موارد افزایش هاریانا وزیر بهداشت آنیل Vij نکات در reimposing مقررات منع رفت و آمد در مناطق هم مرز با دهلی نو

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 9:54:12 pm Vij که دوره نقاهت

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 9:54:12 pm
haryana coronavirus cases, haryana covid news, anil vij haryana health minister, latest news Vij که دوره نقاهت بعد از یک شديد شکستگی با حضور در دفتر کار خود پس از حدود 35 روز است.

به عنوان coronavirus موارد در ادامه به افزایش در سراسر ایالت هاریانا وزیر بهداشت آنیل Vij است که در خانه وزیر در روز سه شنبه به قوی نشانه ای از reimposing مقررات منع رفت و آمد در مناطق هم مرز با دهلی نو و همچنین آب بندی مرزهای دولتی با سرمایه های ملی.

با 699 تازه موارد و چهار مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, Haryana را Covid تعداد رسیده 22,628 موارد و 312 مرگ و میر تا جمعه شب. گورگان گزارش 160 تازه موارد Faridabad (115), سونیپات (55) و ژججر (26). دو نفر کشته در Gurgaon در حالی که هر یک از دست داد مبارزه با کروناویروس در روری و پلول منطقه در 24 ساعت گذشته.

"کروناویروس در حال گسترش است در هاریانا چهار منطقه به دلیل مجاورت با دهلی نو است. آن را ممکن است برای تست هر فرد که از دهلی نو است. بنابراین حکومت نظامی تنها راه حل برای جلوگیری از گسترش بیشتر coronavirus در این مناطق" Vij گفت: نشان می دهد که دولت به عنوان اعمال دیگری مستند به خصوص در چهار منطقه از گورگان Faridabad سونیپات و ژججر.

Vij که دوره نقاهت بعد از یک شديد شکستگی با حضور در دفتر کار خود پس از حدود 35 روز است. صحبت کردن به mediapersons در دفتر Vij گفت: "Coronavirus موارد همچنان به افزایش در این چهار منطقه که هم مرز با دهلی نو است. بیش از 80 درصد از Covid موارد از کل کشور در این چهار منطقه. بنابراین ما با توجه به re-اعمال مقررات منع رفت و آمد در این چهار منطقه. ما نیز با توجه به آب بندی مرزهای ما با دهلی نو دوباره."

"اگر چه پنجاب افزایش جریمه برای پوشیدن ماسک صورت برای 5,100 تومان جریمه در هاریانا برای پوشیدن یک ماسک صورت 500 روپیه است. ما به شدت اعمال آن را به طوری که آن را به عنوان یک بازدارنده" Vij اضافه شده است.

با توجه به Covid بولتن های صادر شده در سه شنبه شب وجود دارد 5,226 فعال Covid بیماران از آنها 1,084 بودند در Gurgaon 893 در Faridabad 606 در سونیپات, 413 در روتک و 181 در ژججر. وجود دارد 81 حیاتی بیماران از آنها 72 بودند اکسیژن پشتیبانی در حالی که نه بيمار در ونتيلاتور پشتیبانی در شب سه شنبه.

از 312 مرگ و میر در هاریانا تا کنون 179 قربانیان بیماریهای همراه بود در حالی که 133 بيمار ندارد همبودی. در مجموع 453 بیماران بهبود در 24 ساعت گذشته, گرفتن تعداد کل بهبود بیماران در کشور به 17,090 و بازیابی رای دادن به 75.53 درصد است. مورد دو برابر شدن نرخ در هاریانا ثبت شده در 21 روز.

هاریانا برای باز کردن جوانان باشگاه در هر روستا در 4 سال

هاریانا وزیر ورزش و جوانان در امور Sandeep سینگ گفت: "دولت تصمیم گرفته است برای باز کردن یک باشگاه جوانان در هر روستا بیش از چهار سال آینده برای کمک به ایجاد آگاهی اجتماعی و پرورش روح همکاری. با این هاریانا را تبدیل به اولین ایالت در این کشور به راه اندازی یک باشگاه جوانان در هر روستا است. جدا از این حوادث انفرادی برگزار خواهد شد و در اوت 29, تولد سالگرد اواخر عمده Dhyan Chand در دولت است."

سینگ گفت: پس از ملاقات خود با اتحادیه وزیر دولت در امور جوانان و ورزش Kiren Rijiju از طریق ویدئو کنفرانس. سینگ همچنین درخواست اتحادیه دولت برای باز کردن بیشتر مراکز ورزشی اقتدار هند و ورزشی توانبخشی مراکز در هاریانا.

"در حال حاضر 336 ورزشی کودکان در حال اجرا در دولت که در آن مربیگری است که با توجه به واجد شرایط ورزشکاران که دستاوردها در سطح ملی است. کودکان در این گروه سنی از 8 تا14 سال و 15-19 سال مربی هستند در هر مهد کودک. پیروی از دستورالعمل های صادر شده توسط دولت مرکزی در طول Unlock-1 و 2 هشت تا 10 بازیکن در حال آموزش دیده در مجتمع ورزشی از دولت است. توجه ویژه ای است که با توجه به اجتماعی فاصله, sanitisation و ماسک صورت" Singh اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن