چه پس از مارس 17?': کنگره می پرسد دولت به فاش مستند استراتژی خروج

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 12:52:11 pm سونیا گاندی سوال این مرکز ب

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 12:52:11 pm
India lockdown, India lockdown extension, Sonia gandhi on India lockdown, Sonia Gandhi on lockdown extension, Congress on lockdown extension, Coronavirus, coronavirus india lockdown سونیا گاندی سوال این مرکز بیش از مستند فرمت

حزب کنگره در روز چهارشنبه سوال این مرکز بیش از ضوابط آن به تصویب رسید به قاضی چه مدت COVID-19 ناشی از مستند ادامه خواهد داد و همچنین خواسته به فاش کردن مراحل است که گرفته خواهد شد پس از این محدودیت برداشته می شوند.

پرداختن به یک جلسه از وزرای ارشد دولت که در آن کنگره در قدرت حزب رئیس جمهور سونیا گاندی پرسید: "چه پس از مارس 17?." "پس از مه 17 ، و پس از آوریل 17th, چگونه ؟ ...چه معیار گذرد که (دولت هند) با استفاده از به قاضی چقدر مستند است به ادامه...," کنگره, رئیس, سخنگوی Randeep Surjewala به نقل از سونیا گاندی عنوان کرد و گفت در این ویدئو کنفرانس با سیستم مدیریت محتوا.

در مرحله سوم از این مستند به پایان می رسد در مارس 17. فاز اول آغاز شده در مارس 24 به پایان رسید و در 15 آوریل. در مارس 14, نخست وزیر اعلام کرد یک فرمت از دو هفته بیشتر تا آوریل 3.

نخست وزیر مانموهان سینگ که او نیز در حال حاضر در این جلسه گفت: "ما نیاز به دانستن به عنوان Soniaji گفت: چه اتفاق خواهد افتاد پس از مستند 3.0?". "Soniaji در حال حاضر اشاره کرد. سانتی متر نیاز به عمدی و بپرسید که برای چه استراتژی دولت هند به این کشور از مستند" سینگ خواست.

در این جلسه پنجاب وزیر Amarinder سینگ ناودان مرکز برای نشستن در دهلی نو و تصمیم گیری در طبقه بندی مناطق بدون دانستن آنچه اتفاق می افتد بر روی زمین است.' او همچنین گفت که او تعیین کرده است تا دو کمیته یکی به استراتژی در مورد چگونه به بیرون آمدن از این مستند و دیگر در احیای اقتصادی.

راجستان وزیر Ashok Gehlot مطرح تقاضا به صورت گسترده بسته محرک. او گفت که ایالات متحده بارها و بارها درخواست نخست وزیر برای یک بسته "اما ما هنوز به شنیدن از دولت هند". چتیسگر وزیر Bhupesh Baghel گفت: "ایالات متحده روبرو هستند وخیم بحران اقتصادی است. آنها نیاز به ارائه کمک فوری." او گفت: Chattisgarh است که یک دولت که در آن 80 درصد از صنایع کوچک راه اندازی مجدد کرده اند و نزدیک به 85,000 کارگران بازگشت به کار.

پس از آنکه دولت اعلام کرد مستند 3.0 کنگره سوال منطق پشت این فرمت. "آنچه که هدف از مستند 3.0? چه هدف هدف و استراتژی ؟ وجود خواهد داشت یک مستند 4.0 و مستند 5.0? هنگامی که آن به پایان خواهد رسید به طور کامل ؟ آنچه که به تیر دروازه خورد برای مقابله با کروناویروس و اقتصادی همه گیر توسط مارس 17.چه اهداف دست یافتنی توسط مارس 17 به مقابله با عفونت و رسیدگی به معیشت و چالش های بزرگ اقتصادی بحران؟" Randeep Surjewala پرسید.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن