دو Hizbul طالب در J&K برخورد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 4:49:34 pm یکی از کشته داعش شناسایی شد

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 4:49:34 pm
arunachal army, army northeast, civilian killed arunachal, latest news, indian express یکی از کشته داعش شناسایی شد که طاهر Bhat نام مستعار Uqab از کشمیر را در پولوما منطقه منابع گفت: (بازنمودی)

دو Hizbul مجاهدین طالبان روز یکشنبه در برخورد با یک مشترک حزب, Jammu-کشمیر پلیس و نیروهای امنیتی در دووعدا منطقه Gundana منطقه است.

یکی از کشته داعش شناسایی شد که طاهر Bhat نام مستعار Uqab از کشمیر را در پولوما منطقه, منابع, گفت:, و اضافه کرد که ارتش jawan نیز درگذشت و در طول عملیات. این شبه نظامیان کشته شدند, مخفی شدن در زیرزمین یک خانه سه طبقه ساختمان در Khotra Roti Padarna روستای نزدیک به 25 متر از Doda شهر.

پلیس و نیروهای امنیتی تا به حال راه اندازی جستجوها در Gundana منطقه شنبه شب اطلاعات زیر در مورد حضور شبه نظامیان. در صبح روز یکشنبه شبه نظامیان آتش گشودند در جستجو ،

اوایل این ماه پلیس بودند دستگیر و یک Hizbul مجاهدین مبارز تنویر احمد ملک در Tantna روستا در Gundna منطقه Doda. او در ارتباط با هارون عباس ونی اما پس از دوم مرگ در برخورد او گفته پیوست حزب را Doda منطقه فرمانده هارون عباس ونی و Tanvir Ahmed نام مستعار Uqab.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب