'کریکت باید اجتناب شود در حال حاضر'

در حالی که جهانی کریکت با تمرکز بر خطرات ناشی از استفاده از بزاق بر روی توپ کارشناسان پزشکی هشدار داده اند که

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399

در حالی که جهانی کریکت با تمرکز بر خطرات ناشی از استفاده از بزاق بر روی توپ کارشناسان پزشکی هشدار داده اند که چندین دیگر از راه هایی که در آن رمان coronavirus منتقل می شود.

به اشتراک گذاری یک اتاق پانسمان مجمل تست و حتی صرف لمس توپ می تواند گسترش ویروس. استفاده از بزاق — ممنوع توسط شورای بین المللی کریکت (ICC) — آیا حمل حداکثر خطر اما این عوامل ثانویه نمی توان نادیده گرفت.

به درستی ممنوع

دکتر Ram Gopalakrishnan ارشد بیماری های عفونی پزشک در بیمارستان آپولو چنای اظهار داشت: "بزاق به شمار حداکثر خطر انتقال است و به درستی ممنوع است.

"عرق [مجاز توسط ICC] کمتر خطرناک است. اما تماس از هر نوع خطرناک است. مطالعات نشان می دهد که این ویروس می تواند به ماندن در یک سطح — در این مورد یک توپ کریکت — برای روز."

یک wicketkeeper ایستاده تا کنده و دونده مطرح انتقال را انتخاب کنید.

"شش پا فاصله باید حفظ شود. در غیر این صورت یک فرد آلوده می تواند انتقال این ویروس توسط سرفه فریاد یا تنفس به شدت. در کریکت فریاد می کشد فرم تجدید نظر" Gopalakrishnan گفت.

اتاق پانسمان است دیگر دلیلی برای نگرانی. اگر یک بازیکن را لمس آلوده سطح و سپس سهوا لمس او/او آن را به طور قابل توجهی افزایش می دهد خطر ابتلا به عفونت.

دکتر Vivek Nangia یک مداخله ریه در Fortis دهلی نو اظهار داشت: "حتی کفش به عنوان یک حامل است. ما را دیده اند در بیمارستان ها شده است. این می تواند اتفاق می افتد در یک کریکت, اتاق پانسمان."

این ایده از تست همه بازیکنان و تیم قبل از هر بازی به شمار لجستیکی و پزشکی مشکلات است.

"وجود دارد بسیاری از موارد که در آن یک فرد تست منفی در یک روز اما در واقع داشت به مثبت پنج روز بعد.

"تست های اولیه صرفا بالا بردن سوء ظن آلوده شدن. قطعی مورد مثبت شناسایی شده است تنها پس از چند آزمایش و اسکن" Nangia گفت. که بدون علامت طبیعت coronavirus تنها باعث افزایش احتمال آلوده کریکت پاک شود به این زمینه است.

Nangia کاملا متقاعد شده در مورد اثربخشی بازی کریکت در زیستی امن سالن — استفاده می شود برای انگلستان-غرب هند سری تست در ماه آینده.

هیچ ابتکاری طرح ضد احمق است که پزشکان معتقدند. هر دو اعلام کرد که از سرگیری رقابتی کریکت یا هر تیم باید ورزش را تا زمانی که درمان یافت می شود. "ما بین المللی کریکت ما گنجینه ملی است. آن است که ارزش خطر" Gopalakrishnan گفت.

"جیرجیرک یا هر ورزش است نه یک زندگی تداوم فعالیت و بنابراین باید اجتناب شود در حال حاضر" Nangia گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن