BCCI به دنبال شفافیت در T20 WC

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) می یابد خود را در یک روی حیله و تزویر نقطه جلوتر از روز شنبه بسیار مهم جل

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) می یابد خود را در یک روی حیله و تزویر نقطه جلوتر از روز شنبه بسیار مهم جلسه هیئت مدیره شورای بین المللی کرکت (ICC) که مورد بحث کمدي آینده نسخه های T20 جام جهانی.

در حالی که استرالیا برنامه ریزی شده است به میزبان T20 جام جهانی در ماه اکتبر-نوامبر این سال هند اهدا شده است در سال آینده رویداد. اما COVID-19 شیوع مجبور است ICC به در نظر گرفتن جایگزین ترتیبات مانند به تعویق انداختن دو نسخه به 2021 و 2022.

اگر چه کریکت استرالیا دولت استرالیا و ICC به احتمال زیاد تا یک ماه دیگر صبر کنید قبل از تصمیم گیری — با توجه به بهبود وضعیت همه گیر در کشور — BCCI مشتاق برای سریعتر قطعنامه. "ما امیدواریم که تصمیم گیری خواهد شد ساخته شده و به زودی در مورد 2020 نسخه" BCCI خزانه دار آرون Dhumal گفت: در روز سه شنبه.

IPL زاویه

BCCI از جان گذشته است برای وضوح — اگر 2020 T20 جام جهانی به تعویق افتاده است ، BCCI امید به فشار در لیگ بود که به تعویق افتاد و در برخی از فرم در ماه اکتبر-نوامبر.

BCCI همچنین امیدوار است که ICC نیست نگاهی 2021 نسخه از آن دور. شده اند وجود دارد بحث بین ICC و کریکت استرالیا در امکان استرالیا برگزاری T20 جام جهانی در سال 2021.

اگر اتفاق می افتد که هند ممکن است خواسته شود به میزبان T20 جام جهانی 2022 در ماه قبل از برنامه ریزی 50-بیش از جام جهانی در هند در سال 2023.

به منظور تصمیم گیری BCCI موضع بالا منشی-حامل — از جمله رئیس جمهور Sourav Ganguly که تنظیم شده است برای نشان دادن BCCI به عنوان یک ICC مدیر — تا به حال یک کنفرانس تلفنی سه شنبه شب.

مانی درآمدند

روز چهارشنبه جلسه نیز به مجموعه گچ روش برای انتخاب Shashank منهر جانشین ICC به عنوان رئیس.

در حالی که Ganguly همچنان رتبه خارجی برای ارسال این قابل درک است که هیات کریکت پاکستان رئیس احسان مانی پدید آمده است به عنوان یک مدعی را در انگلستان و ولز کریکت بورد کالین گور.

جالب است که دستور کار بحث در مورد برنامه ریزی از T20 جام جهانی و رئیس انتخابات شد معوق on May 28 با توجه به مدیران که نگران نشت از اسناد داخلی به حوزه عمومی است. گزارش پرس و جو در مورد این موضوع نیز مطرح شود در روز چهارشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب