اگر MLB فصل می رسد, اکتبر, دوقلو انتظار به وجود

و پس از آن اخبار شروع به آمدن در سریع تر: دوقلوها نمی قادر خواهد بود برای شروع خود را در سال 2020 فصل در اوکلن

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

و پس از آن اخبار شروع به آمدن در سریع تر: دوقلوها نمی قادر خواهد بود برای شروع خود را در سال 2020 فصل در اوکلند و سیاتل به عنوان برنامه ریزی شده با توجه به جمع آوری محدودیت اندازه. آنها نیاز به نقل مکان. تعویق و لغو آغاز شده در آینده در یک سرعت سرگیجهآور از سراسر جهان ورزش.

دوقلوها قول داد به ماندن زیرک است. همه چیز آنقدر ناشناخته اما آنها را انجام دهد هر آنچه از لیگ تلقی بهترین. در مارس 12, پس از نشان دادن به هموند زمینه در فورت مایرز, Fla., برای یک روز دیگر از بهار آموزش آنها دریافت کلمه: خانه بروم. پایان آموزش بهار آمد و ناگهان فرستاده بازیکنان و کادر پراکندگی نمی دانستند چه خواهد آمد.

آنها فقط دو هفته از روز افتتاحیه در آن نقطه و در ماه های آینده, که در روز افتتاحیه به نظر می رسید مانند آن را هرگز ممکن است آمده است.

اما در حال حاضر آن را در اینجا. در نهایت. بیش از چهار ماه بعد بیس بال است.

به ظاهر در برابر همه شانس — از طریق کار و مسائل جهانی همه گیر — لیگ اصلی بیس بال ساخته شده است آن را به روز افتتاحیه 2.0. دوقلوها را در این زمینه در مقابل هیچ طرفداران در 7:10 بعد از ظهر جمعه در سمت جنوب شیکاگو در برابر White Sox در نرخ تضمین شده زمینه برای آغاز یک 60-بازی فصل امید را کمی از حالت عادی به طرفداران در مینه سوتا در یک فصل خواهد شد که هیچ چیز به جز.

"همه چیز نگاه کمی متفاوت است. این دقیقا راه ما به سمت چپ آنها را به زمانی که ما را ترک بهار آموزش. این است که یک کل در سال جدید در بسیاری از راه های" دوقلو مدیر Rocco Baldelli گفت. "اما هنگامی که هر کس به نظر می رسد در آن هر دو در بازی و خارج از بازی در این واقعیت است که ما در اینجا می توان آن را با خیال راحت و همچنین آن را با یک لبخند تمام چهره های ما با داشتن یک زمان خوب انجام آنچه که ما عشق را به انجام آن چیزی است که نشاط بخشی برای همه و به مردم می دهد یک خروجی است که همه ما باید در حال حاضر است."

اکتبر انتظارات

زمانی که Baldelli خطاب به تیم ملی خود را در ماه فوریه در آغاز بهار آموزش سخنرانی خود شامل عبارت "سریال های روز دنیا."

کسانی که از انتظارات برای یک تیم آینده خاموش 101-برنده فصل یکی از بهترین ها در تاریخ حق رای دادن. کسانی که از انتظارات برای یک تیم است که مجموعه جدید تک فصل home-run رکورد در سال 2019 و سپس بیرون رفت و صرف $92 میلیون در ضربه زنی سابق آمریکا MVP لیگ جاش دونالدسون. کسانی که از انتظارات برای یک تیم است که تکمیل آن چرخش معاملاتی برای Kenta Maeda و امضای Rich Hill و هومر بیلی.

کسانی که باقی می ماند این انتظارات است. اما زمانی که Baldelli خطاب به گروه خود را در آغاز تابستان اردوگاه در هدف زمینه در اوایل این ماه او نمی نیاز به استفاده از کلمات "سریال های روز دنیا."

تیم او در حال حاضر می دانستند.

"من نمی توانم فکر می کنم از هر تیم است که من درگیر شده ام با, همیشه, که بیشتر با استعداد از گروه ما در این سال است. من واقعا نمی توانم" Baldelli گفت. "این گروه در سال گذشته نیز در سمت راست وجود دارد. شما نمی توانید بیشتر با استعداد — از لحاظ جسمی و روحی — تر و با استعداد تر از آنچه که ما قادر به قرار دادن در خارج وجود دارد."

گفت: آن یک چیز است قرار دادن آن را به عمل دیگری است. شروع می شود که شب جمعه, دقیقه, اولین, دوقلو, خمیر — به احتمال زیاد حداکثر کپلر — حفاری در برابر White Sox آس لوکاس Giolito در 7:10 بعد از ظهر

سه هفته از تابستان اردوگاه به دنبال آن حدود سه و نیم ماه از زمان که در طی آن بازیکنان پراکنده بودند در خانه های خود را آماده سازی خود را. دوقلوها مربیان باید با تمجید از بازیکنان برای شکل آنها وارد آماده به آمار زمین در حال اجرا راست زمانی که آنها وارد در مینیاپولیس به کار به سمت هدف مشترک آنها.

"شما فقط می توانید بسیاری از هیجان با باشگاه بود. این بچه ها برنده 100-چیزی است که بازی در سال گذشته به یک تیم است که هنگامی که هدف شما این است که در ماه اکتبر از گرفتن بروید و شما می دانید چه مقدار از یک واقعیت آن است که واقعا هیجان انگیز و انگیزه" بیلی گفت. "این فقط یک پرنیان که شما فقط می توانید نوع حس بدون مردم گفت: آن را."

که باعث می شود دوقلوها بیشتر از همه آماده به دکمه "برو" را در یک فصل است که آنها اذعان خواهد بود با حداکثر سرعت دویدن یک ماراتن. دوقلوها ساخته شد برای 162 بازی ها, لبه پنجره رساند تا عمق خود را. اما در حال حاضر آنها باید با قرار دادن پای خود را بر روی شتاب دهنده از شروع به دانستن است که هر بازی ارزش 2.7 برابر بیشتر از یکی در یک 162-بازی فصل.

"ما مانند یک بچه جوان رفتن به مدرسه در روز اول گفت:" دوقلوها آس خوزه بریوس خواهد شد که زمین را در برابر Giolito در روز جمعه. "ما را به مراقبت در مورد آنچه در جریان است در جهان ما به مراقبت از یکدیگر. که چیزی است که همه ما احساس می کنید و ما آماده بازی هستند."

مصرف بیشتر مراقبت به عنوان Berrios آن قرار داده خواهد شد مهم ترین عامل زیرا برای دوقلوها به واقع زندگی می کنند تا پتانسیل خود را, آنها باید برای جلوگیری از این رمان coronavirus به عنوان بهترین آنها می توانند.

اجتناب از COVID

از ماه مارس کریس اردوگاه دوقلوها' مدیر پزشکی نمی توانید به یاد بیاورید که او امی Beacom این تیم را سر پزشک تیم و سر مربی مایکل Salazar رفته اند بیش از شش ساعت بدون برقراری ارتباط با هر یک از دیگر, که آیا آن را از طریق زوم جلسات و تماس های تلفنی و یا متون.

اردوگاه و Beacom هستند این تیم تعیین شده کنترل عفونت پیشگیری هماهنگ کننده. Salazar ندارد که عنوان کند اما به اشتراک گذاری بسیاری از وظایف اردوگاه گفت. سه نفر سخت کار کرده اند برای ماه نقشه برداری از سازمان COVID-19 پاسخ. که شامل به طور منظم تماس های کنفرانس و جلسات با MLB و دیگر تیم های خیاطی لیگ برنامه ریزی برای کار برای دوقلوها در هدف زمینه است. لیست مسئولیت های تقریبا بی پایان است.

"سرگرم کننده چیز در مورد COVID ما کار کرده اند در (برنامه های ما) از ماه مارس و همانطور که می دانید با همه این شما را به بهترین برنامه ها بر اساس زمان وضعیت موجود و سپس طی یک یا دو هفته وضعیت موجود در حال تغییر بود," اردوگاه گفت. "بنابراین ما می خواهم اغلب به ضایعات آن بیش از شروع ضایعات آن بیش از شروع."

اردوگاه نمی توانید به یاد بیاورید که چگونه بسیاری از بار او به عنوان خوانده شده از طریق MLB سلامت و پروتکل های ایمنی — بیش از 100 صفحه از سند که او می گوید که شده است به طور مداوم اضافه شده است. به عنوان کامل به عنوان آن است که این تیم در حال حاضر با آن مواجه منحصر به فرد حالات اردوگاه گفته شده است که به صراحت مشخص شده در سند است.

در حالی که MLB تصمیم گرفتند به بازی در یک "حباب" مانند یک تعداد انگشت شماری از دیگر نرم افزار های ورزشی آموزش و پرورش و خرید از بازیکنان و کادر فنی گرفته شده اهمیت زیادی برخوردار است. بازیکنان در کد افتخار, اما, دوقلو, بازیکنان صحبت کردیم و در طول تابستان اردوگاه مورد مسئولیت نهفته است که با هر یک از آنها را به امن ماندن و محافظت از خود و خانواده و هم تیمی های خود را.

در ورزشگاه کمپ Beacom و Salazar منجر به اتهام به ساز و برگ محل باشگاه وانجمن وزن اتاق و دیگر زمینه های مشترک برای اطمینان از مناسب اجتماعی فاصله اقدامات به دنبال دارد در همه زمان ها. ضد عفونی کننده دست انبوه است. ماسک اغلب در. بازیکنان خواسته به صرف زمان کمی در داخل خانه به عنوان امکان پذیر است.

اما چه اتفاقی می افتد به دور از در ballpark چیزی است که به احتمال زیاد تعیین موفقیت این فصل است. بازیکنان خواهد به خانه — های بسیاری به خانواده خود — که نیز باید بیش از حد مراقب باشند اگر این است که رفتن به کار می کنند.

دوقلوها در حال حاضر تا به حال پنج بازیکن تست مثبت درون خود را از 60 بازیکن در استخر: میگوئل سانو Willians Astudillo, Edwar Colina, نیک گوردون و Wilfredo تور. آنها برنامه ریزی برای عفونت بیشتر به آمده است. تست ردیابی و جداسازی خواهد بود لازم به شیرین کاری شیوع در یک تیم است. بازیکنان و مربیان بخشی از ردیف 1 و تست شده هر روز دیگر. ردیف 2 نفر دیگر ضروری پرسنل تیم — نیز در حال آزمایش چند بار در هفته.

"ما می دانیم که ما در حال رفتن به برخی از تست مثبت. بدون توجه به آنچه ما انجام می دهیم ما نمی توانیم کنترل, که," اردوگاه گفت. "... مهم این است که سعی کنید به یک) اگر کسی توسعه علائم آنها بلافاصله تحت درمان به آنها را امن نگه دارید و ب) جلوگیری از آنها را از تماس نزدیک با دیگران و باعث آن را به سرعت در حال گسترش. بنابراین تا جایی که بسیاری از ما انرژی متمرکز شده است."

و حتی با تمام این پروتکل در محل, آن را هنوز هم ممکن است MLB به تعطیل در طول فصل چه برای شیوع در یک یا چند clubhouses و یا به طور مداوم بدتر شدن سلامت عمومی وضعیت. در روزهای اولیه تابستان اردوگاه پزشکی ورزشی تحقیقات و تست های آزمایشگاهی در ایالت یوتا که لیگ است که با استفاده از به انجام آن COVID-19 تست تا به حال برخی از وقفه در آن زمان چرخش باعث برخی از تیم ها به تجربه تاخیر با نتایج تست.

اواخر تست یا دو می تواند منجر به گسترش در یک تیم است. MLB عمومی روشن چه نیروی دیگری توقف در بازی شاید به امید آن روز نخواهد آمد.

"شما قطعا رفتن به دیدن موارد و پس از آن سوال خواهد شد که چه اتفاقی می افتد به عنوان عفونت شروع به اجرا از طریق تیم است. تیمهایی هستند که هنوز هم قادر به بازی و چقدر اختلال وجود خواهد داشت ؟ من واقعا شک دارم که این فصل را به پایان برساند" گفت: Ryan Demmer متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه مینه سوتا است. "من فکر می کنم من شنیده ام آن را برای رفتن به 60 بازی فصل. آن را سخت به تصور کنید که آنها در واقع قادر به رسیدن به یک معنی نتیجه گیری."

Demmer می بیند چالش با فصل سفر است که MLB — بر خلاف سایر ورزش ها — در حال رفتن جلوتر و متقاعد کردن بازیکنان برای ماندن در پناه خود را در اتاق های هتل ها. اگر فقط یک بازیکن ورقه تا هنگامی که کل محل باشگاه وانجمن می تواند در معرض خطر. در مینه سوتا 20 - تا 29 ساله به سرعت تبدیل به یکی از آلوده ترین گروه سنی پس از 30 - تا 39 ساله. اکثر بازیکنان بیس بال را به یکی از کسانی که در محدوده سن.

و اگر وجود دارد بسیاری از پتانسیل چالش های لیگ را در این فصل MLB فرو پیش با اعتماد به نفس در طرح خود را. آن را به خرید از هزاران. و اگر MLB با خیال راحت باعث می شود آن را به پایان اکتبر ممکن است آن را یک معجزه کوچک است.

اگر لیگ است که هنوز در ماه اکتبر دوقلوها امیدوار هستند می توان آنها را در سمت راست وجود دارد بیش از حد شاید جشن نخستین قهرمانی پس از سال 1991 هر چند این بار در یک اجتماعی-فاصله مد.

منتظر فصل شده است و ارزش آن دوقلوها امید برای یک فصل آنها یک بار فکر می کردم هرگز ممکن است شروع.

"ما از شروع فصل به (رفتن) در خانه بدون هیچ پایانی در چشم (پس از بهار آموزش). شما صحبت کردن با برخی از مردم و آنها را امیدوار و آنها را به شما احساس خوب و سپس شما را در اخبار و آن را مانند " آه ، من فقط امیدوارم که ما قرار داده ای دوباره در برخی از نقطه,' " نیمکت مربی مایک بل گفت. "... تا زمانی که ما حدود یک هفته دور از بازگشت به مینه سوتا, من تا به حال شک و تردید. هنگامی که من به مینه سوتا من احساس بهتر است. و حتی در اوایل این نوع آمد و رفت و من فکر می کنم آن را به من ضربه وارد شدن در هواپیما (سه شنبه) که آن را در مورد رفتن زمان و آن را به یک مقدار زیادی از سرگرم کننده است. آن را تقریبا احساس روز."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن