"نمی اندازد زندگی مردم': Prashant Kishor به Nitish کومار در بیهار انتخابات

توسط: PTI | پتنا | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 11:36:28 am نظرسنجی استراتژیست Prashant Kishor با بی

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: PTI | پتنا | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 11:36:28 am
bihar elections, bihar election dates, bihar elections coronavirus, bihar coronavirus, prashant kishor, nitish kumar نظرسنجی استراتژیست Prashant Kishor با بیهار وزیر. (PTI)

نظرسنجی استراتژیست Prashant Kishor در زمان یک ضربه تند وشدید زدن در بیهار وزیر Nitish کومار در روز شنبه گفت: این زمان به مبارزه با کروناویروس نه انتخابات است و او نباید به مخاطره می اندازد زندگی مردم در یک "عجله" برای برگزاری مجمع انتخابات است ،

"Coronavirus وضعیت در بیهار بدتر شدن است مانند آن است که در بسیاری از کشورهای دیگر از کشور است. اما بخش بزرگی از دولت و ماشین آلات و منابع خود مشغول ساخت آماده سازی برای نظر سنجی.

"Nitish کومار, ji, این است که برای انتخابات اما coronavirus. نمی اندازد زندگی مردم در این عجله برای برگزاری انتخابات" او هنوز توییتی.

Kishor یک بار در محرم از JD(U) رئیس جمهور قبل از او یک منتقد بود و از حزب اخراج می پیوندد رهبران مانند LJP رئیس Chirag Paswan و RJD را Tejashwi Yadav در نشان می دهد که بیهار مجمع انتخابات باید به تعویق افتاده با توجه به همه گیر.

نظر سنجی در بیهار به علت در ماه اکتبر-نوامبر اما کمیسیون انتخابات تا کنون ساخته شده است هر گونه اعلام رسمی در مورد آن برنامه.

بی جی پی و JD(U) شده اند و با برگزاری جلسات سازمانی و گفت که آنها آماده هستند برای انتخابات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب