روز بعد از 29 زندانی Aurangabad, زندان, تست مثبت برای Covid-19, 2, فرار از مرکز مراقبت

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 1:01:20 am 29 زندانی که تا

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 1:01:20 am
coronavirus, covid 19, maharashtra prisons, maharashtra coronavirus cases in prisoners, aurangadbad prisoners escape from covid facility, coronavirus prisoners escsape, indian express news 29 زندانی که تا به حال آزمایش مثبت در شنبه منتقل شد به طور موقت Covid مراقبت تسهیلات برای زندانیان زندان, مجموعه ای در یک خوابگاه در Kille ارک منطقه است. (بازنمودی عکس)

یک روز پس از 29 زندانیان از اورنگبد زندان مرکزی آزمایش مثبت برای Covid-19 دو نفر از آنها موفق به فرار از یک Covid مراقبت از تاسیسات راه اندازی در محل خوابگاه در شب یکشنبه. این دو موفق به فرار با خم شدن کوره از پنجره و با استفاده از ورق تخت به بالا رفتن از طبقه اول اتاق.

29 زندانی که تا به حال آزمایش مثبت در شنبه منتقل شد به طور موقت Covid مراقبت تسهیلات برای زندانیان زندان, مجموعه ای در یک خوابگاه در Kille ارک منطقه است.

مقامات زندان گفت: دو undertrials — سید سیف سید اسد (24) بازداشت در یک مورد جعل و تقلب و Akramkhan Ayazkhan (27) بازداشت در پرونده قتل موفق به فرار از مرکز در ساعت 10.45 در روز یکشنبه.

سرپرست اورنگبد مرکزی, زندان, Hiralal Jadhav گفت: "29 زندانیان — بسیاری از آنها شده اند بدون علامت — قرار گرفت در 15 اتاق های خوابگاه-تبدیل-مرکز مراقبت. شش نگهبانان زندان و یک افسر مستقر شدند برای دور ساعت امنیت. تمام اتاق ها قفل شده بودند از خارج است. این دو زندانی موفق به فرار با خم شدن کوره از اتاق پنجره و با استفاده از bedsheets به بالا رفتن از اتاق خود را. به محض این که این آمد برای اطلاع از نگهبانان زندان تلاش کردند به تعقیب اما این دو موفق به فرار"

"در حالی که یک پلیس مورد به ثبت رسیده است در برابر دو ما نیز راه اندازی موازی جستجو. درخواست راه اندازی شده است در برابر زندانبان در وظیفه و یک نگهبان زندان که پریما نظر یافت غفلت متوقف شده است," او اضافه شده است.

به عنوان بسیاری از 31 موقت زندان و Covid مراقبت از امکانات برای زندانیان باید تا به حال شده است اختصاص داده شده در ماهاراشترا. در مارس 15, Maharashtra, صفحه اصلی گروه صادر کرد, اطلاع رسانی, به قدرت منطقه جمع را موقت در اختیار دولت و یا متعلق به بخش خصوصی ساختمان و تعیین آنها به عنوان موقت زندانها استفاده می شود برای جدا کردن یک بخش از زندانیان برای جلوگیری از گسترش عفونت در این بیماری همه گیر.

در هفته دوم ماه مه 180 Covid-19 موارد در میان زندانیان و کارکنان بمبئی زندان مرکزی بهتر شناخته شده به عنوان آرتور جاده زندان و یک مورد دیگر در Byculla زندان شناسایی شد. یکی 82 ساله اهل بیت از Yerawada زندان در پونا که جدا شد در اواسط ماه آوریل پس مشکلات تنفسی و گذشت بود در مارس 9, بعد تبدیل به Covid-19 مثبت است.

به تازگی 52 زندانیان و هشت نفر از کارکنان سولاپور منطقه زندان نیز مورد آزمایش و مثبت آنها جدا شده در مراکز مراقبت. تا حالا سه مورد مرگ گزارش شده در میان زندانیان زندان در سراسر کشور با توجه به این ویروس است.

دولت در حال حاضر اعلام کرد که قصد دارد به طور موقت انتشار بیش از 17000 زندانیان است که نیمی از قبل مستند جمعیت زندانها در ماهاراشترا. تا حالا از هدفمند 17,000 انتشار بیش از 9,700 تکمیل شده است از جمله undertrials با قید وثیقه آزاد شد و محکومین منتشر شده در آزادی مشروط

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن