خلبان حفاری در ادعای او اعداد به قطع Gehlot به اندازه

نوشته شده توسط حمزه خان عمیق Mukherjee , Manoj C G | دهلی نو/جیپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 4:33

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
نوشته شده توسط حمزه خان عمیق Mukherjee , Manoj C G | دهلی نو/جیپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 4:33:19 am
Rajasthan crisis, Rajasthan government crisis, Sachin Pilot, Ashok Gehlot, Sachin Pilot Ashok Gehlot tiff, Ashok Gehlot Sachin Pilot tiff, India news, Indian Express Sachin خلبان با وزیر Ashok Gehlot در جودپور (فایل عکس/PTI)

در آنچه به نظر می رسد به یک مرحله نهایی مسابقات توسط راجستان معاون وزیر Sachin خلبان تقریبا 18 ماه پس از کنگره بازگشت به قدرت در دولت روز یکشنبه ادعا کرد که Ashok Gehlot دولت منجر شد کاهش می یابد به یک اقلیت پس از بیش از 30 کنگره و برخی از قانونگذاران مستقل متعهد به پشتیبانی خلبان.

بیانیه صادر شده توسط Lokendra سینگ که مدیریت روابط رسانه ای برای خلبان نیز گفت: "راجستان معاون سانتی متر & کنگره رهبر Sachin خلبان به شرکت در کنگره قانونی حزب جلسه برنامه ریزی شده برگزار می شود فردا."

خلبان باقی مانده است الانبیا برای دو روز گذشته و برخی از قانون گذاران و حمایت از او را نیز در آنجا ماند قرار داده در منطقه سرمایه ملی. او فعال در رسانه های اجتماعی بیش از حد و نه پاسخ به تماس و یا پیام های متنی توسط کنگره رهبران. سکوت خود را, اما سوخت گمانه زنی در دهلی نو بیش از دوره بعد از عمل. وقتی پرسید که آیا او از پیوستن به BJP خلبان گفت: هند اکسپرس "من از پیوستن به BJP."

با بحران سیاسی افزایش حزب کنگره با عجله آجی Maken و Randeep Surjewala به جیپور همراه با دبیر کل و راجستان مسئول Avinash Pande. Pande تا به حال ارائه گزارش به کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی در این وضعیت در دولت است که هنوز کشف.

این Gehlot اردوگاه اما رد ادعاهای ساخته شده توسط خلبان را به عنوان "جعلی" و "شایعات". "دفتر او می تواند اجرا شود هر چیزی. ما آن را در نظر بگیرند رسمی زمانی که او خود را به جلو می آید و باعث می شود که ادعا می کنند. فردا او می تواند فاصله خود را از ادعاهای ساخته شده توسط دفتر خود گفت:" کنگره رهبر نزدیک به Gehlot.

به صفحه نمایش خود دولت بود, مطمئن, فوت فتیش Gehlot به نام کنگره MLAs و دیگران حمایت از او را در محل اقامت خود در روز یکشنبه در حدود 90 MLAs ملاقات او منابع نزدیک به Gehlot گفت. بعد در شب, کنگره MLA راجندرا Gudha گفت: "Gehlot جی دارای اکثریت. ما نیز تلاش و برخی از BJP MLAs در تماس هستند. ما را بیشتر MLAs از BJP از ما از دست خواهد داد."

این بیانیه از طرف خلبان ارسال شده توسط Lokendra سینگ مدیر گروه واتساپ 'Sachin خلبان: Update' در حدود ساعت 9 شب جمعه.

از نزدیکان خلبان گفت: او قطع شد تا با توجه به او فرستاده شده توسط راجستان پلیس SOG. "اخطار صادر شد تا او را تحت 124 B است که فتنه و 120 A. شنیده اید از هر وزیر یک دولت منتخب صدور چنین توجه به حزب رئیس جمهور و معاون سانتی متر...اگر خلبان بوده است, صفحه اصلی, وزیر امور خارجه و صادر کرده است از جمله اطلاع به رئیس وزیر ؟ وزیر را رد کرد و او را فورا" کنگره رهبر دولت نزدیک به خلبان گفت.

"توجه این است که اساسا صادر شده فقط به جهان نشان می دهد که رئیس جمهوری می تواند انجام آنچه او می خواهد و او می تواند بی اعتبار خفت محرمانه و درمان حزب رئیس جمهور و معاون سانتی متر به عنوان یک غیر نهاد. آن در حال انجام است در درجه اول برای قرار دادن او تحت نظارت قانونی و باعث استرس" رهبر گفت.

منابع نزدیک به خلبان گفت: "متوجه شد "بی جا" و "بدون احترام به فرد خواهد آن را تحمل کند." خروج از توجه بیش از حد ممکن است حل و فصل بحران آنها گفت. SOG گفته مقامات اعلامیه فرستاده شده بود به بیش از یک دوجین MLAs عمدتا مستقل MLAs جدا از سانتی متر و معاون سانتی متر به ثبت اظهارات خود را.

Avinash Pande, کنگره دبیر و راجستان در اتهام با این حال گفت: هند اکسپرس که حزب "نمی بینم دلیلی برای narazgi (نارضایتی) چرا که او مسئولیت PCC ارشد به عنوان معاون سانتی متر – که مسئولیت بزرگ. در چنین شرایطی او را عمل مسئولانه است."

فقط یک روز قبل از روز شنبه Gehlot ادعا کرده است که BJP شد مهندسی برای سرنگونی دولت او حتی به عنوان SOG بازداشت دو BJP اعضا و به نقل از آنها در شاه بحث معاون سانتی متر و برنامه های خود را به شکستن و دور از کنگره و دولت است.

کنگره MLA از Kishanpole امین Kagzi گفت: "من می خواهم به شما اطمینان دهم که در حال حاضر وجود ندارد ، اما ما در حال شنیدن در مورد اسب تجاری و برخی از مردم نیز در دهلی نو... ما امیدواریم که آنها نیز بازگشت به جیپور. ما لازم نیست که ثابت برآورد اما به هر حدس می زنم وجود دارد حدود 15-18 افرادی که می خواهید به ملاقات و صحبت با فرمان بالا است."

کنگره MLA از Deedwana در ناگور, Chetan Dudi بود که در میان کسانی که در دهلی نو گفت که "به دانش من هیچ گله از MLAs و من دریافت یک تماس در مورد این. من گفت: این بار که من وجود دارد خواهد بود هر زمان که کنگره به من نیاز دارد. دوم من در بازگشت از دهلی صبح روز یکشنبه هستم و در محل اقامت خصوصی من با توجه به خواسته اجداد من و کارگران آنها قرار داده شده و اعتماد خود را در کنگره...من را حمایت کنگره از دولت 100 درصد برای کل آن تصرف."

سه مستقل MLAs, در حال بررسی توسط راجستان اداره مبارزه با فساد در ارتباط با SOG کاوشگر نیز از راجستان و ادعا سرخوردگی با Gehlot بودن نام در تحقیقات. در حالی که Suresh تک و Om Prakash Hudla بودند در دهلی نو Khushveer سینگ در گجرات.

هر ACB مقامات سه ملاقات کرده بود دیگر مستقل MLA Ramila Khadiya است که به نام یک شاه شکایت ثبت شده توسط SOG در جیپور. Khadiya گفته شد به ارائه شده پول توسط دو BJP مردان که دستگیر شده بودند توسط SOG.

Tak گفت: هند اکسپرس که او ناراضی سانتی متر Gehlot به عنوان او را ملاقات کرده بود روز جمعه اما در روز بعد او آموخته و او در حال بررسی توسط ACB. قبلا در BJP او گفت که او "از صمیم قلب" با Gehlot و خیانت "فوق العاده غمگین" او. "در 10 CM به نام من در عرض نیم ساعت متوجه من رسیده است. من به او گفتم بسیاری از جزئیات یک به یک است اما همان روز یک مورد ثبت شده بود در برابر من; ما ساخته شد قربانی بره." "ملاقات با یک شخص مستقل MLA جرم است؟"

او ادعا کرد او تا به حال هیچ چیزی برای انجام با خلبان اردوگاه هم گفت که زمانی که گاو مبارزه چمن زیر پا گذاشته می شود. هر سه مستقل MLAs حذف شدند به عنوان دانشیار از اعضای کنگره است. Om Prakash Hudla شد و در محل اقامت خود در دهلی نو گفت: "او باز خواهد گشت در 2-4 روز در حالی که Khushveer سینگ در گجرات با در قوانین خود.

راجستان وزیر ورزش Ashok Chandna گفت: "ما نمی هر گونه تهدید. ذهنیت BJP اشتباه است و آنها را دریافت کنید, پاسخ خود را. تلاش بی جی پی برای سرنگونی دولت ها و اسب های تجاری شکست خورده اند در راجستان. به کسانی که در کنگره برای نسل من می خواهم به آنها بگویم که آنها یاد بگیرند از, Madhya Pradesh. کسانی که در سمت چپ (حزب) در Madhya Pradesh, آنها تا به حال به نشستن در خانه های خود به مدت چهار ماه و از آنها ساخته شده اند وزیران از اجبار فقط پیش از انتخابات است. آنها همچنین از دست دادن انتخابات و خود وزرا," او گفت:.

در راجستان کنگره به حمایت از 122 MLAs – 107 خود, 10, مستقل, و هر دو از BTP و CPM و یکی از RLD. BJP 72 MLAs و متحد خود را RLTP سه. با اکثر خوانده شده را علامت بودن 101 در مجمع 200 BJP نیاز به پشتیبانی از حداقل 26 اضافی MLAs به خطر ادعای تشکیل دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن