جام ملت های آسیا: تصمیم بر برگزاری; Sourav Ganguly, Jay شاه حضور ACC دیدار

هیئت اجرایی Asian Cricket Council (ACC) است معوق تصمیم گیری در مورد سرنوشت این سال آسیا جام T20 میان حدس و گما

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

هیئت اجرایی Asian Cricket Council (ACC) است معوق تصمیم گیری در مورد سرنوشت این سال آسیا جام T20 میان حدس و گمان است که آن را ممکن است به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

این رویداد قرار است در ماه سپتامبر و در حالی که هیات کریکت پاکستان را به نوبه خود به میزبان آن خواهد شد معطوف به یک کشور دیگر اگر آن اتفاق می افتد به هند سفر به پاکستان امکان نیست.

این قابل درک است که ACC خواهد شد منتظر تصمیم ICC در T20 جام جهانی در استرالیا (اکتبر-نوامبر) قبل از مصرف یک تماس در جام ملت های آسیا.

"...این هیئت تأکید بر اهمیت برگزاری جام ملت های آسیا سال 2020 است. در نور از تاثیر و پیامدهای COVID-19 همه گیر ممکن است محل برگزاری گزینه برای جام ملت های آسیا سال 2020 مورد بحث قرار گرفت و تصمیم گرفته شد برای گرفتن تصمیم نهایی در موعد" یک ACC مطبوعاتی اظهار داشت: پس از جلسه روز دوشنبه.

ACC جلسه هیئت مدیره به ریاست Bangladesh Cricket Board جمهور Nazmul حسن Papon و این اولین قاره جلسه با حضور BCCI جمهور Sourav Ganguly (عضو هیئت مدیره) و دبیر جی شاه (سابق مقام).

ارشد ACC رسمی ضروری به تحولات گفت: وجود دارد بحث در مورد تعویق اما هیچ اجماع رسیده باشد می تواند به عنوان دور به عنوان جایگزین خرما نگران بودند.

در میان دیگر موضوعات مورد بحث بودند ACC دخالت در سال 2022 بازی های آسیایی در چین است.

"هیئت مدیره نیز مطلع از وضعیت و پیشرفت ACC درگیری با بازی های آسیایی 2022 در هانگژو چین" آن را اعلام کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب