'من ایندیرا گاندی نوه': Priyanka جرات یوگی دولت

توسط: PTI | دهلی نو | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 10:45:59 am پریانکا گاندی جرات به Uttar Pradesh دول

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 10:45:59 am
UP coronavirus, UP coronavirus latest news, UP coronavirus deaths, priyanka gandhi on UP coronavirus, priyanka gandhi dares UP govt پریانکا گاندی جرات به Uttar Pradesh دولت آمد روز پس از آگرا دولت خواست او را به عقب نشینی در عرض 24 ساعت این ادعا از بالا coronavirus مرگ و میر در این منطقه است. (فایل)

"من ایندیرا گاندی نوه نه اعلام نشده BJP سخنگوی مانند برخی از مخالفان رهبران" کنگره دبیر پریانکا گاندی Vadra روز جمعه گفت: به او گفته است که در اوتار پرادش دولت تهدید خود را از طریق بخش های مختلف برای صحبت کردن حقیقت است.

پریانکا گاندی جرات به Uttar Pradesh دولت آمد روز پس از آگرا دولت خواست او را به عقب نشینی در عرض 24 ساعت این ادعا از بالا coronavirus مرگ و میر در این منطقه است.

کنگره دبیر مسئول تا شرق را متهم به یوگی Adityanath دولت از غرقه شدن در تبلیغات به جای برخورد با این بیماری همه گیر.

"به عنوان یک بنده وظیفه من است که به سوی مردم اوتار پرادش است. و این وظیفه است برای قرار دادن حقیقت قبل از آنها و نه به جلو قرار داده کاهش یافت. تا دولت است به هدر رفتن زمان خود را با تهدید من را از طریق آن بخش های مختلف" پریانکا گاندی گفت: در یک صدای جیر جیر در هندی.

"آنها می تواند هر اقدام آنها می خواهند من را حفظ خواهد کرد جلو قرار دادن حقیقت است. من ایندیرا گاندی نوه نه اعلام نشده BJP سخنگوی مانند برخی از رهبران اپوزیسیون" او گفت:.

این هفته پریانکا گاندی بارها و بارها مورد حمله اوتار پرادش دولت بیش از "بالا" COVID-19 مرگ و مير در آگرا و در مسائل دیگر مربوط به دولت را از دست داده و همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب