'هدف در خاطرات بد و شوت'

100-فیلم دوم با عنوان #dontrushchallenge و شامل برخی از بهترین تیراندازان در کشور منتقل ترد پیام: "هدف در خاطر

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

100-فیلم دوم با عنوان #dontrushchallenge و شامل برخی از بهترین تیراندازان در کشور منتقل ترد پیام: "هدف در خاطرات بد و ساقه آن چون هیچ چیز نباید ماندن برای مدت طولانی." آن را به پایان می رسد با یک نمادین پارگی coronavirus پرتره!

Apurvi Chandela به نظر می رسد برای اولین بار در این ویدئو خواندن یک کتاب و به سرعت در حال تغییر به او تیراندازی دنده. Elavenil Valarivan, Anjum Moudgil, Divyansh سینگ Panwar مانو Bhaker, آبیشک Verma, Anish Bhanwala, Arjun Babuta, Aishwary Pratap Singh Tomar و Shriyanka Sadangi هستند و دیگران در این کلیپ هر یک انجام وظیفه است.

انتقال از یک تیرانداز به دیگری انجام شده است با تخیل: یکی پرتاب یک دستکش دیگر آن را جلب; یکی یک تی شرت و دیگر آن را می پوشد...

"این تیم است, همه چیز در مورد سرگرم کننده, کار سخت, ایده های دیوانه! عاشق کار کردن در این چالش و در پایان آن است که همه در مورد مثبت بودن و لذت بردن از آنچه شما انجام دهد" نوشت: در مسابقات قهرمانی جهان به مدال نقره انجم بر او Instagram صفحه.

این ایده خود را به انجام این ویدئو با Panwar. "بریتانیا, روسیه و ایران, تیراندازی, تیم تا به حال ساخته شده ویدئوها که توسط ISSF. ما نیز تصمیم گرفتیم تا یکی گفت:" Apurvi.

"ما چند بورس قبل از Shriyanka, Apurvi و من اسکریپت نوشت. هر کس خواسته شده بود به انجام بخشی خود را گفت:" Anjum آشکار است که آن را در زمان دو روز به قرار دادن همه چیز با هم.

"همه ارسال فیلم های خود را قبل از همه آنها را ترکیب را به یکی از نهایی" گفت: Anjum.

این پیام زیبا — شلیک خاطرات بد و شروع دوباره — مناسب برای زمان ما زندگی می کنند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن