15 جدید COVID-19 موارد در سنت لوئیس کانتی — بزرگترین واحد در روز افزایش دهد و در عین حال

در روز سه شنبه, St. Louis County گزارش آن بیشترین تعداد از جدید COVID-19 نفر در یک روز و در عین حال با 15 مور

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

در روز سه شنبه, St. Louis County گزارش آن بیشترین تعداد از جدید COVID-19 نفر در یک روز و در عین حال با 15 مورد جدید ثبت شده در سراسر شهرستان.

قبل از روز شنبه تنها روز دیگر تعداد موارد جدید در شهرستان برتر دو رقمی شد آوریل 8 با 11 مورد جدید.

این موارد جدید گزارش روز شنبه شامل افراد در محدوده سنی preteen به اواسط 70s با توجه به انتشار اخبار از شهرستان. نه از 15 مورد افراد جوانتر از 30. جدید موارد ثبت شده در مناطق شهری و روستایی این شهرستان است.

به عنوان شده است در مورد هر زمان که وجود دارد افزایش قابل توجهی در موارد جدید در این شهرستان هیچ یک از موارد جدید به نظر می رسد متصل به شیوع در یک جمع زندگی تاسیسات انتشار اخبار گفت.

St. Louis County مدیر بهداشت و خدمات انسانی, چاق, لیس زدن Mirsch گفت: افزایش موارد کامل نیست تعجب با از سرگیری فعالیت بیشتر و تعامل بیشتر اتفاق می افتد.

"اما آن را واقعا باعث می شود روشن است که همه ما باید هوشیار باشند و در حفاظت از خودمان و کسانی که در اطراف ما انجام آنچه ما می توانیم برای جلوگیری از گسترش" Mirsch گفت.

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش 16 مورد جدید در St. Louis County روز سه شنبه اما با توجه به St. Louis County, یکی از این موارد تا به حال یک آدرس خطا و این مورد باید reassigned به های مختلف شهرستان در دولت سایت چهارشنبه.

همچنین در روز سه شنبه در این شهرستان گزارش شده است که سه نفر در بیمارستان بستری شدند با COVID-19 و یکی از آنها در بخش مراقبت ويژه. یکی دیگر از 23 نفر در حال نقاهت در خانه.

تا کنون در این هفته 20 مورد جدید در این شهرستان گزارش شده است.

سه مورد جدید گزارش شده در Koochiching County, آوردن مجموع به چهار مورد جدید این هفته.

کسانی که Northland موارد در میان 569 در سطح ایالت. سه Minnesotans فوت کرده اند. هیچ یک از آنها ساکنان شمال شرقی مینه سوتا است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب