را panchayat ستاد' کمک به جلوگیری از قاچاق کودکان می گوید: کلکته HC

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 7:37:53 am نیمکت نوشته شده این

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 7:37:53 am
West Bengal child trafficking, child trafficking West Bengal, child trafficking cases West Bengal, Calcutta High Court, India news, Indian Express نیمکت نوشته شده این موضوع به جلسه در تاریخ 18 ژوئن و به دولت وقت تا 16 ژوئن به فایل گواهی حسن.

کلکته دادگاه عالی روز پنجشنبه به کارگردانی دولت شامل panchayat pradhans در تلاش خود را برای جلوگیری از ازدواج کودکان و قاچاق.

یک بخش از نیمکت قضات Soumen سن و Harish Tandon گفت: "برای اجرای بهتر منظور ما مستقیم است که panchayat pradhan از همه panchayats از مناطق مربوطه باید احیا در مورد حقوق کودک و بد از ازدواج. این منظور نیز باید رسیدن به همه pradhans و آن را وظیفه از ناحیه دادستانی که در panchayat سطح این مسائل پرداخته و اقدامات درمانی صورت گرفته با تمام promptitude."

West Bengal کمیسیون برای حفاظت از حقوق کودک (WBCPCR) عضو Sudeshna Roy گفت: panchayat بودند در حال حاضر درگیر بودن در مبارزه با قاچاق تلاش.

"این است که در واقع بسیار خوب منظور شامل panchayats در کل روند. ما در حال حاضر شامل panchayat pradhans و اعضای. بدون آنها ما می توانیم انجام این کار با موفقیت," او اضافه شده است.

Roy گفت: پلیس ایالتی و دولت باقی می ماند هشدار در مورد چنین مواردی است. "در این مستند دوره ما در حال حاضر دریافت بیش از 200 شکایت از ازدواج. تقریبا در هر صورت ما شده اند قادر به متوقف کردن که, ازدواج," او اضافه شده است.

نیمکت نیز خواسته قضات منطقه به ارائه گزارش در ماه ژوئن 16 در اجرای آن زودتر جهت مورد ضبط اظهارات در بخش 164 از آیین دادرسی کیفری در موارد در زمینه حفاظت از کودکان در جرائم جنسی عمل می کنند.

"کودکان با ارزش ترین دارایی های یک کشور هستند و به عنوان بهترین منابع انسانی است که می تواند اکسل پیشرفت کشور در آینده است. نوجوانان, کودکان آسیب پذیر ترین کلاس و مستعد ابتلا به قاچاق یا در ازای یک آینده بهتر و یا اقتصادی برای پایداری خانواده است که آنها متعلق به. این یک درک مشترک است که natal خانواده امن ترین آسمان از کودکان و در عین حال آنها قاچاق توسط خانواده خود به دلیل فقر و عدم اطمینان از ثبات اجتماعی," نیمکت اشاره کرد.

قضات کارگردانی از وزارت کار به دنبال به موارد گزارش شده از کار کودکان و فایل گزارش در مورد اقدامات انجام شده "برای جلوگیری از کار کودک و اقدام علیه عاملان". نیمکت نوشته شده این موضوع به جلسه در تاریخ 18 ژوئن و به دولت وقت تا 16 ژوئن به فایل گواهی حسن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن