Eng vs WI آزمون مسابقه روز 1 | Dom Sibley بن استوکس حفاری های عمیق به انگلستان جامد شروع

Dom Sibley و بن استوکس زمین را بیمار نیم قرن به انگلستان مبارزه به 207 سه در روز دوم آزمایش در برابر غرب هند د

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

Dom Sibley و بن استوکس زمین را بیمار نیم قرن به انگلستان مبارزه به 207 سه در روز دوم آزمایش در برابر غرب هند در اولدترافورد در روز پنج شنبه.

انگلستان بودند wobbling در 81 برای سه قبل از Sibley و استوکس مشترک شکست نخورده 126-اجرای غرفه به میزبان دست بالا را در یک روز زمانی که تنها 82 اور شد دگرگون پس از باران با تاخیر شروع می شود.

درب بازکن Sibley همچنان بدون شکست در 86 در حالی که استوکس نیز در زمان وقت خود را به حل و فصل در یک مرطوب زمین قبل از رسیدن 59 نه در کنده.

"Dom کنسانتره بسیار خوبی است. او مایل به خفاش برای مدت طولانی از زمان و این چیزی است که ما نیاز به در بالای صفحه" انگلستان مربی کریس Silverwood گفت: آسمان ورزشی. "کسانی که مشارکت ما را در یک موقعیت عالی. ما رو به عقب آن را تا فردا."

غرب هند برنده شده بود و بازی شیر یا خط انتخاب شده به کاسه را به استفاده از درز-دوستانه شرایط بود اما خاموش-عنکبوتی که تار میتند Roston تعقیب که رد بازکن روری سوختگی و Zak کرولی.

تعقیب و گریز به دام افتاده سوختگی نوزادان در هنگام تولد برای 15 در سکته مغزی از ناهار قبل از کرولی flicked توپ برای اولین بار از جلسه دوم مستقیما به Windies کاپیتان Jason دارنده در پای لغزش.

انگلستان کاپیتان جو ریشه که از دست رفته اولین آزمون برای حضور در تولد فرزند خود هم دوخته 52-اجرا با همکاری Sibley برای ایجاد ثبات در نوبت قبل از لبه یک Alzarri یوسف outswinger به دارنده در لغزش به حرکت برای 23.

Sibley تحویل داده شد دو خطوط کاهش یافته است در کوتاه مدت پا به انکار تعقیب یک سوم جدا و دوباره در 68 زمانی که ضخامت لبه خارج کردن شانون گابریل پرواز به دوم لغزش که در آن دارنده کاهش یافته است گرفتن.

انگلستان بدون Jofra کماندار پس از پرتاب کننده سریع نقض این تیم زیستی-پروتکل های امن در حالی که علامت چوب و جیمز اندرسون استراحت بودند. پرتاب سرعت استوارت گسترده سام کوران و کریس Woakes نامگذاری شد در سمت.

غرب هند که برنده این آزمون برای اولین بار در ساوتهمپتون با چهار ویکت را 1-0 شود در سه سری بازی به نام بدون تغییر باقی تیم.

این سری است که در حال بازی در یک زیستی امن حباب بدون تماشاگر حضور با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

بازی یازدهم:

انگلستان: Rory سوختگی Dom Sibley, Zak کرولی جو ریشه (سروان.) بن استوکس Ollie پاپ جس Buttler کریس Woakes سام کوران Dom Bess و استوارت گسترده.

غرب هند: Kraigg Brathwaite جان کمپبل Shai امید Shamarh بروکس Roston تعقیب Jermaine بلک وود, Jason دارنده (سروان.) Shane Dowrich, Alzarri یوسف Kemar روچ و شانون گابریل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب