مرکز سفارش در حقوق و دستمزد: SC ذخایر حکم می گوید: هیچ اجباری اقدام علیه کارفرمایان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 2:54:29 pm دادگاه عالی گفت که هیچ اج

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 2:54:29 pm
SC on wages, India lockdown, Supreme court on employers, no coercive action against employers, Centre's Wage order, India news, indian express دادگاه عالی گفت که هیچ اجباری اقدام خواهد شد در برابر هر کارفرما برای نقض MHA را سفارش دهید.

دیوان عالی کشور روز شنبه متعلق آن حکم برای 12 ژوئن در دسته ای از دادخواست به چالش کشیدن مرکز مارس 29 سفارش درخواست کارفرمایان به پرداخت کامل حقوق و دستمزد به کارکنان به صورت دوره ای از مستند. بالا دادگاه گفت که هیچ اجباری اقدام خواهد شد در برابر هر کارفرما برای نقض MHA را سفارش دهید.

در طول جلسه دادگاه مشاهده شده است که برخی از مذاکرات را به اتفاق می افتد بین کارفرمایان و کارگران به آهن از آنچه باید انجام شود برای حقوق و دستمزد برای 54 روز طول COVID-19 مستند.

توجیه آن جهت در حقوق و دستمزد در راس دادگاه مرکز گفت که کارفرمایان ادعا ناتوانی در پرداخت حقوق باید به ارائه خود را حسابرسی ترازنامه و حساب در دادگاه.

در استشهاد ثبت در دادگاه راس دولت گفت: مارس 29, بخشنامه شد یک "اقدام موقت برای کاهش مشکلات مالی" از کارکنان و کارگران به خصوص قراردادی و گاه به گاه در طول مستند دوره و جهت اند باطل شده است توسط سازمان با اثر از مارس 18. استشهاد نیز گفت: این مسیر به طور کامل در انطباق با مقررات طرح و اشیاء از مدیریت بحران عمل می کنند و آن را خارج از حدود اختيارات فوق العاده.

در حالی که درخواست دادگاه بالا به دور از عنوان infructuous دسته ای از درخواست به چالش کشیدن مارس 29 اطلاع رسانی دولت گفت: "impugned اطلاعیه باید خود را احترام زندگی و داوری از همان امر تنها مستلزم دانشگاهی ورزش به عنوان آن را نمی خواهد در منافع عمومی را به دنبال بازیابی از پرداخت حقوق به کارمندان و کارگران برای گفت 54 روز".

دولت گفت آن خواهد بود نه به نفع عدالت و نه در منافع عمومی به داوری اعتبار از اطلاع رسانی که در عمل تنها برای 54 روز — از مارس 25 مارس 17 — برای کاهش مشکلات مالی از کرور از کارگران و کارکنان.

"در این رویداد این دادگاه است نه تمایل به دور از در حال حاضر رسیدگی به داشتن تبدیل به infructuous و تمایل به داوری این ماده در شایستگی دادخواهان-کارفرمایان باید به ارائه اثبات عدم صلاحیت خود را برای پرداخت دستمزد و حقوق در قوانین و مقررات به منظور مورخ 29 مارس سال 2020 با قرار دادن در رکورد خود را حسابرسی ترازنامه و حساب" استشهاد گفت.

استشهاد ثبت شده است به عنوان راس دادگاه در حالی که از شنیدن این موضوع در مه 26, خواسته بود این مرکز به فایل مقابله با استشهاد در عرض یک هفته در مورد مسائل مطرح شده در دادخواست.

در 15 مه نیز دیوان عالی کشور به حال مهار دولت از مصرف هر گونه سرکوبگر اقدام برای زمان بودن در برابر شرکت ها و کارفرمایان پس از رسمی جهت به کارکنان پرداخت کامل دستمزد برای دوره ملی مستند.

در نظر گرفتن یک درخواست ثبت شده توسط ابزار دست تولید انجمن بر روی نیمکت از قضات L N رائو, S K کال و B R Gavai بود اظهار داشت که در مارس 29 دایره ای وزارت امور (MHA) یک اتوبوس نظم و وجود دارد یک سوال بزرگتر درگیر است که نیاز به پاسخ داده شود.

عدالت کال گفت: ممکن است شرکت های کوچکتر که درآمد هستند و از این رو قادر به پرداخت. صدور اخطار به مرکز نیمکت گفت: این واحد قادر خواهد بود به کارگران خود را پرداخت مگر اینکه دولت گسترش کمک به دست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن