پلیس می گویند او نمی خواهد تسلیم به راحتی پنجاب و هاریانا HC رد Rampal وثیقه درخواست

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 8:55:13 pm پلیس در پاسخ آن گفت: Rampal

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 8:55:13 pm
Chandigarh court to pronounce quantum of sentence against Rampal in second murder case today پلیس در پاسخ آن گفت: Rampal است lakhs از پیروان در نقاط مختلف کشور و آنها تمایل به جمع آوری زیادی جماعت در یک دوره بسیار کوتاه از زمان.بیان عکس Jaipal سینگ

پنجاب و هاریانا دادگاه عالی دوشنبه کاهش موقت به قید وثیقه خودخوانده godman و قتل محکوم Rampal پس از هاریانا پلیس گفت که آن را نمی تواند اطمینان که او را مثبت تسلیم مسالمت آمیز بعد پس از آزادی از زندان.

سرپرست پلیس روتک, Rahul Sharma, در پاسخ به حکم دادگاه گفت: "از نظر گذشته انجام متقاضی وجود دارد یک نگرانی است که او می خواهد خود را احاطه شده توسط پیروان او ممکن است سعی کنید به فرار از روند قانونی".

Rampal و چند تن از همکاران خود را محکوم شدند در اکتبر سال 2018 در دو مورد جداگانه از قتل است. در یک مورد پنج مرگ و میر قرار گرفته بود در طول دو هفته بست طولانی بین پیروان او و پلیس در سال 2014 زمانی که دومی آمده بود به دستگیری او در یک مورد تحقیر. مورد دیگر مربوط به مرگ یک زن پیرو که او نیز به اتهام استفاده شده است به عنوان یک سپر انسانی در Satlok آشرام.

در حالی که یک برنامه به صورت موقت به قید وثیقه رد شد در تاریخ 1 ژوئیه در یکی از دو مورد HC تا به حال به دنبال پلیس پاسخ در مورد دیگر. Rampal به دنبال تعلیق حکم به مدت یک هفته برای حضور در عروسی بزرگ-دختر. او در دوران بازداشت در چهار مورد. دادگاه در دو مورد دیگر در حال بررسی است.

پلیس در پاسخ آن گفت: Rampal است lakhs از پیروان در نقاط مختلف کشور و آنها تمایل به جمع آوری زیادی جماعت در یک دوره بسیار کوتاه از زمان. "آنها آماده برای رفتن به هر میزان به پایبندی به کلمات مورد نظر متقاضی. مختلف پرونده های جنایی ثبت شده در برابر متقاضی و شاگردان خود. به عنوان و هنگامی که متقاضی لازم بود به تولید در دادگاه اضافی نیروی مورد نیاز مستقر می شود برای حفظ نظم و قانون..." آن گفت:.

ارسال که عروس پدر در حال حاضر به قید وثیقه و او می تواند انجام kanyadan پلیس در ادامه گفت فوق العاده ترتیبات را باید در محل قرار داده برای کنترل تجمع پیروان در خارج از محل برگزاری عروسی را در مورد او منتشر شده است. اما پلیس گفت: کل نیروی در حال حاضر در حال کار دور ساعت برای جلوگیری از شیوع کروناویروس و روتک 138 مهار مناطق که در آن اضافی مقامات مستقر شده اند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن