های بشردوستانه: ماهاراشترا صفحه اصلی وزیر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در مارس 11, 2020 10:47:43 am این ماهاراشترا دولت تصمیم گرف

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در مارس 11, 2020 10:47:43 am
Letting migrants walk home on humanitarian ground: Maharashtra Home Minister این ماهاراشترا دولت تصمیم گرفته است نمی تواند خشن بر روی هزاران نفر از کارگران مهاجر که مایل به بازگشت به خانه با پای پیاده و به آنها اجازه رفتن بشردوستانه زمین دولت خانه وزیر آنیل Deshmukh گفت. (عکس)

این ماهاراشترا دولت تصمیم گرفته است به اجازه می دهد هزاران نفر از کارگران مهاجر که مایل به بازگشت به خانه با پای پیاده در زمینه های بشردوستانه با وجود آنها مستند نقض هنجارهای دولت خانه وزیر آنیل Deshmukh گفت: خبرگزاری PTI.

Deshmukh گفت: رنج از کارگران شده اند که بسیار کمتر بود و قطار خدمات آغاز قبلا به عنوان درخواست دولت. "درست است که کارگران مهاجر که در حال راه رفتن به خانه خود را در شهرهای صدها کیلومتر دورتر در راه نقض مستند هنجارهای اما ما اجازه دادن به آنها را به انسان دوستانه, زمین," او گفت:.

ماه گذشته صدها نفر از کارگران مهاجر تا به حال جمع آوری شده در Bandra ایستگاه حمل و نقل خواستار ترتیبات ساخته شده برای آنها را برای رفتن به مکان های مادری خود. باتوم پلیس به اتهام کارگران برای متفرق کردن آنها.

با بیان اینکه گسترش مستند "تحت فشار قرار دادند مهاجر کارگران به لبه", Deshmukh گفت: "آنها پس از جان گذشته برای رفتن به خانه که آنها آماده هستند تا حتی در صورت خشم سازمان های اجرای قانون. از این رو ما تصمیم خود را با آنها خشن است. آن است که نه تنها من minsitry اما دولت به عنوان یک کل در تلاش است تا به آنها کمک کند."

وزیر گفت: وجود برخی شکاف ارتباطی (بین دولت و کارگران) که می توانست زودتر اصلاح شود.

"ما هرگز فکر نمی کردم این مستند را تمدید برای یک زمان طولانی. ما سعی کردیم به صحبت با کارگران مهاجر. وزیر Uddhav Thackeray همچنین چندین تجدید نظر اما کارگران مهاجر تصمیم به بازگشت به خانه, او گفت:.

Deshmukh گفت: دولت در تلاش برای متقاعد کردن کارگران مهاجر به ترک دولت آنها گفتن که برخی از صنایع را از سر گرفته و وجود دارد خواهد بود تسهیلات بیشتر در روزهای آینده.

"در طول سفر من به سرپناه موقت خانه های یک گروه از کارگران به من گفت که آنها ممکن است دوباره پس از دیوالی اما در حال حاضر آنها می خواهم به خانه بروم" او گفت:.

Deshmukh گفت که مهاجران در حال گرفتن یک خطر بزرگ با تنظیم کردن در به مکان های مادری خود که آنها لازم نیست که پول و منابع برای تکمیل این سفر است.

او افزود که دولت متحمل شده است هزینه حمل و نقل حدود 10000 کارگران متعلق به Madhya Pradesh بودند که در Telangana. "این Telangana دولت کاهش یافته و آنها را در ماهاراشترا مرز. دولت ما ارائه آنها را پناهگاه و غذا و بعد از آن کاهش یافته و آنها را در Madhya Pradesh مرز. این ماهاراشترا دولت را مسئول هر چیزی برای آن," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب